Funasdalen 2010. Hvem er med?

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Det begynner å bli vanskelig å få plass der oppe allerede.

 

Eriksgården er full allerede. Og ringer dere det andre hotellet der oppe så er det nødvendivis ikke verdens beste ide å komme fra VW Audi klubb.

 

Pr. idag er vel følgende med?

Eskild

Mini Eskild

Bjørn E

Torunn

 

flere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : Mini Eskild

 

Undertegnede, Maxi Eskild, er i allefall med ja! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da var rom bestilt ved Funäsdalen hotell fra torsdag t.o.m. søndag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ni kommer inte ångra er... träffen är grym :-)

 

Mvh Lars-O.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ni kommer inte ångra er... träffen är grym :-)

 

Mvh Lars-O.

 

ich weiss : smil :

 

Kjører jo quattro dødare :evil: Kan nesten love noen gode runde tider next year ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ich weiss : smil :

 

Kjører jo quattro dødare :evil: Kan nesten love noen gode runde tider next year ;)

Ispigg da? ;) Du hang jo godt på,klarte jo aldri å bli kvitt deg i speila :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ispigg da? ;) Du hang jo godt på,klarte jo aldri å bli kvitt deg i speila :P

 

Blir ispigg i år ja. Samt nokko attått :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ispigg i år ja. Samt nokko attått :)

 

:evil:: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ispigg i år ja. Samt nokko attått :)

Høres bra ut : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var 2stk hotell rom betalt på fünasdalenhotell. gleder meg masse... noen andre som har tenkt å ha med seg snøscooter også???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var 2stk hotell rom betalt på fünasdalenhotell. gleder meg masse... noen andre som har tenkt å ha med seg snøscooter også???

 

Hva mener du med å "ha med seg" da? : klø :

Skal overhodet ikke fysisk "ha med meg" en snøscooter hjemmefra nei :P Men har bestilt rom på Fünasdalen hotell f.o.m. torsdag, så har da fredagen "fri" i Fünasdalen. Og da er det jo muligheter for litt snøscooterkjøring denne dagen. Hørte snakk om at det var muligheter for leie e.l. der oppe av dette, og at flere brukte fredagen til dette på treffet som var i år. Noen som vet noe mer rundt mulighetene her? Det hadde jo vært kjekt da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du med å "ha med seg" da? : klø :

Skal overhodet ikke fysisk "ha med meg" en snøscooter hjemmefra nei :P Men har bestilt rom på Fünasdalen hotell f.o.m. torsdag, så har da fredagen "fri" i Fünasdalen. Og da er det jo muligheter for litt snøscooterkjøring denne dagen. Hørte snakk om at det var muligheter for leie e.l. der oppe av dette, og at flere brukte fredagen til dette på treffet som var i år. Noen som vet noe mer rundt mulighetene her? Det hadde jo vært kjekt da :)

 

Jeg skal fysisk ha med meg 2stk scootere. Er mekka i funäs for scooter intereserte. Så det blir jo en knall kombinasjon med bil kjøring og scootertur.

Masser av utleie.

Kan sjekke litt ang det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, det blir sikkert kjekt ja :)

Nå er vel ikke akkurat Kristiansund og Nordmøre den plassen i vårt langstrakte land hvor det er størst behov/muligheter for snøscooterkjøring. Så det er vel de færreste her i distriktet som er i besittelse av noe slikt.

Sannsynligheten for at jeg skal ha meg bilhenger med "ekstra" bil på til dette treffet er i allefall tilstede, så da hadde det uansett blitt trangt om plassen for å ta med seg noen snøscootere også :P

Men fra spøk til revolver, angående utleie, så er dette noe jeg absolutt kunne ha tenkt meg å deltatt på ja. Var jo som sagt i Funäsdalen på årets treff (dog riktignok fra fredag kveld - søndag), og forstod det slik at det var flere som hadde brukt fredagen til dette. Derfor leide jeg hotellrom f.o.m. torsdag denne gangen, i håp om å få mulighet til å vært med på noe snøscooterkjøring :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne igjen jeg, noen flere fra Nordmørsdistriktet som har tenkt å ta turen over til Funäsdalen på årets treff? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ihvertfall en GOD gjeng fra Ålesund`s området i år også : vinke :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ihvertfall en GOD gjeng fra Ålesund`s området i år også : vinke :

 

Mvh

 

Ja, om vi ikke blir en "god" gjeng fra Nordmøre i år, så kommer nå i allefall vi som var der i fjor også ;)

 

 

Blir grejt det... läser på http://www.funasdalsfjall.se/ just precis att det är -34... brukar vara "mygg/knottfritt" på vintern i Funäs... : smil :

 

Mvh Lars-O.

 

: haha : Får håpe vi slipper å plages med mygg eller knott ja : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det hotell på dere eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det blir nok det. Bestilt hytter dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med, men hvor kjører dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med, men hvor kjører dere?

 

Det har vi vel ikke snakket så mye om ennå, så det får vi vel komme til enighet om. Men vi må vel komme oss opp mot Røros via en eller annen vei :P

I fjor kjørte jeg og Helge om Tingvoll, Sunndalsøra, Oppdal osv. Det var riktignok før det ble "stengt" ved Oppdølstranda (og uten tilhenger). I år skal det være med tilhenger på slep også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herrejemeni så jeg gleder meg!

 

Men ja, kjører vel den veien nå også? Blir ikke det raskest da tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herrejemeni så jeg gleder meg!

 

Men ja, kjører vel den veien nå også? Blir ikke det raskest da tro?

 

viss dere kjører den veien så henger jeg meg på dere;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei vettu. Vi starter vel om morgenen på torsdagen tenker jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ja, kjører vel den veien nå også? Blir ikke det raskest da tro?

 

Tidsmessig så kommer vel denne kjøreruten (Kr.Sund -> Tingvoll -> Sunndalsøra -> Oppdal -> osv.) ganske likt ut med det jeg anser som det andre alternativet (tenker da på: Kr.Sund -> Kanestraum-Halsa (ferge) -> Surnadal -> Rindal -> osv.).

 

En kjapp tur innom Gule Sider Kart ga følgende resultater fra Kr.Sund til Røros:

Alternativ 1 (via Tingvoll, Oppdal osv.): 321,9 km og 4 t 58 min.

Alternativ 2 (via Surnadal, Rindal osv.): 296,8 km og 4 t 55 min.

 

"Eneste bakdelen" med alternativ 1, er at det i perioden fra 1. februar t.o.m. 5 februar igjen vil være kolonnekjøring gjennom Oppdølstranda i følge denne artikkelen i Tidens Krav, uten at dette er noe stort problem egentlig.

Det står også at kolonnetidene da vil bli de samme som i dag.

Fra 1. til 5. februar blir imidlertid kolonnekjøring gjeninnført for å utføre avsluttende arbeider. Kolonnetidene blir da de samme som i dag.

Noen som har oversikt over "dagens" kolonnetider?

 

Så jeg holder en knapp på alternativ 1, og med avreisetidspunkt en gang på torsdags morgen/formiddag :)

 

Gleder oss? Ja, definitivt! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.