Vi har desverre mistet et klubbmedlem

Anbefalte innlegg

Som de fleste kanskje har fått med seg så mistet vi et klubbmedlem, Magnus Rosland Jensen, i en trafikkulykke sist fredag.

 

Vi ønsker å sende en liten oppmerksomhet i forbindelse med begravelsen førstkommende fredag og vil bestille en krans som skal leveres i kirken.

 

De som ønsker å være med kan sette inn 50,- på lokallagets konto (kontonummer kommer litt senere i kveld).

 

Det som evt. blir til overs vil bli overlevert til Trygg Trafikk's Trafikksikkerhetskampanje etter ønske fra de etterlatte.

 

Kontonummer for de som ønsker å bidra er som følger: 3000.16.91992

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta er veldig fint gjort:)

Magnus var en kjempe grei gutt og kom alltid med ett smil :)

Legger med ett bilde av magnus og noen andre her fra klubben som blei tatt på vei til lokallagtreffet i lillesand onsdagen før vi mista han...

IMGP1550 1024x768.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer til de som kjente han, triste saker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff så trist :(

 

Kondolerer til venner og etterlatte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Triste greier:(

 

Kondolerer til famile og venner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer så masse til familie og venner.

 

:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var leit. Kondolerer til hans familie og venner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolanser til de etterlatte fra Drammen lokallag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer til familien og vennene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som de fleste kanskje har fått med seg så mistet vi et klubbmedlem, Magnus Rosland Jensen, i en trafikkulykke sist fredag.

 

Vi ønsker å sende en liten oppmerksomhet i forbindelse med begravelsen førstkommende fredag og vil bestille en krans som skal leveres i kirken.

 

De som ønsker å være med kan sette inn 50,- på lokallagets konto (kontonummer kommer litt senere i kveld).

 

Det som evt. blir til overs vil bli overlevert til Trygg Trafikk's Trafikksikkerhetskampanje etter ønske fra de etterlatte.

 

Hei Lars-Inge !

Dette er et fint initiativ.

Jeg vil gjerne sette inn penger, men da trenger jeg et kontonummer.

 

Mvh

Terje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første posten er oppdatert med kontonummer for de som ønsker å bidra til kransen og Trygg Trafikk's kampanje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første posten er oppdatert med kontonummer for de som ønsker å bidra til kransen og Trygg Trafikk's kampanje.

 

Da har jeg satt inn penger.

 

Vil oppfordre alle andre til aa gjoere det samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg å satt inn penger:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var mitt bidrag inne på kontoen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg akkurat snakke med Ken Arne og hovedstyret dekker kransen som er bestilt. Derfor vil det beløpet som blir innbetalt av medlemmene gå til Trygg Trafikk.

 

Hvis det mot formodning skulle være noen som ikke vil gi penger til Trygg Trafikk må disse gi beskjed til meg pr. PM slik at vi ka tilbakeføre pengene.

 

Tusen takk til hovedstyret v/Ken Arne og alle som bidrar til en god sak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig omtenksomt gjort av klubben. det setter nok di etterlatte stor pris på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en lang samtale med magnus og faren for ikke så lenge siden, de kom opp til evje for å hente noe de hadde kjøpt, virket som skikkelig hyggelige folk. Det er trist, og jeg sender også kondolanser til de etterlatte. Jeg setter inn pengene nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en lang samtale med magnus og faren for ikke så lenge siden, de kom opp til evje for å hente noe de hadde kjøpt, virket som skikkelig hyggelige folk. Det er trist, og jeg sender også kondolanser til de etterlatte. Jeg setter inn pengene nå.

 

Jeg opplevde nøyaktig det samme selv...hentet noen deler på jobb hos faren og der ble jeg stående å prate...veldig hyggelige og trivelige folk begge to.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.