Vi har desverre mistet et klubbmedlem

Anbefalte innlegg

Våre kondolanser til familien.

Jeg satt inn penger for Pappa og meg i går og jeg håper flere benytter annledningen til å gi litt til Trygg Trafikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine kondolanser til familien, kjempeleit å høre dette.

Var å hentet deler hos Magnus, ble stående å prate i 3-4 timer med Magnus og faren, kjempetrivelige folk.

 

Hvil i fred, Magnus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet det før i den andre tråden, men kondolerer til familien hans og de som kjente han.

 

Jeg kom i snakk med han på lokallagstreffet før han skulle dra, han ga meg tips til noen ting jeg kunne gjøre med bilen. Virket som en utrolig hyggelig gutt. Fikk en skikkelig ekkel følelse når jeg fikk høre at det var han som hadde gått bort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra initativ Lars-Inge! Også fint gjort av hovedstyret å stille opp med en krans til begravelsen, stiller meg 110 % bak denne avgjørelsen.

 

Som skrevet i den andre tråden, kondolerer til familie og venner. Forferdelig trist sak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mine kondolanser til de etterlatte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.