#26 Skrevet Oktober 15, 2009 Våre kondolanser til familien. Jeg satt inn penger for Pappa og meg i går og jeg håper flere benytter annledningen til å gi litt til Trygg Trafikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 15, 2009 Mine kondolanser til familien, kjempeleit å høre dette. Var å hentet deler hos Magnus, ble stående å prate i 3-4 timer med Magnus og faren, kjempetrivelige folk. Hvil i fred, Magnus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet det før i den andre tråden, men kondolerer til familien hans og de som kjente han. Jeg kom i snakk med han på lokallagstreffet før han skulle dra, han ga meg tips til noen ting jeg kunne gjøre med bilen. Virket som en utrolig hyggelig gutt. Fikk en skikkelig ekkel følelse når jeg fikk høre at det var han som hadde gått bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 15, 2009 Veldig bra initativ Lars-Inge! Også fint gjort av hovedstyret å stille opp med en krans til begravelsen, stiller meg 110 % bak denne avgjørelsen. Som skrevet i den andre tråden, kondolerer til familie og venner. Forferdelig trist sak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 15, 2009 (endret) RIP fellow DUBr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 15, 2009 Triste greier. Kondolerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 16, 2009 mine kondolanser til de etterlatte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...