#101 Skrevet Januar 20, 2005 Vi fra Hadeland, kommer nok også til å kjøre derom, trur dette er det raskeste. Kolonne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Januar 20, 2005 Ja, går jo eventuellt ann det. Selv om flesteparten av Hadlendinga ska overnatte der, og mest sannsynlig drar på fredag eller noe da.. Jeg tar det som en dagstur på lørdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Januar 20, 2005 Viktig melding: En skigruppe som hadde reservert en del rom samme helg som oss på Tempelseter har nå trekt seg pga. dårlige forhold. Dette betyr at Tempelseter har flere ledige rom både med og uten dusj. Her er det førstemann til mølla for å bestille! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Januar 20, 2005 Ja, går jo eventuellt ann det. Selv om flesteparten av Hadlendinga ska overnatte der, og mest sannsynlig drar på fredag eller noe da.. Jeg tar det som en dagstur på lørdagen. Eg og reiser laurdag.. Køyre ilag da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Januar 20, 2005 Eg og reiser laurdag.. Køyre ilag da.. Jeg har og tenkt å ta en dagstur på lørdagen. Kanskje jeg skal bli med, så vi får en liten kolonne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Januar 20, 2005 Hadde jo blitt bra det.. Må møtast på hadeland el Gjøvik da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Januar 20, 2005 Ja, kunne vel kanskje møtes på Gjøvik en plass? Tidlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Januar 20, 2005 Eg og reiser laurdag.. Køyre ilag da.. Jepp, går ann det vettu. Er ikke sikker på tidspunkt og sånt enda, men kan snakkes nærmere om det. Send ivei en pm, så ordner det seg nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Januar 20, 2005 Jepp, går ann det vettu. Er ikke sikker på tidspunkt og sånt enda, men kan snakkes nærmere om det. Send ivei en pm, så ordner det seg nok Skal du bare være der lørdag eller? Reiser på lørdagsmorgenen og hjem igjen på ettermiddagen jeg. Er med på samkjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Januar 20, 2005 Skal du bare være der lørdag eller?Reiser på lørdagsmorgenen og hjem igjen på ettermiddagen jeg. Er med på samkjøring. Blir nok til at vi reiser på lørdags morran ja. Enklest det, så kan en drekke litt i bilen tilbake å Ekke sikker på om Oleru`n sku enda, men må iallefall få ordna meg en bil av noe slag, kjører IKKE Golfen, og den gamle haugen av en vinterbil jeg har, kjører jeg MAX ei mil om gangen med Så du skal ikke overnatte du heller asså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Januar 20, 2005 Blir nok til at vi reiser på lørdags morran ja. Enklest det, så kan en drekke litt i bilen tilbake å Ekke sikker på om Oleru`n sku enda, men må iallefall få ordna meg en bil av noe slag, kjører IKKE Golfen, og den gamle haugen av en vinterbil jeg har, kjører jeg MAX ei mil om gangen med Så du skal ikke overnatte du heller asså? Fylla støtt altså.. Tenkt å kjøre på banen? Ellers har jeg plass tenker jeg. Kjekt med noen som kan betale litt bensin. Jeg skal jo kjøre uansett. Nei, gidder ikke det, bruker nok penger på en dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Januar 21, 2005 Fylla støtt altså.. Tenkt å kjøre på banen? Ellers har jeg plass tenker jeg. Kjekt med noen som kan betale litt bensin. Jeg skal jo kjøre uansett. Nei, gidder ikke det, bruker nok penger på en dag. Sender deg en pm el no jeg. Tar vel ikke langa tida før "alle politimesterene" her bynner å syte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Januar 21, 2005 Ja, kunne vel kanskje møtes på Gjøvik en plass? Tidlig? det finn me ut når det nærmer seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Januar 21, 2005 Da har jeg reservert rom.. Hørtes ut som om det begynte å bli fullt, så kjappa på om dere ikke har bestilt overnatting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Januar 23, 2005 Får se og få sammen resten av klubb bilen jeg da, vinterhjula til den er ihvertfall i orden nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Januar 23, 2005 Får se og få sammen resten av klubb bilen jeg da, vinterhjula til den er ihvertfall i orden nå. Blir "tomt" uten Bangbus'n, så du får få ut finger'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Januar 23, 2005 Får se og få sammen resten av klubb bilen jeg da, vinterhjula til den er ihvertfall i orden nå. Ja Bjørn...du må stille med bussen din når jeg har vinterparkert min... riktig nok til fordel for noe som er litt mer gøy da... Videokamera og digital cam er klart for filming/bilder på Sigdal så jeg forventer at folk kjører "film-vennlig".... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Januar 24, 2005 Går for taket jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Januar 24, 2005 Da er jeg meldt på treffet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Januar 24, 2005 I går var det -7 grader ved banen og flere biler som var ute og lekte der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Januar 24, 2005 I går var det -7 grader ved banen og flere biler som var ute og lekte der Er det approved med kjøring uten ispigg nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Januar 24, 2005 det finn me ut når det nærmer seg.. FA** Det blir ikke noe vintertreff på meg i år heller Men dere får ha god tur og gasse med måte dere som kan reise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Januar 25, 2005 Någon som vet om Vidar G eller Leif från AudiSentrum kommer? Eller kanske Dahlbäck? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Januar 25, 2005 Någon som vet om Vidar G eller Leif från AudiSentrum kommer? Eller kanske Dahlbäck? Trenger vel ikke det når vi har deg, Daniel? Du lager da bra show på isen selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Januar 25, 2005 VIKTIG MELDING: Felles middag på fredag er kl. 20:00 på Tempelseter Hotell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...