#151 Skrevet Januar 27, 2005 hvilken dag er det mest stemning der da? så jeg vet åssen dag jeg skal reise Vanskelig å si, men såvidt jeg har fått med meg her på forumet så skal de andre som kun skal være der en dag dra på lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Januar 27, 2005 Vanskelig å si, men såvidt jeg har fått med meg her på forumet så skal de andre som kun skal være der en dag dra på lørdag. okay... er det noe "opplegg" der ell? eller er det vare å kjøre så mye man vil hele tiden der? om det er noe konkuranser, om det er noe utstilling der, stands osv? vet ikke om det er noe matsalg der, ville vært så typisk meg å møtt opp uten å ha spist noe den dagen, rekk aldri frokost ... tror jeg må ha med meg en camping stol eller noe slikt, å sette seg på første rad hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Januar 27, 2005 Hebbe har vel som vanlig mat og drikke og et bål i lavoen for varme tenker jeg. Ta med godt humør, varme klær og cash, da det er dårlig med kort terminal der. Det gjelder også for dere som skal betale for bane kjøringa der oppe. Nå er jeg pakka og klar som et egg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Januar 27, 2005 Hebbe har vel som vanlig mat og drikke og et bål i lavoen for varme tenker jeg. Ta med godt humør, varme klær og cash, da det er dårlig med kort terminal der. Det gjelder også for dere som skal betale for bane kjøringa der oppe. Nå er jeg pakka og klar som et egg. må ikke glemme kamera da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Januar 27, 2005 Påminnelse! Någon som har 2003 club-DVD får gärna plocka med den så att jag får se min möte med Mr. Brøytekant. 2003 video er også med... ikke minst har vi 2004 (!!) videon med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Januar 27, 2005 2003 video er også med... ikke minst har vi 2004 (!!) videon med! 2003 videon til salgs? pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Januar 27, 2005 Samme pris for 2003 og 2004: kr. 250.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Januar 27, 2005 Samme pris for 2003 og 2004: kr. 250.- har ikke råd til begge, 2004 videon er betalt allerede.... kommer den i posten i mårra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Januar 27, 2005 Isen er forøvrig ca 60cm tykk og været fremover er meldt til å ligge på ca 0 grader og muligens litt snø på Lørdags morgen. Dette blir topp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Januar 28, 2005 VIKTIG VIKTIG! Medlemsskap for 2005 må være betalt for å kunne kjøre på banen! Har du ikke betalt kan du ta med kr. 350.- til medlemskontigent. Ta med medlemskortet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Januar 28, 2005 VIKTIG VIKTIG! Medlemsskap for 2005 må være betalt for å kunne kjøre på banen! Har du ikke betalt kan du ta med kr. 350.- til medlemskontigent. Ta med medlemskortet! Det passer egentlig veldig bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Januar 28, 2005 VIKTIG VIKTIG! Medlemsskap for 2005 må være betalt for å kunne kjøre på banen! Har du ikke betalt kan du ta med kr. 350.- til medlemskontigent. Ta med medlemskortet! Hva med oss som ikke har rukket å få nytt medlemskort?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Januar 28, 2005 Jeg kommer til å ta med min XBOX som jeg har noen bilspill på.Er det noen som vet om det finnes en projektor og lerret eller om noen kan ta med dette? Andre som evt. har spill eller PS andre spillkontroller kan jo også ta med. Er det ingen som kan ta med projektor og lerret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Januar 28, 2005 Er det ingen som kan ta med projektor og lerret?Hvorfor ikke ta en tlf. til Tempelseter og hør om de har en der da. Prosjektor pleier å være vanlig inventar på hotell. Tlf: 32 71 46 71 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Januar 28, 2005 Isen er forøvrig ca 60cm tykk og været fremover er meldt til å ligge på ca 0 grader og muligens litt snø på Lørdags morgen. Dette blir topp! bør være trygt å ferdes på isen da vært ute å målt med tomstokken nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Januar 28, 2005 Hva med oss som ikke har rukket å få nytt medlemskort?? Kjenner jeg Bjørn B rett har han med laptop med oppdatert medlemsregister så det går nok greit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Januar 28, 2005 Kjenner jeg Bjørn B rett har han med laptop med oppdatert medlemsregister så det går nok greit... Supert!!! Om en halvtime så drar vi av gårde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Januar 28, 2005 Hvorfor ikke ta en tlf. til Tempelseter og hør om de har en der da. Prosjektor pleier å være vanlig inventar på hotell. Tlf: 32 71 46 71 Jiiiiippppiiiiiiiiiiiii. De hadde så da blir det 24/7 med bilkjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Januar 28, 2005 Jiiiiippppiiiiiiiiiiiii. De hadde så da blir det 24/7 med bilkjøring 24/7? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Januar 28, 2005 24/7? 24timer i døgnet, 7 dager i uken.. forkortes=24/7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Januar 28, 2005 24/7? Ops. 24/2.5. Sove kan du gjøre når du kommer hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Januar 28, 2005 Hva med oss som ikke har rukket å få nytt medlemskort?? Så lenge du har betalt er du i boks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Januar 28, 2005 Någon som tar med sig garage-domkraft? Ja (Domkraft=jekk for de som ikke visste det Nå er bilen på henger'n og vi er straks klare for avreise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Januar 28, 2005 Iflg Bjørn Carlsen så er banen knallbra.... flat som en pannekake og store breie (quattro)svinger.... han har nettopp avsluttet første prøvetur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Januar 28, 2005 Iflg Bjørn Carlsen så er banen knallbra.... flat som en pannekake og store breie (quattro)svinger.... han har nettopp avsluttet første prøvetur Det kan jeg bekrefte fra turen min igår også. Banen er nydelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...