#26 Skrevet Oktober 25, 2009 Har selv hatt TA tecniks på en golf 1 og har ikke noe å utsett på dette, (kjøpt av Håkon). Dette settet var veldig stivt... men var rimelig i bunn av det som går uten mod av rammevangene.. var 1 cm klaring mellom rammevang og drivaksel... Kommer til å velge dette settet igjen på min andre golf 1. Og kommer til å velge FK coilovers på litt nyere biler. funger kanon, ikke for stivt og fin fin pris. KW= neitakk.. hva er vitsen når man har funnet noe man er fornøyd med!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 26, 2009 Mitt TA sett begynte å knirke som bare det etter få mnd. Utrolig irriterende å høre på. Skal få nye dempere av Håkon, mene... Vet ikke hvor mange mnd jeg må vente. Utennom det så er jeg fornøyd. Passe myk, og null problem å justere opp bilen nå som vintern snart kommer. Smurte inn gjengene med kobberspray og renset godt før jeg begynte å skru. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 26, 2009 Mitt TA sett begynte å knirke som bare det etter få mnd. Utrolig irriterende å høre på. Skal få nye dempere av Håkon, mene... Vet ikke hvor mange mnd jeg må vente. Utennom det så er jeg fornøyd. Passe myk, og null problem å justere opp bilen nå som vintern snart kommer. Smurte inn gjengene med kobberspray og renset godt før jeg begynte å skru. Vel, nå har TA vært fri for disse settene en stund men har det på tur oppover. Har du lyd i alle demperne nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 26, 2009 Virker som det er høyre forran og venstre bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...