erfaring med senkesett. TA technix

Anbefalte innlegg

Har selv hatt TA tecniks på en golf 1 og har ikke noe å utsett på dette, (kjøpt av Håkon). Dette settet var veldig stivt... men var rimelig i bunn av det som går uten mod av rammevangene.. var 1 cm klaring mellom rammevang og drivaksel... Kommer til å velge dette settet igjen på min andre golf 1.

 

Og kommer til å velge FK coilovers på litt nyere biler. funger kanon, ikke for stivt og fin fin pris. KW= neitakk.. hva er vitsen når man har funnet noe man er fornøyd med!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt TA sett begynte å knirke som bare det etter få mnd. Utrolig irriterende å høre på. Skal få nye dempere av Håkon, mene... Vet ikke hvor mange mnd jeg må vente.

 

Utennom det så er jeg fornøyd. Passe myk, og null problem å justere opp bilen nå som vintern snart kommer. Smurte inn gjengene med kobberspray og renset godt før jeg begynte å skru.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt TA sett begynte å knirke som bare det etter få mnd. Utrolig irriterende å høre på. Skal få nye dempere av Håkon, mene... Vet ikke hvor mange mnd jeg må vente.

 

Utennom det så er jeg fornøyd. Passe myk, og null problem å justere opp bilen nå som vintern snart kommer. Smurte inn gjengene med kobberspray og renset godt før jeg begynte å skru.

 

Vel, nå har TA vært fri for disse settene en stund men har det på tur oppover.

Har du lyd i alle demperne nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som det er høyre forran og venstre bak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.