#501 Skrevet April 21, 2017 Seffær'n Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#502 Skrevet April 21, 2017 Supert! Skal prøve å komme den 25. [emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#503 Skrevet April 24, 2017 Flere som tar turen i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#504 Skrevet April 24, 2017 Tror det blir bra oppmøte i morgen! Følg også: https://www.facebook.com/groups/follolokallag/ Flere som tar turen i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#505 Skrevet April 24, 2017 Flere som tar turen i morgen? Kommer så sant det ikke er snø på veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#506 Skrevet April 24, 2017 Tror det blir bra oppmøte i morgen! Følg også: https://www.facebook.com/groups/follolokallag/ Du som er admin på den siden? Fint om du legger til "VACN" foran i gruppens navn, litt lettere for medlemmene våre å finne den. - - - Updated - - - Kommer så sant det ikke er snø på veien. Det han sa. +1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#507 Skrevet April 25, 2017 Hei, er det snøfrie veier på Vestby? Tenkte meg en tur men har sommerdekk på alle VW-ene, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#508 Skrevet April 25, 2017 Tørt og fint på Langhus, så regner med det er det lenger syd også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#509 Skrevet April 25, 2017 Våknet til dette i dag tidlig, så skal holde hardt om det har smeltet nok til at jeg kommer meg ned bakken hjemme (bratteste i komunen). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#510 Skrevet April 25, 2017 Takk John Arne, da drister jeg meg en tur på sommerdekk. Tørt og fint på Langhus, så regner med det er det lenger syd også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#511 Skrevet April 25, 2017 Jeg kommer en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#512 Skrevet April 25, 2017 Syntes dere hele tiden driver å skryter av Quattro, glis. Mens jeg med bare Haldex kommer meg opp og ned bakkene i Rælingen... Våknet til dette i dag tidlig, så skal holde hardt om det har smeltet nok til at jeg kommer meg ned bakken hjemme (bratteste i komunen). [ATTACH=CONFIG]248237[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#513 Skrevet April 25, 2017 Syntes dere hele tiden driver å skryter av Quattro, glis. Mens jeg med bare Haldex kommer meg opp og ned bakkene i Rælingen... Er Haldex på min og gitt. Kommer nok ned, men er verre opp igjen. Står på sommerdekk så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#514 Skrevet April 25, 2017 Altså Haldex labla" som Quattro... Jeg har også sommerdekk på Golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#515 Skrevet April 26, 2017 (endret) Det var hyggelig å besøke Follo, litt kaldt med vi redda oss inn på Burger King tvers over Shell /-11. Oppmøtet var kjempe bra, talte mer 18 personer på det meste. Det var en del fine luftkjølte VWs innom i løpet av kvelden. Kudos til Follo lokalag og alle VAG entusiastene der. Takk til Daniel B og Nichlas for god bilprat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#516 Skrevet April 26, 2017 Det var ett hyggelig gjensyn med gamle kjente og også mange nye fjes som man fikk en god bilprat med. Litt over 15 biler og over 20 personer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#517 Skrevet April 26, 2017 Rakk det ikke denne gangen dessverre, mini sovnet endelig rett før kl. 20 og med ca en time kjørevei ble det verkstedet isteden i går kveld. Satser på å komme sterkere tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#518 Skrevet April 26, 2017 Takk for igår og hyggelig bilprat. Anders: dårlig unnskyldninger Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#519 Skrevet April 26, 2017 Takk for igår og hyggelig bilprat. Anders: dårlig unnskyldninger Ikke veldig gira på å ankomme treffet kl 21:00 for så å riskere at folk snart dro hjem, for så kjøre en time hjem igjen etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#520 Skrevet April 26, 2017 Var bare å ta en tlf å høre det Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#521 Skrevet April 26, 2017 Var bare å ta en tlf å høre det Så om jeg ringte deg fem over åtte så ville du vist om folk var gira på å dra hjem en time senere? Synsk du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#522 Skrevet Mai 8, 2017 Da er det to uker siden sist, jeg får ikke kommet selv i morgen. Men oppretter arrangement uansett, så finner man jo ut om det er noen som tar seg en tur. Blir det dårlig med folk, kaller jeg inn til møte om to uker igjen. FB Arr: https://www.facebook.com/events/824824584332722/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...