Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

Hallooooo folkens! I kveld er det treff igjen, og denne tirsdagen ser det ut som om tilogmed lokallagslederen drister seg en tur innom! :P

 

Jeg tar med skiltplater og klistremerker hvis noen trenger! ?

 

Vel møtt!!

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk lokallagstreff i morgen tirsdag kl.20.00, stedet er som vanlig McDonald's på Nygård.

 

Facebook event her!

 

Det ønskes bra oppmøte, da vi trenger noen drusere som kan hjelpe til med å løfte boble-karosseriet på flyndra til Østby! Er folk årntlig flinke kan det muligens også fristes med vafler! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får kose dere med nÆMM!! valfler og passe på så dere ikke løfter på dere brokk:p.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får kose dere med nÆMM!! valfler og passe på så dere ikke løfter på dere brokk:p.

 

Det skal vi! Du får planlegge besøkene dine nordover, så de treffer på "riktige" dager nå da!? Hvis du melder ankomst, blir det garantert vaffelsteking på "polen", 100% Berserk-fritt!!

 

(Fabian kan jo løfte på seg Brock!?:P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er de borte, så da er jeg frigjort med Klutch :P

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er de borte, så da er jeg frigjort med Klutch :P

 

Fabian

 

Bra du slapp og pådra deg Brock, det kan være vondt!! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei alle sammen! Husk lokallagstreff på tirsdag kl.20.00, stedet er som vanlig McDonald's på Nygård, med opsjon på vaffelværstebesøk! : smil :

 

Facebook-event HER!!

 

: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei alle sammen! Husk lokallagstreff på tirsdag kl.20.00, stedet er som vanlig McDonald's på Nygård, med opsjon på vaffelværstebesøk! : smil :

 

Facebook-event HER!!

 

: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :

 

Trommevirvel...... APPLAUS!:)

 

Jeg kommer!

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trommevirvel...... APPLAUS!:)

 

Jeg kommer!

 

Fabian

 

JEG er gutten sin jeg!!!!!! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei alle sammen! Husk lokallagstreff på tirsdag kl.20.00, stedet er som vanlig McDonald's på Nygård, med opsjon på vaffelværstebesøk! : smil :

 

Facebook-event HER!!

 

: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :

 

Treff i dag folkens, men med en liten vri! Det blir "Værste-besøks-treff" i garasjen til Marius, da vi skal senke Grandiooooosa-Touranen hans! : eek :

 

Tidspunktet er fortsatt kl.20.00! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreldremøte på skolen.

Kommer hvis det blir ferdig i vettug tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreldremøte på skolen.

Kommer hvis det blir ferdig i vettug tid.

 

Higgelig, ring for veibeskrivelse! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til alle som hjalp til med å få bilen min ned på bakken igjen :) Og takk til Marius for servering og lån av garasje!! Ingen nevnt, ingen glemt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heihopp, alle sammen! Da blir det værstevårmønstring på Nordpolen i morgen! Vi skal få tak i std.ed.grillpølser, lomper, brød, ketchup og sennep!

 

Vi trenger at noen tar ansvar for følgende:

1. Grill

2. Vaffelrøre til dessert

3. Kaffe

 

Planen er at folk kjører fra McDoof på Nygårdskrysset (vårt fast treffsted), rett etter 20.00. De som vet hvor det er, kan møte direkte.

 

: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilbake til hverdagen igjen, med vanlig treff på McDoof Nygård kl. 20.00! : vinke :

 

Jeg får ikke kommet selv, da jeg prioriterer å skru Gölf!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å, kommer du ikke? Motorbytte på einser på lokallagstreff eller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å, kommer du ikke? Motorbytte på einser på lokallagstreff eller..

 

Inviterer du til einsermotorbytteværstetreff på Nordpolen!?!? :P

 

Har blitt litt endring i planene fo rmeg, må på FAU møte i bhg! Så det blir ikke noe Gölf mekking!! : bh :

 

Men jeg kan komme på Nordpolen etter møte!? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble lenger jobb enn planlagt i går, så jeg kom meg først av gårde kl. 21:15. Da var det folketomt, men sikkert mer fullt på Nordpolen der folk bytta motor i Einser med liv og lyst;). Pga. lenger hjemvei enn før valgte jeg derfor å avstå fra å bidra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble lenger jobb enn planlagt i går, så jeg kom meg først av gårde kl. 21:15. Da var det folketomt, men sikkert mer fullt på Nordpolen der folk bytta motor i Einser med liv og lyst;). Pga. lenger hjemvei enn før valgte jeg derfor å avstå fra å bidra.

 

Det ble ikke treff, og heller ikke motorbytte i går dessverre! Men jeg skrur Gölf i garasjen på Pepperstad nesten hver kveld for tiden Andy, så send en melding hvis du er forbi etter jobb!? : vinke :

 

(Er alltid kaffe på kanna vøttø:P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagstreff i kveld!

 

På Facebook arrangementet er det kun Gunnar, Marius og meg som har meldt oss på, så det er mulig vi "flytter" til Vestby!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagstreff i kveld!

 

På Facebook arrangementet er det kun Gunnar, Marius og meg som har meldt oss på, så det er mulig vi "flytter" til Vestby!?

 

Jeg kommer på Maccer'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp, siden det var få påmeldte til i kveld, ble det treff helt syd i Follo! Nærmere bestemt i båten til Kenneth! :)

 

54d1657c-6179-0705.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.