Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

Er det noe aktivitet om dagen? Lenge siden jeg har hvert på et møte. Tenkte det var på tide å bli litt mer engasjert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er skikkelig ferietid for de fleste tror jeg! :)

 

Men det skjer nok snart noe igjen, er du med i Facebook gruppen til lokallaget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg det. Så da får jeg det vel med meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man inviteres til Follo Lokallag på facebook?

 

I løpet av måneden flytter jeg til Tomter, og siden jeg jobber på Langhus, så faller det mest naturlig for meg å holde dere med selskap (enda Tomter er Østfold fylke) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man inviteres til Follo Lokallag på facebook?

 

I løpet av måneden flytter jeg til Tomter, og siden jeg jobber på Langhus, så faller det mest naturlig for meg å holde dere med selskap (enda Tomter er Østfold fylke) :P

 

Du trenger IKKE facebook invite nei! ;)

 

Og du er selvfølgelig hjertelig velkommen Mikael!!!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en spesiell grunn til at dere møtes kl. 20 : klø :

 

Jeg ser for meg en risiko for at jeg er NØDT til å spise før oppmøte på McDon :o Men dersom dere klarer å stille med mange sultne sjeler kl. 20, skal jeg naturligvis ikke ødelegge et opplegg som har fungert for dere gjennom flere år!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en spesiell grunn til at dere møtes kl. 20 : klø :

 

Jeg ser for meg en risiko for at jeg er NØDT til å spise før oppmøte på McDon :o Men dersom dere klarer å stille med mange sultne sjeler kl. 20, skal jeg naturligvis ikke ødelegge et opplegg som har fungert for dere gjennom flere år!!

 

For min del er det greit å være med på legging av barn! :)

 

Det er vel heller ikke alle som spiser full middag hver gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner : ja :

 

Har vært "bortskjemt" med å få spise middag hver mandag kl. 19 med Oslo Lokallag i 7 år, så skal bli litt rart å omstille seg :o Men det går seg helt sikkert til!

 

Når er neste lokallagstreff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner : ja :

 

Har vært "bortskjemt" med å få spise middag hver mandag kl. 19 med Oslo Lokallag i 7 år, så skal bli litt rart å omstille seg :o Men det går seg helt sikkert til!

 

Når er neste lokallagstreff?

 

Neste lokallagstreff er nå førstkommende tirsdag! : vinke :

 

Nå som du er i FB gruppa, vil du automatisk få innkalling! ;)

 

Facebook event her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer helt fint, for jeg skal til Tomter på tirsdag og skriver under på leiekontrakten :D Da blir det E18 og Nygårdskrysset på veien hjem : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe hyggelig å hilse på "den harde kjernen" i kveld : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe hyggelig å hilse på "den harde kjernen" i kveld : ja :

 

Veldig hyggelig treff i kveld ja! :)

 

Og spesielt hyggelig med enda en "avhopper" fra andre lokallag!!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig å høre at dansken har funnet seg til rette hos gamlegutta på sydsiden av Oslo :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere et fast mønster dere møtes? Første tirsdag i hver månned eller ettersom det blir annonsert her? Hadde vært hyggelig å tatt turen og hilst på medlemmene i Follo. Hilsen en frafallen som har "vendt" hjem igjen :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei velkommen tilbake! :)

 

Vi møtes annenhver tirsdag på McDonnalds Nygårdskrysset! Det skulle egentlig vært sist tirsdag, men siden vi hadde høst-treff på søndag, droppet vi det denne tirsdagen! Vi har en facebookgruppe, hvor vi blant annet kaller inn til lokallagstreff!! : smil :

 

Har dere et fast mønster dere møtes? Første tirsdag i hver månned eller ettersom det blir annonsert her? Hadde vært hyggelig å tatt turen og hilst på medlemmene i Follo. Hilsen en frafallen som har "vendt" hjem igjen :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da så. Får vel "joine" den FB gruppa så jeg holder meg oppdatert på hva som skjer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe treff imorgen 2 okt?

Lurte bare noen hadde VAG-com å ta med seg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for møtet i går. Jammen lenge siden jeg har spist slik junk, gitt:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var hyggelig å hilse på det 'harde' kjernen for en "ny" i Follo.

Men dobbel mars- stuffing i Mc'Flurry anbefalles ikke : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heppsi peppsi, nå er det lenge siden det har skjedd noe her så nå kliner vi til med båttur på bilgjengen!

 

Kenneth tar oss med på sin stolte skute til Moss for en lettere middag på bryggekanten.

 

Det er god plass ombord, men grensen på antall ombord er 12 i tillegg til vårs som er mannskap, dette bør uten problem holde mtp tidligere oppmøte på treffene våre! ;)

 

Dag, torsdag 22.august

Møtested, torget i Sooooooon

LINK TIL FACEBOOK EVENT

 

:):):):):):):):):):)

 

Mvh

Presidenten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heppsi peppsi, nå er det lenge siden det har skjedd noe her så nå kliner vi til med båttur på bilgjengen!

 

Kenneth tar oss med på sin stolte skute til Moss for en lettere middag på bryggekanten.

 

Det er god plass ombord, men grensen på antall ombord er 12 i tillegg til vårs som er mannskap, dette bør uten problem holde mtp tidligere oppmøte på treffene våre! ;)

 

Dag, torsdag 22.august

Møtested, torget i Sooooooon

LINK TIL FACEBOOK EVENT

 

:):):):):):):):):):)

 

Mvh

Presidenten

 

Blir vi ikke fler enn 6 personer???????? :confused:

 

Kom igjen folkens, det er ledige plasser, og det er meldt skikkelig bra vær i morgen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si tusen hjertelig takk for en fantastisk fin tur! :tilber:

 

At ikke flere hadde lyst å bli med på dette er HELT ufattelig!! : klø : Men vi får satse på bedre oppslutning neste gang vi finner på noe : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hellu folkens, har vært lite aktivitet i høst og det beklages på det sterkeste fra direksjonen i lokallaget.

 

Nå kælker vi tell, med ny giv. Det betyr at vi slutter med treff annehver tirsdag: klø :, og heller prøver oss med et -1- treff i mnd. Kanskje dette gjør at flere møter på de samlingene vi kaller inn til.

 

Den gangen vi hadde treffplass på Burger King Vinterbro senteret, kom det ganske mange flere på treff. Siden vi er noen enkle sjeler lurer vi om det var på grunn av maten, er det nå bestemt fra ledelsen at treffstedet nå blir Burger King på Vestby Storsenter. Jeg kan i tillegg lokke med halv pris på poletter i selvvasken på Shell/7-Eleven Vestby som ligger rett over gaten, så kommer man med ren bil på treff.

 

Facebook event

 

Håper vi ses på tirsdag!

 

: vinke : : vinke : : vinke : : vinke : : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, men ikke faen om jeg gidder å vaske leiebilen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, men ikke faen om jeg gidder å vaske leiebilen :P

 

Skal få en kaffe isteden du Mikael! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.