Felles reise Osloområdet ---> Sigdal fredag?

Blir du med til Sigdal i "samlet tropp" fredag?  

14 stemmer

  1. 1. Blir du med til Sigdal i "samlet tropp" fredag?

    • Å ja, klart jeg vil
      9
    • Å nei, dette rekker jeg ikke
      4
    • Får ikke lov av .....
      1


Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som aldri har vært i Sigdal og Tempelseter før, som kunne tenke seg å kjøre i "samlet tropp" opp dit?. Kanskje det henger seg på medlemmer fra andre lokallag også. Bruk avstemningen til å vise din interesse eller mangel på sådan :P . (Lettere å få oversikt med avstemning)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er relativt langt å gå til Sigdal (for ikke å snakke om fra Sigdal til Tempelseter etterpå...), håper jeg på at en eller annen vennlig sjel har lyst til å ta med seg en lokalkjent koppholder. Bare å plukke meg opp i Drammen! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare gi beskjed om tid og sted så kommer jeg... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Gunnar Nielsen, Christian B.Wiik, Magnus Pharo Sellgren, Anders venold(fersking:D) og jeg satser på avreise fra Oslo vest/Bærumstraktene ca kl 13.00 på fredag.

 

Det er behaglige å komme opp tidlig å ha fått i seg den først ølen når alle andre står og stanger i fredagskøen i Drammen :D

 

Det blir "rolig" kjøring (bl.a. m/henger) og de som vil kan henge seg på. Har ikke funnet noe passende oppmøtested enda, men det kan vi komme tilbake til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke bestemt meg helt for når jeg skal kjøre ennå, men jeg tenkte også å dra litt tidlig dvs før rushet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det fra Oslo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem gidder å kjøre foran meg og "vise" vei, (både med lys og kart)

 

Hvor mange mil er det til denne plassen? Finnes det noen butikk i nærheten der eller er det smart og fylle bilen i kjent sivilisert område?

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar 1600 fra oslo med 2 biler (fullgardering?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem gidder å kjøre foran meg og "vise" vei, (både med lys og kart)

 

Hvor mange mil er det til denne plassen? Finnes det noen butikk i nærheten der eller er det smart og fylle bilen i kjent sivilisert område?

 

Mvh Magnus

 

Om det er sivilisert der vet jeg ikke, men fra Oslo så er det 145km og beregnet reisetid på 2,5t.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem gidder å kjøre foran meg og "vise" vei, (både med lys og kart)

 

Hvor mange mil er det til denne plassen? Finnes det noen butikk i nærheten der eller er det smart og fylle bilen i kjent sivilisert område?

 

Mvh Magnus

 

Bare prøv å henge på du ;)

 

Det er en Esso stasjon i et bittelite tettsted med landhandel midt mellom hotellet og banen. Der vi skal svinge av fra hovedveien og opp til hotellet faktisk. De hadde hvertfall 98 blyfri i fjor. De har også dekkomleggsmaskin som de villig lånte ut da jeg dro noen dekk av felgen på Einsergolfen for 2 år siden.

 

Så det går fint å "fylle" der, men hvis det bare er mat du skal fylle er kanskje utvalget bedre før avreise ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veien fra Oslo. 15 mil, Beregnet reisetid 2,5t

Sigdalvei.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lyst til å være min fadder på denne turen? :) Ser ut til at jeg stiller med A4en selv om det ikke blir ny luftmassemåler og dempere på meg. Gleder meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lyst til å være min fadder på denne turen? :) Ser ut til at jeg stiller med A4en selv om det ikke blir ny luftmassemåler og dempere på meg. Gleder meg...
Du kan sikkert henge deg på med meg og noen andre som kjører fra Oslo mellom 13 og 15 fredag. Mer info vil komme...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veien fra Oslo

har ikke no kart ifra meg og over hønefoss'a??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke no kart ifra meg og over hønefoss'a??

 

Gi meg en gateadresse jeg skal lage rute i fra så kan jeg la programmet regne ut raskeste rute.

 

EDIT: Her er rute. 14 mil, beregnet tid 2t 20 min.

21092253.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når og hvor fra skal vi dra på fredag?

Når begynner det å bli kø i drammen? Må ihvertfall passere Drammen før det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når og hvor fra skal vi dra på fredag?

Når begynner det å bli kø i drammen? Må ihvertfall passere Drammen før det.

Kommer vi oss ut av Oslogryta før kl 14, vil jeg tro at det går greit.

Forslag på oppmøtested og tid: ESSO/McDonalds Ring 3 v/Rikshospitalet kl 13:30

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi meg en gateadresse jeg skal lage rute i fra så kan jeg la programmet regne ut raskeste rute.

 

EDIT: Her er rute. 14 mil, beregnet tid 2t 20 min.

tusen takk:) hvor lang bruker dere omtrent ifra drammen og til prestfoss da?

reiser vel ifra gran i 1430 ti'a tenker jeg.. kan møte dere der.. eventuelt???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk:) hvor lang bruker dere omtrent ifra drammen og til prestfoss da?

reiser vel ifra gran i 1430 ti'a tenker jeg.. kan møte dere der.. eventuelt???

Beregnet tid til Prestfoss er 1:40 min fra Esso ved ring 3/riksen (Avstand 10 mil).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beregnet tid til Prestfoss er 1:40 min fra Esso ved ring 3/riksen (Avstand 10 mil).

oki.. da må jeg gasse litt så jeg kan møte dere på veien der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki.. da må jeg gasse litt så jeg kan møte dere på veien der:)

 

I følge kartet så er det omtrent samme tid og avstand fra Gran til Prestfoss som fra Oslo til Prestfoss. Du bør nok dra omtrent samtidig som oss da.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

anne mette er ikke ferdig på skolen før ca kl 1430.. men til hønefoss så går det ganske fort da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moi og majoneskongen (Thomas W) passerer vel drammen ca kl 1330 med hard høyrefot og kjerra full av slalombrus :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til de som ønsker å henge seg på, så går det en "kolonne" fra ESSO-Rikshospitalet kl 13:30 fredag. Møt opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til de som ønsker å henge seg på, så går det en "kolonne" fra ESSO-Rikshospitalet kl 13:30 fredag. Møt opp!
vi møtes på prestfoss da, kan dere ringe når dere er der eventuelt?? så kanskje dere kan ta en liten pause hvis jeg er forsinket??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.