Felles reise Osloområdet ---> Sigdal fredag?

Blir du med til Sigdal i "samlet tropp" fredag?  

14 stemmer

  1. 1. Blir du med til Sigdal i "samlet tropp" fredag?

    • Å ja, klart jeg vil
      9
    • Å nei, dette rekker jeg ikke
      4
    • Får ikke lov av .....
      1


Anbefalte innlegg

Bærum/Oslo-vest kolonnen starter fra Rimi Stabekk (billig bensin på Esso der) kl 13.00

 

Foreløpig deltagelse er 4 stk S6'er og en bilhenger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken dag er best å reise nedover for å glane, hehe... lørdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 stk "radio/Walkie talkie"" ledig til turen (13:30 fra Riksen)oppover i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 stk "radio/Walkie talkie"" ledig til turen (13:30 fra Riksen)oppover i morgen.

 

sånne som er kjøpt på rimi/elkjøp osv? koster ca 400 for 2 stk i en eske... har en slik en jeg, noen andre som har sånn... åssen frekvens bruker dere da i såfall, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånne som er kjøpt på rimi/elkjøp osv? koster ca 400 for 2 stk i en eske... har en slik en jeg, noen andre som har sånn... åssen frekvens bruker dere da i såfall, hehe

Ja, det er slike fra Elkjip. "Offisiell" VACN-kanal er kanal 7 !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er slike fra Elkjip. "Offisiell" VACN-kanal er kanal 7 !!!

 

må nesten ha med meg den da.... MEN HVILKEN DAG BØR JEG REISE? noen som kan svare på det???????!??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har noen Topcom Walkier igjen på jobben til 298,- for 2 stk med batt og lader hvis noen ønsker..

 

Har selv med slike og er klar på kanal 7! : ja :

 

PS: Disse har 7 kanaler og 38 sub kanaler.. hva sub kanal brukes det av folket her hvis det er det samme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: Disse har 7 kanaler og 38 sub kanaler.. hva sub kanal brukes det av folket her hvis det er det samme?

Vi bruker ikke subkanal, dvs 7-00 pga at det finnes radioer som ikke har subkanaler og vi vil jo inkludere alle (hvis det skulle være noen uten).

 

Har pakket ned klær etc nå, er bare litt usikker på hvor varme klær som trengs, det er vel ikke så mange minus der oppe nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bruker ikke subkanal, dvs 7-00 pga at det finnes radioer som ikke har subkanaler og vi vil jo inkludere alle (hvis det skulle være noen uten).

 

Har pakket ned klær etc nå, er bare litt usikker på hvor varme klær som trengs, det er vel ikke så mange minus der oppe nå.

 

en diger varmedress ifra wurth hadde sikkert gjort seg, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. hmm.. jeg har jo selvsagt kastet bruksanvisningen slik ekte mannfolk gjør : smil :

 

Skal den stå på 7 og hva? min står jo f.eks på 7 og alt mellom 0 og 38 på sub..

 

Forklar Bjørn er du snill=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har noen Topcom Walkier igjen på jobben til 298,- for 2 stk med batt og lader hvis noen ønsker..

 

Så du kan ta med på turen i morgen da? Jeg fanger opp Oslo-gjengen på vei igjennom Drammen. Er du med da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal den stå på 7 og hva? min står jo f.eks på 7 og alt mellom 0 og 38 på sub..

Sett den på kanal 7 og så 0 på sub.

 

Så du kan ta med på turen i morgen da? Jeg fanger opp Oslo-gjengen på vei igjennom Drammen. Er du med da?

 

Jan drar tidligere enn oss andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan drar tidligere enn oss andre.

 

hmpf... Jaja, får svinge innom lokale El...piiiiiiiiiiiip.. på vei opp da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal møtes på jobben min på stabekk for innhandling av drikke og div så drar vi derfra tja. ca 1330-1345 så vi ender vel i drammen til samme tid som resten av oslo folket... men når og hvor i drammen skal du henge deg på skotner? sånn at jeg ev vet hvor jeg skal kaste fra meg pakken=)

 

Edit: så sant de kommer seg avgårde 1330 og ikke prater bil i 1 time for da er rushet mot lier startet og alt er bare kø-helvet : bråk ::D

Edit nr 2: send meg numrene deres Waadeland og Skotner så kan vi ringes :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal møtes på jobben min på stabekk for innhandling av drikke og div så drar vi derfra tja. ca 1330-1345 så vi ender vel i drammen til samme tid som resten av oslo folket... men når og hvor i drammen skal du henge deg på skotner? sånn at jeg ev vet hvor jeg skal kaste fra meg pakken=)

 

Edit: så sant de kommer seg avgårde 1330 og ikke prater bil i 1 time for da er rushet mot lier startet og alt er bare kø-helvet : bråk ::D

Edit nr 2: send meg numrene deres Waadeland og Skotner så kan vi ringes :)

90943253. Avreise ER 13:30...uten bilprat! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bærum/Oslo-vest kolonnen starter fra Rimi Stabekk (billig bensin på Esso der) kl 13.00

 

Foreløpig deltagelse er 4 stk S6'er og en bilhenger :)

 

 

- Hadde vært knall å henge seg på resten av Bærumsgutta, med full tank fra Esso på Stabekk..Men det blir heller en grytidlig start fra Bærum vest på lørdag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har pakket ned klær etc nå, er bare litt usikker på hvor varme klær som trengs, det er vel ikke så mange minus der oppe nå.

 

...og jeg sitter her på jobben og har ikke pakketnoen ting, greier ikke å finne på noe konkret å ta med!!!

 

Skriver liste over smarte ting dah men kommer ikke så langt;

1. UrKøntry`n

2. ØL

3. Tannbørste

4. : klø :

5. Bobblejakke

6. :confused:: eek :: bh :: gråter :

7. : hjelp :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg rekker ikke å komme meg avgårde før 1500, men snakkes vel oppe på hotellet ;) Noen som vet sånn ca kjøretid via hønefoss i rushet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg rekker ikke å komme meg avgårde før 1500, men snakkes vel oppe på hotellet ;) Noen som vet sånn ca kjøretid via hønefoss i rushet?

 

vil tippe 3,5 time, mye kø ut av oslo vestover på fredager..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg rekker middagen 20.00 :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og jeg sitter her på jobben og har ikke pakketnoen ting, greier ikke å finne på noe konkret å ta med!!!

 

Skriver liste over smarte ting dah men kommer ikke så langt;

1. UrKøntry`n

2. ØL

3. Tannbørste

4. : klø :

5. Bobblejakke

6. :confused:: eek :: bh :: gråter :

7. : hjelp :

8. hjelm

9. Hjelm

10. Hjelm

11. penger

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8. hjelm

9. Hjelm

10. Hjelm

11. penger

 

:D

 

12. medlemkort

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

13.verktøy

14.mer verktøy

15.sølvtape

16.olje

17.kjølevæske

18.slangeklemmer

 

19. :nana:

 

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20. Og enda mer peng... : faint :: smil :

 

21: lange kraftige strips.... kan brukes til mye :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.