#51 Skrevet Mars 3, 2010 Dar blir nok ng lignande ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 3, 2010 Har me kamera Kjell? Eg vurdere å kjøba ein sånnein: http://www.skydesign.no/butikk/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=25&Itemid=209 Får di billigare i udlandet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 3, 2010 Me må jo alltids få me okke kamera ner! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 25, 2010 44 dager igjen t avreise:D:D Har me ordna me båd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 25, 2010 Yay! Eg he ikje ordna någe.. Hehe.. Men det sko me jo gjort. He me reiseplanen klar då? Me må jo event. ordna me hotell i flensburg au. FINNI?!?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 25, 2010 Eg har leid tauferjå å kjupt campingvogn så alt e under kontroll!! Nei har ein dialog på båten med Gry, og hotellet kan me jo ta nå ja, sjøl om eg ikkje tror det e det største problemet. Ska se på saken i løpet av dagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 25, 2010 Gudd:) Så fint at du har meldt deg frivillig som reiseleder:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 23, 2010 Då kan det se ut som me blir fira stk som kjøre ner i ein bil samen. Etap hotell koste 780,- for to dobbeltrom, dvs 195,- pr person. Uden frokost, det kjøpe me på bakeriet i første etasje. Båtreisen; Me va alle enige om å reise fredag 07.mai med avgang fra Hirtshals 16:30. Avreise fra Stavanger ca 12:00. Hjemreise; Vet som sagt at Morten trenger å være hjemme til onsdag 19, men helst 18mai. Tenkte vi kunne ta båten hjem mandag 17mai 20:45 fra Hirtshals. Hvis vi da kjører fra Worthersee søndag formiddag kan vi feks ta en overnatting i Wolfsburg, 8,5 times kjøretur. Da er det drøyt 6 timer å kjøre til båten på vei hjem igjen og vi kan ta formiddagen i Wolfsburg og Autostadt. Spise lunch og kjøre siste etappe. I Kristiansand ved midnatt og hjemme i Stavanger ca i tre tiden på natta, men vi har vel alle fri dagen etterpå? Hva sier dere til dette opplegget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 24, 2010 I'm in:) Funke fint å kjøra A8 me 4 mann:) SHOTGUN:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 28, 2010 Hehe, ALLE siddeplassene i A8en e jo SHOTGUN! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 28, 2010 Ska me bruka din billett te A8'en nå Robin? Bare endre regnr når me komme ner. Ennå ikkje bestilt hotellet i flensburg, men har vel ingen diskusjon på det så kjøre på me Etap Hotell eller Tulip Inn! De ligge rett ved kverandre og midt i byen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet April 28, 2010 Ja, ikje ng diskusjon på det! Hehe.. Kinna på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet April 28, 2010 Ja bruge bare min billett på A8'en, så må dåkk 2 siste handla dåkk billetter og, eg har jo t meg og Kjell... Menne eg har faen'sje fått di i posten ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet April 29, 2010 Då va hotell i flensburg åg bestilt! Nå e det kun overnattingen på veien hjem som mangle, og den tar me vel litt sånn på sparket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet April 29, 2010 Då va hotell i flensburg åg bestilt! Nå e det kun overnattingen på veien hjem som mangle, og den tar me vel litt sånn på sparket Sånn så i Koblenz i fjor? Gaaaad! Ane ikkje kor mange hoteller eg sprang innom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet April 29, 2010 så då regne eg me du har bestilt båden t fredag og? Ja hjemturen tar me bare på sparke, e greiast d:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet April 29, 2010 Sånn så i Koblenz i fjor? Gaaaad! Ane ikkje kor mange hoteller eg sprang innom... hehehe!! d e jo litt av sjarmen med bilferi:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet April 29, 2010 hehehe!! d e jo litt av sjarmen med bilferi:p Stemme det Dåkkår får kosa dåkk glugg ihjel. Neste år så har eg gjerna lappen og e ikkje midt i flytting så då e eg nok me te Wörthersee igjen ska du se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet April 29, 2010 d spørs om eg e me neste år... frøknå syns at eg kan reisa på feri me hu istedenfor å reisa på guttatur, hehe! Me får se:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet April 29, 2010 Stemme det Dåkkår får kosa dåkk glugg ihjel. Neste år så har eg gjerna lappen og e ikkje midt i flytting så då e eg nok me te Wörthersee igjen ska du se Ekje sikkert eg har lappen, men satse på å ikkje ha eksamen midt onna treffet neste år så blir nok eg og med igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet April 29, 2010 d spørs om eg e me neste år... frøknå syns at eg kan reisa på feri me hu istedenfor å reisa på guttatur, hehe! Me får se:p Off, det der hørtes ud som tøffel tendenser på høgt plan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet April 29, 2010 For de som ennå e i tenkeboksen så koste fly fra Stavanger te Klagenfurt 2.500,- http://www.finn.no/finn/travel/air/result?sid=12DA592D77059553 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet April 30, 2010 Ekje sikkert eg har lappen ??? Off, det der hørtes ud som tøffel tendenser på høgt plan! Hehe!! Ein må både gi og ta i forhold, e d isje d di seie? Men som sagt, me får se... Jerna eg tar meg råd t begge deler:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet April 30, 2010 ??? Kjøpt seg motorsykkel vettu, ingen garanti for at lappen holde då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet April 30, 2010 Kjøpt seg motorsykkel vettu, ingen garanti for at lappen holde då Haha, tog an: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...