Stavanger Lokallag - Worthersee 2010

Anbefalte innlegg

Hehe, me e heima på 17.mai ja... Jaja, men det hørtes jo fint ut.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..eller noe i den duren.. tro om det er mye lengre å kjøre via praha på tur hjem??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me ska via Nürburgring på vei hjem ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise fra hotellet 16. mai så hjemme til 17 skal holde hardt.

Blir vel overnatting i Køln og på ringen 17 mai...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hjemme en eller annen gang på 18.mai med andre ord? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja..det får vi se på.. Håper vi Kommer hjem er vel se magiske ord.. :-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det er vell igrunnen det... Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har tatt meg fri heila den "17.mai ugå" eg, så for meg spele d ingen rolle kati me komme hjem, bare d e ein gang i den ugå:)

 

 

Menne då e eg jaffal sikker på at eg trenge ein copilot!! Kem vil ver me? Bler dyrt å reisa aleina i bilen, og isje minst jævligt å kjøra så langt aleina, hehe! Men eg ska ner uansett, bare så d e sagt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

92 dage igjen!!! :D:D:D Detta bli så sinnsykt bra! :D Glede mg som ein liden unge.. Hehe..

 

Edit: Då va fridagene i boks. Tog mg fri i frå 7-24mai. :) Endte faktisk bare opp på 8 dage som eg måtte ta fri pga helligdage og andre fridage. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som har någe mer å komma med?

 

Hotellene kreve forhåndsbetaling innen 06.03.2010. Prisen e 40€ pr natt.

De ska egentlig kun ha 600€ i forhåndsbetaling, men siden totalbeløpet e 640€ pr dobbelt rom så seie me heile beløpet.

 

Betaling kan skje så kjapt som mulig, men før denne datoen så klart.

Ta kontakt på pm for betaling enten direkte til hotellet eller hvis ønskelig kan dere sette over penger til meg så betaler jeg for dere.

 

For bestilling av billetter på http://www.woertherseetreffen.at/ trengs det hotellkode som er 1095 for oss på Haus Edith.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg bestillt billett t treffet t meg sjøl + ein foreløpig ukjent passasjer. Så passasjersetet e ennå ledigt om någen ska sidda på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og den foreløpig ukjente passasjeren ekje så ukjent lengar! Kjell hette ann! :) Og eg he allerede begynt å spara bensinpenga! Hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere må ha en kjempefin tur! Jeg må prioritere vinduer på huset.. Trenger sikkert ikke vinduer i sommer, men til vinteren igjen hadde det vært fint med noen vinduer som er tette. Jeg måtte nesten spikre fast gardinene her om dagen, for det blåste rett inn, selv om de var lukket... :o

 

Er det noen her som fikser nye vinduer og montering for en rimelig penge så rekk opp handa!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd at du ikke kunne være med Øivind! Jeg tviler ikke på at dette kan bli (les: er), en tradisjon, så du får nok muligheten igjen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min foreløpige reise plan:

 

Fredag 07:05.2010.

Avreise Stavanger 12:00 (halv dag for de som skal jobbe)

Avreise Kristiansand 16:30 med ColorLine

Ankomst Hirtshals 19:45

Kjører videre til Flensburg, beregnet kjøretid 3,5t, ankomst 23:15.

(Forhåndsbooket rom på Etap Hotel Flensburg)

 

Lørdag 08.05.2010

Avreise 09:00 nedover A7 1268km beregnet kjøretid 11 timer og 15min.

Ankomst Haus Edith 20:15 +++

(handle pils, parkere og pakke ut for så sette seg på fortauet og nyte resten av kvelden)

 

Søndag 09.05:2010 - Søndag 16.05.2010

WORTHERSEE.2010!!!!!!

 

Hjemreisen blir slik som sist, starter søndag 16. og tar en dag om gangen og stopper der vi vil.

 

Selv om bilene våre skulle klare å nå 250km/t vil man aldri klare å kjøre i denne farten nedover.

Mye trafikk, kø og ulykker er hverdagskost som man nesten er garantert å havne i, defor godt å ha en del tid å gå på. En pause tar også fort en time når man bestiller litt mat og strekker litt på kroppen. 11,15 timer kjøring er derfor høyst reelt og man må plusse på en del for pauser underveis, til bensin for både sjåfører og biler (hej hej Petter).

Ikke minst er det mye mer krevende av sjåføren og et horribelt høyere forbruk og holde såpass høy fart nedover.

 

Jeg har så smått også sett på mulighetene for å kjøre ned noen dager før dette og levere bilen min inn til VW for bytte av kjede i motoren. Alternativet blir da og overnatte i Flensburg og starte turen med resten av gjengen lørdag hvis det skulle klaffe slik med verkstedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er mest game på den planen som finner legger frem her. Ellers vil lørdagen bli en enda lenger dag enn nødvendig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein ting e vertfall sikkert og det e at kredritt grensen for bensinkortet mitt må økas!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Cresco funke får man rabatt på i heile europa ikje sant? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Cresco funke får man rabatt på i heile europa ikje sant? :D

 

Stemme det. 4% på pumpeprisen heile turen i fjor vertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg seie meg enige i denne planen eg og (spare jo faktisk penger i forhold t å reisa me båden fra tananger):)

 

SATTAN EG GLEDE MEG:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine, då e me 2 bila som e enige.. Hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjef...Sånn "Tour-film" som de svenskane hadde lagt, sko dokke fra Stavanger Lokallag og fått til å laga. Det hadde våre skamrått ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.