Stavanger Lokallag - Worthersee 2010

Anbefalte innlegg

Robin; Har du navigasjon? Kunne vert kjekt å hatt på turen.

 

Kjell tar me verktøysett som backup. Vet aldri når eg har skrudd på bilen ;)

 

Ta me det dåkkår har av cd'er og mp3 cd'er!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tar med verktøysett ja.. No problemos! :) Musikk e det dårlig med på denna kanten, men ein blanding av finni hardcore trance og robin hardcore rock så blir det bra! Hehe.. :)

 

Har me skaffa kamera til turen forresten? Ngn som veit kor me kan låna eit ein plass? Kan kanskje få lånt et, men tenkte eg sko hørra me dokke fusst.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For all del IKKJE la Finni styra musikken...!! Han kan mye den gutten der, men musikk.....off! : brick :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin; Har du navigasjon? Kunne vert kjekt å hatt på turen.

 

Ta me det dåkkår har av cd'er og mp3 cd'er!

 

Eg har navi ja, tar me meg den:)

 

For all del IKKJE la Finni styra musikken...!! Han kan mye den gutten der, men musikk.....off! : brick :

 

hehehe!! Tror eg melle meg som "DJ" i bilen t Finni. Tar me meg masse musikk eg og, rock og trance:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For all del IKKJE la Finni styra musikken...!! Han kan mye den gutten der, men musikk.....off! : brick :

 

Hahahahhahahahahah!!!!!!!!!!! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe!! Tror eg melle meg som "DJ" i bilen t Finni. Tar me meg masse musikk eg og, rock og trance:)

 

Han så kjøre bestemme musikken! Å det ska jo ver deg så ;)

 

Eg vet vertfall eg ska ligga halsie i bagsete å drikka på lonken øl!

 

Petter L. Har du kjøleboks te utlåns?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøleboksen e klar for tur den Finni ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wohooo... A8en e så stor at me kan sidda 2 stykk bagi og i tillegg e dar go plass til kjøleboks!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøleboks eg og... sånn i tilfelle me trenge 2, hehehe:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredag så reise me!!!! :D:D:D E ALLE KLARE?!?!

 

He me orden på alt med kjølebag, videokamera osv? Pass, he dokke tenkt å ta me det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er såå missunnelig på dere ! Ta mye bilder og post forløpende :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok en del foto og oppdateringa på veien ja.. :) Skal få prøve å poste noen her i tråden etterhvert. :) Kommer nok et reisebrev når vi kommer hjem uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredag så reise me!!!! :D:D:D E ALLE KLARE?!?!

 

He me orden på alt med kjølebag, videokamera osv? Pass, he dokke tenkt å ta me det?

 

videokamera sko me hatt ja! någen så kan låna et ein plass?

 

Eg fant nettopp ud at eg isje har strømledningen t GPS'en min lenger!! så eg må leida litt og se om eg får kjøpt meg ein nye ein plass...

 

Ska ha med meg passet denne gang ja... hadde d isje me ifjord og d jekk jo greit, men e veldig greit å ha med uansett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, eg må vell ringa ner til sandnes politistasjon og hørre om de hatt tatt vare på passet mitt i et år nå. Sko få det tilsendt når eg leverte inn det midlertidige passe som eg brukte til london sist juleshopping, men det fekk eg aldri. Hehe.. Regner med de kanskje he makulert det? Men blir jo for domt når eg he betalt 700kr for det at de ikje sende det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

då fekk eg snakka me politie ang. passe mitt. Jo, det låg ennå der, he låge der i halvannet år det. Hehe.. Syns det e veldig rart at de ikje har sagt i frå då??

 

EDIT: Då he henta passe så då e eg au guud to go!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.