Noen som har en DIY med å sveise kanaler? Hva behandle kanalene med?

Anbefalte innlegg

legg gjerne ut bilder hvordan du går fram anders,må igang med det samme på golfen min snart:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger masse bilder i tråden min(om bilen) på fremgangen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger masse bilder i tråden min(om bilen) på fremgangen :)

 

aha!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri "loddet" skjøten. Du kan selvfølgelig smøre tettemasse langs skjøten med fingeren.

 

Ang. syregrunning så har jeg gode erfaringer med Kent sin. "Kent etch primer"

83270.jpg

 

 

Body har jeg brukt noe vi har på jobb, som er på en trykkluftssprøyte, dette er ikke noe den vanlige mannen i gaten kjøper.

Men på rammen til pontiac'en brukte jeg Kent sin "body", den er litt mykere enn vanlig body, men jeg liker den. Men den må du ha lakk over. "Kent Rubber Guard"

50110.jpg

(Den sprayboksen)

 

Begge får du ved å stikke innom et lakkverksted i nærheten av deg vil jeg tro. :)

 

De produktene Torjus har vist fram her, er geniale! Jeg har aldri brukt loddetinn mellom platene men kan nok henne det er noe sant i det! Jeg bruker sveisegrunning på alt jeg skal sveise stort sett, men da du skal punktsveise trenger du ikke å slipe rent ett stort område rundt der du skal sveise ingen vits da du fjerner galvanisering osv med negerkuse, o.l :) Du får også body på trykk luft da er jeg veldig glad i INNOTEC sin sprøyte!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.