#401 Skrevet August 4, 2010 Ingen merker, usikker på om det er noen her. Men heftig var den likevel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#402 Skrevet August 4, 2010 Ingen merker, usikker på om det er noen her. Men heftig var den likevel! Eier er medlem her ! Et meget strøkent prosjekt http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=120576&highlight=RS4+B6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#403 Skrevet August 4, 2010 Jeg vifta med kameraet, da la han seg pent og pyntelig ved siden av meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#404 Skrevet August 5, 2010 Spotta en tøff hvit Jetta med noen sorte felger og vwaudilogo på bakluka. Lå bak han over Ekebergsletta rundt kvartover 4 tiden idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#405 Skrevet August 5, 2010 Spotta en tøff hvit Jetta med noen sorte felger og vwaudilogo på bakluka. Lå bak han over Ekebergsletta rundt kvartover 4 tiden idag. Lurer på om det var en kolega av meg som er medlem her, Vidar A Karlsen. Mulig jeg tar feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#406 Skrevet August 6, 2010 Lurer på om det var en kolega av meg som er medlem her, Vidar A Karlsen. Mulig jeg tar feil. Mener å huske at jeg har sett den utenfor Møller Ensjø.. Kan det stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#407 Skrevet August 6, 2010 Mener å huske at jeg har sett den utenfor Møller Ensjø..Kan det stemme? Jupp:) Da er det nok den bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#408 Skrevet August 6, 2010 Spotta Kristian A. Halvorsen i sin nye A3 i dag bak meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#409 Skrevet August 6, 2010 Jupp:) Da er det nok den bilen. Hils og si at bilen er drit fet: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#410 Skrevet August 7, 2010 Spotta Stian tidligere i kveld på tveita ca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#411 Skrevet August 7, 2010 Hils og si at bilen er drit fet: smil : Hehe, skal hilse jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#412 Skrevet August 8, 2010 Andrè Brennum. Tror ikke han er klubbmedlem, bor og holder til på Gjøvik...Grå A3 Sportback 2.0Tdi quattro med 20" og LAV Sett denne mye på Gjøvik ja! Andre som var med i Paradise Hotel...he he.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#413 Skrevet August 8, 2010 Møtte en sølv/grå lav Golf 5 med kanadiske lys ved fotoboksen i Sagdalen (på Strømmen siden) før i dag. Så najs ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#414 Skrevet August 9, 2010 Stian Exi Skogly, du er spottet på vei mot Bryn utenfor Vallehovin idag kl. 17.13: smil : Ekke vanskelig å se deg for å si det slik: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#415 Skrevet August 9, 2010 Spotta Martin Volden på mcdonalds lørenskog ca klokka 21 Han turte ikke stå med resten av klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#416 Skrevet August 9, 2010 Hilste på Joachim Næss på Økern i 16-tiden i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#417 Skrevet August 9, 2010 Hehe var litt skummelt med så mange mennesker, også venta jeg på en kamerat som er litt treg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#418 Skrevet August 9, 2010 Hilste på Joachim Næss på Økern i 16-tiden i dag Tror muligens jeg møtte deg ved Hellerudsletta sånn mellom 21 og 21:30? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#419 Skrevet August 9, 2010 Tror muligens jeg møtte deg ved Hellerudsletta sånn mellom 21 og 21:30? Det kan ikke ha vært meg, for da sto jeg på parkeringsplassen her på Tonsenhagen og skrudde skiltlys på bilen min Men er jo hyggelig hvis det er andre som har like god smak som meg og har en bil som ligner på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#420 Skrevet August 9, 2010 Det kan ikke ha vært meg, for da sto jeg på parkeringsplassen her på Tonsenhagen og skrudde skiltlys på bilen min Men er jo hyggelig hvis det er andre som har like god smak som meg og har en bil som ligner på min Å ja Var en som lignet iallefall (: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#421 Skrevet August 9, 2010 Møtte Chris Høyer ved Ulvøya 06:35 i dag også møtte jeg høyst sannsynligvis Bjørnar Kristiansen rett sør for Nordbytunnelen 15 min senere ca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#422 Skrevet August 11, 2010 Spottet denne på Majorstua kl 09:30 i dag. Klubb merker i siderutene bak og skiltplater. Hadde også en utrolig stygg bakfanger. Trenger helt klart ett strøk lakk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#423 Skrevet August 11, 2010 Tipper dette KAN være en her inne som heter Pål Andreas Kalin; han har en 78 Derby som jeg mener er rød og kan stemme med location. Grinda har vært min hvis dette er samme bilen det er pål veit du =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#424 Skrevet August 12, 2010 Så en blå Touran i Abildsø-krysset idag tidlig rundt 8. Den så lav ut(tror jeg, jeg var trøtt), og hadde store "bling"-felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#425 Skrevet August 12, 2010 Så en blå Touran i Abildsø-krysset idag tidlig rundt 8. Den så lav ut(tror jeg, jeg var trøtt), og hadde store "bling"-felger Kunne vært meg, men har bare 18" VW motorsport felger. Passerte Abildsø rett etter 8.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...