Anbefalte innlegg

Møter titt og ofte på andre VAG-biler, men ikke like flink til og rope det ut her...:)

 

Hvem er det egentlig som kjører den lave svarte Golf mk5 med røde ringer på sorte felg - Skedsmo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en svart matt S8, med svarte TSW felger, på Møller bil Romerike i går ettermiddag. Var ingen merker på den, men er det noen her inne sin? BP skilter.

 

dette er nok bilen til en mekaniker på møller romerike. Tidligere eier var en kompis av meg som er oppretter på samme sted.. kjøpte den som vrak og retta den.. skulle egentlig være lavagrå når vi skulle hellakere den.. men før jeg rakk å legge klarlakk over den grå basen fikk jeg beskjed av eiern å legge på matt klar lakk isteden :D så den er nok ikke svart matt, men lavagrå matt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble passert av Kopperud RS2'n på E6 i ettermiddag med Runar bak rattet :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møtte alex ved vardåsen på korset. jeg kjørte leiebil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møter titt og ofte på andre VAG-biler, men ikke like flink til og rope det ut her...:)

 

Hvem er det egentlig som kjører den lave svarte Golf mk5 med røde ringer på sorte felg - Skedsmo?

 

Bjørn heter han ;) Er BBS LM Replica felger.. veldig tøff bil.

 

møtte alex ved vardåsen på korset. jeg kjørte leiebil ;)

 

Det var deg ja.. var veldig usikker på hvem det var, hehe.

 

Spottet forsåvidt Martin Volden igår på kjeller rundt 22.30.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva kjørte du? meg og fruen var ute å tok oss en liten kveldstur.. var så varmt i leiligheten, så deilig med en liten tur i bil med klima :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte Passaten.. du kom fra Storgata, jeg kom fra Åråsen ;) lyskrysset på Kjeller..

 

Ser den, selv om man ikke må klage over at det er varmt.. enten så klager man over regn, eller så klager man over at det er for varmt. Blir aldri fornøyd :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en lav hvit Scirocco kjøre av opp mot St.Hanshaugen i krysset mellom Sagene og Alexander Kiellandsplass i 6-tiden. Rakk ikke se så mye at jeg så hvilken av dere det var, men tror det er en på forumet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet Stian Frilseth på brua mellom bryn og fyrstikk torget ganske nøyaktig kl 11:30 i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet Stian Frilset på brua mellom bryn og fyrstikk torget ganske nøyaktig kl 11:30 i dag.

 

:) stemmer bra det: vinke : Så deg ikke jeg: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte firmabilen. Jeg kjørte motsatt vei over brua enn deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha:) Er mest opptatt av de bru skjøtene i veien over der jeg hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha:) Er mest opptatt av de bru skjøtene i veien over der jeg hehe

 

Hoho jeg hoppa over de med VR6'en her en dag. Var en slik Golf 5 Yellowspeed som ikke ville slippe meg forbi. Bærearmsinnfestninga på venstresiden smalt nedi på landinga. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Original motorhøyde og original stålpanne på din eller Marius? If so kunne det vel smelt noe saftig der høres det ut som :P

Den brua på Østensjøveien over 190 det er snakk om? Aldri kjørt den men den så jo temmelig ille ut på maps, hehe. Månedens tusenkronersspørsmål; når menneskene vet hvordan reise til månen og kan hiddenstyre alt, hvorfor klarer de ikke å lage ordentlige bro- og asfaltskjøter? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mennesker klarer det helt fint. Bare ikke de som jobber i AS veidekke norge;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

My point exactly, hehe :P Burde jo klare det når man tenker over hvor teknisk kapable vi er blitt ;)

Har et feriehus på Kypros, er et par steder på en motorvei der hvor veien dropper så hele bilen fjærer ut og du nesten treffer bakken med originalbil, på flatmark liksom. Mye rart rundtom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en lav hvit Scirocco kjøre av opp mot St.Hanshaugen i krysset mellom Sagene og Alexander Kiellandsplass i 6-tiden. Rakk ikke se så mye at jeg så hvilken av dere det var, men tror det er en på forumet?

 

Det kan godt ha vært meg...

 

Original motorhøyde og original stålpanne på din eller Marius? If so kunne det vel smelt noe saftig der høres det ut som :P

Den brua på Østensjøveien over 190 det er snakk om? Aldri kjørt den men den så jo temmelig ille ut på maps, hehe. Månedens tusenkronersspørsmål; når menneskene vet hvordan reise til månen og kan hiddenstyre alt, hvorfor klarer de ikke å lage ordentlige bro- og asfaltskjøter? :o

 

Original motorhøyde og panne, ja. Bedre med stål enn alu. Om alupanna treffer, sprekker den med en gang. Ble litt overrasket selv over hvor lite som skulle til før KW-understellet bunnet ut. :P

 

Det er den brua ved Helsfyr, Fyrstikktorget der Grenseveien går over i å være Østensjøveien, ja. Vestover er verst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Original motorhøyde og panne, ja. Bedre med stål enn alu. Om alupanna treffer, sprekker den med en gang. Ble litt overrasket selv over hvor lite som skulle til før KW-understellet bunnet ut. :P

 

Det er den brua ved Helsfyr, Fyrstikktorget der Grenseveien går over i å være Østensjøveien, ja. Vestover er verst.

 

Riktig det, stålet tåler alle disse småskadene bedre over tid. Det er jo bedre klaring ned fra alupanna, men som du sier, treffer du først med en alupanne er det game over. Stål vs alu-panne er vel like debattert som om man burde ha skidplate eller ikke :o Heving av motoren er vel det beste har jeg skjønt. Eller en god gammel 8ver hvis det å skrape bakken er målet :D

 

Takker for tipset ang brua, hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å heve motoren er ingen god idé. Da får man vekta høyere opp, og det ønsker man ikke i en bil som skal ha best mulig kjøreegenskaper. Løsningen er tørrsump (og å heller senke motoren), men det er ikke noe jeg har tenkt til å koste på denne bilen! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig interessant problemstilling dere er innom gutter, men ikke glem at denne tråden handler om hvem som har spottet hvem her i regionen ;)

 

Jeg så Bård Sebastian i den blå Touranen på vei til jobb i går. Vinket gjorde jeg også, men var nok litt sent ute, så er ikke sikker på at han så det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød laaav VW Derby observert i dag på fetveien rundt 15tiden, så ut som han dro mot fetsund. Gule ekstralys og takgrind. Noen her inne som har handlet seg eller kjenner til eieren? Skulle gjerne tatt en nærmere titt på denne bilen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en grise lekker a4 b7 svart med gule lamper fremme og Menz-Amg felger både idag på tåsen ved 16tiden og igår (torsdag/fredag) parkert bak marius sin hvite rocco på autoarena

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød laaav VW Derby observert i dag på fetveien rundt 15tiden, så ut som han dro mot fetsund. Gule ekstralys og takgrind. Noen her inne som har handlet seg eller kjenner til eieren? Skulle gjerne tatt en nærmere titt på denne bilen:)

 

Tipper dette KAN være en her inne som heter Pål Andreas Kalin; han har en 78 Derby som jeg mener er rød og kan stemme med location. Grinda har vært min hvis dette er samme bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rosa mini spottet på MacDonalds på alna forrige uke. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rosa mini spottet på MacDonalds på alna forrige uke. :)

 

Eneste jeg vet om her ine som har rosa mini er Nina Marie. Siden du avsluter med ett smil og Mini ikke er vag bil regner jeg med det er hun du spotta??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.