Anbefalte innlegg

Trodde RS'en også kunne fås med den spoileren som kommer opp i en viss fart?

 

Det kan den ;)

Synd bildet er så dårlig kvalitet at det er umulig å se hva det er bortsett fra rødt metall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sett en rød RS4 2.7T med VF-registrering?

Mener det er dette som var klubbil i Trondheim, så den her i Asker for litt over en ukes tid siden.

 

Stemmer det, har gått i Trondheim og på Andøya. Nå er det en bekjent her fra bygda som eier den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er meget sikker på at det var en RS med tanke på lyden å at den hadde 2 store rør som den du viste bilde av men men man vet jo aldri :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_0118.jpg

TT RS

 

jeg spotta en rød ttrs i moss for ca en uke siden. dette kan jo vere den samme.

den jeg så var definitvt en RS, ordentlig rekke 5 lyd på den når den dro på og RS fanger foran, men la ikke merke til noe spoiler på den heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det, har gått i Trondheim og på Andøya. Nå er det en bekjent her fra bygda som eier den.

Den er god. Du hadde ingen påvirkningskraft eller? Er/var iallefall en meget fin bil. Har du og lagt merke til RS6en rundt her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god. Du hadde ingen påvirkningskraft eller? Er/var iallefall en meget fin bil. Har du og lagt merke til RS6en rundt her?

 

Hehehe han kjøpte den faktisk på eget iniativ. Lurer på om han har meldt seg inn i klubben nå også.

Har lagt merke til den RS6en ja, den er strøøøken (er vist en RS6+). Den holder til uti Åros og ligger til salgs på finn.no nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit Polo fra rundt 2008 (husker ikke modelkoden) med klistremerke i frontruten og "S6"´leds i fanger foran, spotta på E18 ved Sørenga ca. kl 11.35 i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit Polo fra rundt 2008 (husker ikke modelkoden) med klistremerke i frontruten og "S6"´leds i fanger foran, spotta på E18 ved Sørenga ca. kl 11.35 i dag.

 

Hehe det er gti`en til Chris høyer som har skrevet litt lenger opp her.. satt på i bilen når du så den ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe det er gti`en til Chris høyer som har skrevet litt lenger opp her.. satt på i bilen når du så den ;)

 

 

OK, you´re been spotted!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en Passat Stasjonsvogn med panser-BH på Lambertseter i dag i 4-tiden, noen herifra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marius Christoffersen: You´re been spotted...Tåsen, rett ved/i rundkjøring nedenfor GET ca. kl. 22.00 i dag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en st registrert audi s4 med matt sorte karbon lignende felger på Etterstad videregående skole en dag i forrige uke. Hadde vwaudi klubbmeker i siderutene bak.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian Ø så bilen din stod parkert langs veien under kampen på ullevål igår.. så meget bra ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian Ø så bilen din stod parkert langs veien under kampen på ullevål igår.. så meget bra ut ;)

 

Jepp, var på match vettu. Takk for det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en del ganger observert en Golf Speed i Oslo-området. Så den igjen på E18 ved Nygårdskrysset i dag. Har ikke sett en slik siden messa i Essen for noen år siden.

 

Om det er en medlemsbil vites ikke, men det er i høyeste grad en entusiastbil (og man har garantert mer enn bare en viss interesse når man anskaffer seg noe slikt: ja :).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en del ganger observert en Golf Speed i Oslo-området. Så den igjen på E18 ved Nygårdskrysset i dag. Har ikke sett en slik siden messa i Essen for noen år siden.

 

Om det er en medlemsbil vites ikke, men det er i høyeste grad en entusiastbil (og man har garantert mer enn bare en viss interesse når man anskaffer seg noe slikt: ja :).

 

Gul eller Orange? :) Den gule er fra Vestby, ligger tilsalgs på Finn.no.

En orange med PA skilt var jeg 2% unna og kjøpe tidligere i vinter, men den glapp for meg..: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er gul, så det forklarer hvorfor jeg har sett den noen ganger i området:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en orange ved Hasle et par ganger i vinter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frilseth, tror det var deg jeg spotta på veien mellom E6 og Oslofjordtunellen rett ved Drøbak litt over kl 13.00 i dag. Blinka på deg!

Var i hvert fall en skamlav hvit MKV med BR-skilter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frilseth, tror det var deg jeg spotta på veien mellom E6 og Oslofjordtunellen rett ved Drøbak litt over kl 13.00 i dag. Blinka på deg!

Var i hvert fall en skamlav hvit MKV med BR-skilter :)

 

Kan stemme det;) men det var nok bare samboeren;) Hu er så litta så ser hu vel ikke over rattet hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en pen Touran på E18 i dag, like før halv 12. Sølgrå og emblemfri grill. Tok av mot ryen i ekebergtunnelen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 3 med turbo, grønn med front mount IC oppover mot Slemdal. Noen her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adrian Nordvik, Vilhelm. Gikk i klassen over deg på Pers. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adrian Nordvik, Vilhelm. Gikk i klassen over deg på Pers. ;)

 

Fett!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en audi S5 cab?! på majorstuen idag.. masse reklame på den og greier..

 

Audi som er ute å reklamerer for seg selv eller? Den var svensk registrert, og med liiitt for mye chromdetaljer synes jeg. Chromlister overalt.

 

lecab.se reklame? Ikke S5. Han har klart å sette på S5 merket skevt... Bra decaltrimming. står utenfor blokka mi i sorgenfrigata. I samme gaten som A3'en min også står, men den blir tydligvis overskygget av en decaltrimmet a5 cab. Bestiller RS6 merker til A3'en med en gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.