Forslag til lokallagsaktivitet til våren; En god gjerning?

Anbefalte innlegg

Oppdaterer 1. post etterhvert som ting faller på plass. Følg med, og kom gjerne med innspill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Freddy, glemte helt å svare på meldingen din i dag : eek : sorry! Gått i ett siden jeg sto opp i dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Freddy, glemte helt å svare på meldingen din i dag : eek : sorry! Gått i ett siden jeg sto opp i dag!

 

Er vel : doggy : da tenker jeg. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nei. Heller bering på kvitevarer, selga bil, besøka ein kompis så bygge hus, besøka vennepar med 5 dager gammale baby osv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nei. Heller bering på kvitevarer, selga bil, besøka ein kompis så bygge hus, besøka vennepar med 5 dager gammale baby osv :)

 

Siden du er lokallagsleder, så er det svært ønskelig at du er med på å planlegge og delta på dette treffet. Så lurte på om vi kunne diskutert litt ting?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det :) I mårå e det jobb te 4, så rett i middagen og så 4-års dag. Etter det e det muligens rett på jobb igjen for overtid (prosjekt deadline) men tirsdag eller onsdag kveld?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ringt litt rundt etter sponsing av premier til loddsalg. Skal få tilbakemelding på dette etterhvert.

 

Skal ta noen tlf i morgen også (hvis jeg bare får tid, må ta det når jeg er på jobb).

 

Kjell; Har du gjort noe med dette hos dere?

 

Stian; Du også nevnte noe om dette, sjekker du eller skal jeg ta en tlf?

 

Noen som har tlf nr til Christer Tysse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har oppdatert 1. post med dato.

 

Skal vi si kl 12 - 17? Tidligere / senere? Kom med innspill her. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er en fin tid jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan se ut som eg får tak i en premie. Vett ikkje heilt ka ennå. Sjefen måtte sjekke litt om kossen de sko gjør det eventuelt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan se ut som eg får tak i en premie. Vett ikkje heilt ka ennå. Sjefen måtte sjekke litt om kossen de sko gjør det eventuelt...

 

Bra Stian. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VIKTIG!

 

Kan de som er villige til å bli med å arrangere dette sende meg en PM, så setter jeg opp en liste her? Med dette så mener jeg bli med å planlegge og utføre dette treffet?

 

Skal vi få inn en annonse i Autofil må alt være planlagt til slutten av april måned, sånn at annonsen kommer med i mai-nr av autofil.

 

Noen som er flinke i design? Tenkte på en treff-plakat i a4 format som vi kunne hengt opp rundt omkring.

 

Jeg regner med laser-skriveren min starter opp igjen (blir ikke brukt pga manglende port på bruks-pc'n). Så jeg har grei mulighet for å skrive ut en del "plakater".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler det er litt for mange løse tråder enda til at vi klarer å få gjennomført dette på et fornuftig vis på valgt dato, 20. juni.

 

Så er vel like greit å avslutte ideen om dette treffet, og heller prøve på noe en annen gang?

 

Jeg har i tillegg litt for mye å ta meg til her hjemme utenom jobb, kona har hatt en ganske kjip graviditet (innlagt på sykehus 2 ganger bl.a.) Så da blir det en del ekstra på meg, og mindre tid til hobby (Ideen om treffet blir jo på en måte hobby det, siden det er bil-relatert.)

 

Og så kan det vel være greit å la dagens styre i VACN få jobbe med sine ting i fred, dem har vel nok å henge fingrene i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sko me gjerna prøvd å fått til ng sånt neste år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kjekkt å fått te noe sånt ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fremdeles klar for dette jeg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns virkelig me sko fått te någe utover lokallagstreffene (som eg har vert heller lite aktiv på i det siste). Lenge siden me har gjort någe! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er villige til å bli med å planlegge og gjennomføre dette da?

 

Jeg er med på planlegging og gjennomføring, hvem andre? Og hvor mangen trenger vi være for å organisere dette?

 

Ser for meg at vi får litt hjelp av venner/familie til vaffel-steiking og salg av kaffe/brus. Kaker (sjokoladekake-langpanne) er vel en god ide også. Spurte mamma om dette, og hun kunne visst lage noen kaker ihvertfall.

 

 

Disse er med å planlegger/gjennomfører

 

 

  • Freddy Svendsen
  • Petter Lønning
  • Kjell K Roulund
  • Robin Andreassen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan henga meg på igjen eg :)

 

Hvis me trenge någe økomisk støtte av någe slag så går d an å søka om d t hovedstyre, d kan eg fiksa i så fall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan henga meg på igjen eg :)

 

Hvis me trenge någe økomisk støtte av någe slag så går d an å søka om d t hovedstyre, d kan eg fiksa i så fall :)

 

Snakket med Kjell om det, og han hadde en god ide. Hvis vi får til at vi søker full støtte om dette, og bruker det vi må (innkjøp av brus f.eks), og det som er igjen av penger etter fullført treff, det legger vi i kassa sammen med resten. Dette må jo da klareres med hovedstyre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre ting jeg og Kjell snakket om, var om vi skulle invitere andre klubber også? Mercedes, Opel, BMW........? Hva mener dere? For eller imot?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.