#3576 Skrevet August 15, 2008 Utrolig kult reisebrev Mr. H! Kult for oss som aldri har vært lenger nord enn Oslo å se at det faktisk ikke går isbjørn i gatene lenger.. Da er det vel trygt for oss å dra opp å se også, har nemlig alltid hatt lyst til å se midnattsol! Så ut som om du stortrivdes og det er meningen med ferie! Ses til helgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3577 Skrevet August 15, 2008 Artig reisebrev.....Stoppa i Mosjøen vi å på vei oppover i Juli.....(hotellet ved Elkem) Vi kjørte kort,bare 325 mil t-r....Rolla,om det sier deg noe,he he ikke store plassen det,meeen fiint der!) Fikk jo flere fisk en oss... Enda vi hadde med båt å greier..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3578 Skrevet August 15, 2008 Hurra Alltid like moro å lese dine reisebrev, H-Con! Synd med den DKV'en.... Men - de edderkoppene *grøss* det var nok en parrings"lek" da hunnen alltid er mindre enn mannen (mindre sa jeg, ikke nødvendigvis yngre ) hahahaha Ses på 'skogen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3579 Skrevet August 15, 2008 Ser at vi i stillhet har passert 300 000 visninger i tråden.... Passaten er underveis til Rudskogen, jeg har hatt søvnproblemer hele helvetes uka, men skal prøve å komme meg opp i kveld. Ellers så drar jeg opp i morgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3580 Skrevet August 16, 2008 Meget bra reisebrev Håkon:-) Du MÅTTE få med deg rein og rotet utenfor huset mitt...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3581 Skrevet August 16, 2008 Meget bra reisebrev Håkon:-) Du MÅTTE få med deg rein og rotet utenfor huset mitt...... Apropos rot, hvorfor er det så rotete rundt husene i Hammerfest? Det er vel ingen i den byen som ikke har masse rot rundt seg, hvorfor er det sånn i den byen? Det har jeg lurt på siden jeg var en liten gutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3582 Skrevet August 18, 2008 Må bare gratulere David med sin aller første pokkis/kakefat/fruktfat/wok/parabolantenne/frisbie/ (styk det som ikke passer). Jeg hadde sagt til David at om han ikke dro en pokkis med bilen sin denne sesongen så skulle jeg begynne med båt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3583 Skrevet August 18, 2008 Grattis David! Ikke glem at du vant en pokkis/kakefat/fruktfat/wok/parabolantenne/frisbie/ (stryk det som ikke passer) også da! Grattis begge to, velfortjent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3584 Skrevet August 18, 2008 Vel fortjent pokal, den cabben er fiiiin den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3585 Skrevet August 18, 2008 tusen takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3586 Skrevet August 18, 2008 Gratulerer, David Fiiiiiiin kæbb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3587 Skrevet August 18, 2008 :tilber:Cabben er skikkelig flott David!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3588 Skrevet August 18, 2008 3 Amigos klare for et veldig bra treff. Takk til alle, untatt "Førermøte Ole" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3589 Skrevet August 18, 2008 Det er mange bilder å sortere men blir litt kjedelig med alle banebildene. Har derfor lagd en litt annen type vinkling fra treffet. Her er Håkon og undertegnede igang med shine av Passaten: Noe uenighet om hvilken vei den skal spyles.. Bilen er på denne siden! Hissige slanger i Rakkestad I disse OL tider ble litt rytmisk-sportsgymnastikk.. Tilbake på skogen der ikke alle var like heldige...Stig fikk til og med kjeft for å komme med brannslokker! Og vår alles favorittbergenser Ganske fornøyd etter litt mat. Så startet festen. Aner ikke hva Mr. Skotner ser etter her men.. Noen er litt slitne etter all (av)kjøringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3590 Skrevet August 18, 2008 Så er vi igang ja Visa Pattorna!! Litt slitne Noen er alltid sultne Passaten klar for utstilling Leader er fornøyd med eieren En meget fornøyd kæbb eier Sliten men like blid. Min absolutte favoritt! En rød og en blå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3591 Skrevet August 18, 2008 Roger og Lars tok oss med på en fin gjennomgang av banen. Selv om du har syncro så er det ingen traktor Andreas... Klare for litt kjøring, var faktisk eneste gangen jeg følte meg bra i går. Grattis med velfortjent kinahatt David Bjørneklem av Håkon Treffets mest overraska frøken! Treffets beste Audi gikk velfortjent til Kjell-Arne Og beste VW gikk til Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3592 Skrevet August 18, 2008 Fine bilder John-Arne! Fikk tilsendt noen mms bilder fra lørdagsnatta som viste en litt sliten bergenser og en enda mer sliten kar med sombrero! he he.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3593 Skrevet August 18, 2008 Kule bilder, mister Mulig det dukker opp noen herfra også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3594 Skrevet August 18, 2008 Knallbra bilder! Var litt redusert på søndagen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3595 Skrevet August 18, 2008 Klar for avreise Vestfold-gjengen på oppmøteplassen (de måtte jo finne den plassen med størst høl og digre sølepytter med RØDT vann..). Makan! Fint med nyvaska/nypolert bil da ja... Venter på ferga.............................. Utpå kvelden kom budskapet til Iden tydeligere frem: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3596 Skrevet August 18, 2008 Enda ei trøye avd. Drammen Tromsøværingan e litt skeptisk te skarpt sollys og sitt me ryggen tell... "Det var han som gjorde det..!!" ...resten gikk ikke gjennom sensuren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3597 Skrevet August 20, 2008 (endret) (Advarsel til Pål Fivelstad) Sterke bilder... Idag fikk jeg BMWen tilbake fra lakkering og er fornøyd med resultatet... Jeg valgte å holde den mest mulig orginal men har modda bort BMW-merket på panseret... I morgen begynner man så smått med montering... Fra lakkboksen: Klar for avreise... Delebilen ble også kjørt ned til Vaerste... To be continued... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3598 Skrevet August 20, 2008 Gusjefin farge Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3599 Skrevet August 20, 2008 Gusjefin farge Håkon Njyyyyydeliiii.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3600 Skrevet August 21, 2008 Åhh deilig! Blir en sikker vinner det der å hvis jeg kjenner deg rett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...