#3676 Skrevet September 23, 2008 Litt på grensen kanskje, men jeg lot meg inspirere av Joachims forsøk (hvor ble bildet av, tro?) på å bidra til John-Arnes iherdige senkingsprosjekt. Det er ikke lett: Fredrikstad ligger ved havet og de og deres biler lar eg ikke senke så lett. Men i alle fall er det slik at en "banan" kan krumme både oppover og nedover. Stilistisk ikke dumt. Men hva med å banke og slå litt i karosseriet og lage en Polo Roomster ? Herlig Håkon! Kommer akkurat inn døra etter å ha henta enda en Steilheck:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3677 Skrevet September 23, 2008 DANG! Hvor er dette?!? Hehe... kjente igjen den gule MG'n på taket der! Men husker ikke helt hva det heter der, på tur mot Kongsvinger vaffal, Roverud?? Stemmer at det er på Roverud, midt imellom Kongsvinger og hjemstedet mitt; Brandval. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3678 Skrevet September 24, 2008 Hei Igjen Å sitte her på Trøgstad kan sammenlignes med rekruttskolen. 3mnd der man ikke har mulighet til å forlate leiren. Fordelen her er jo at man slipper å løpe i skogen, samt å få kjeft for at sengen ikke er tilstrekkelig oppredd. Men det er kjedelig å sitte her, denne uken har vi hatt to dager "fri" siden mesteparten av personalet her har vært på kurs. Da går dagene enda senere. Vi har arbeidsplikt i ukedagene og tjener hele 53kr per dag. Jeg har fått en kjempefin jobb der jeg skal kappe bordbiter i 2 og legge de i kasser. En dag i fengselet forløper seg slik: 06.30 Vekking 06.50 Oppstilling ute 07.00 Frokost 0750-11.00 Arb.Tid, her er det minst 25 min pause også 10.55 telling på rom 11.00-11.40 lunsjpause 11.40-15.00 Jobber vi igjen, Også her 25 min pause 15.10 Blir vi atter telt. 15.15-16.00 Middag 16.00-21.30 (22.30) har vi fri og kan gjøre det vi vil. TV-Titting, kortspill og trim er de mest vanlige aktivitetene. Jeg har satt meg som mål at jeg skal veie mindre en error når jeg kommer ut og har kuttet ut all snop og brus, spiser mindre posjoner i kantina og går tur på ettermiddagen. Jeg har fått Løslatelsdato Julaften, men slipper nok noen få dager før. Når det gjelder deler så har FK sine ankommet, jobber med å få klar Volkswarenhaus så der ser ut som det meste ordner seg etterkvart. Mvh Håkon (17/9-08 kl 16.13) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3679 Skrevet September 24, 2008 Aiaiaii.. Kjedelig dette Håkon! Bare og si fra hvis jeg kan hjelpe til med noe;) (David/J-A) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3680 Skrevet September 24, 2008 bake kake med baufil hadde kanskje vært en idè hehe nei, 3 mnd er vel ikke allverdens, men tror på at tida går sakte der inne ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3681 Skrevet September 24, 2008 Høres ut til at du har fått deg en stimulerende jobb,mens du er på ferie,H.con..Kommer du forresten til å bytte navn fra H-con til X-con når du slipper ut?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3682 Skrevet September 24, 2008 Kjipern Håkon! P.S Pass på såpen i dusjen.. Du bør ha såpe med tau! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3683 Skrevet September 24, 2008 bake kake med baufil hadde kanskje vært en idè hehe nei, 3 mnd er vel ikke allverdens, men tror på at tida går sakte der inne ja Jeg og David skal besøke han på lørdag og har planen klar mht kake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3684 Skrevet September 24, 2008 Må vel bli gulrotkake da siden han har slutta med snop, er vel kjempe sunn den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3685 Skrevet September 26, 2008 Jeg og David skal besøke han på lørdag og har planen klar mht kake Godt å høre. Dere skulle ikke bake inn en prosjekt-Golf i kaken da? Kan det være noe bedre å bruke fritiden på enn å sette i stand en gammel bil, og kanskje bidra til at andre innsatte får innsikt i og kanskje interesse for en meningsfull hobby? Litt av en sitasjon du er kommet i, navnebror. All ære for at du har valgt å være ærlig om det som er skjedd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3686 Skrevet September 27, 2008 Da er David & jeg klar for å besøke Håkon. Men vi sliter med logistikken...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3687 Skrevet September 27, 2008 Da er David & jeg klar for å besøke Håkon. Men vi sliter med logistikken...... He he he he.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3688 Skrevet September 27, 2008 God tur, og hils masse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3689 Skrevet September 28, 2008 Da fikk vi hilst på Håkon igår og han så ut til å ha det ganske bra. Skulle hilse til dere alle Vi tok en tur over grensa etter besøket fordi David hadde bestilt en spill i ei sjappe der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3690 Skrevet September 28, 2008 Var en liten tur på Tyrigrava idag og traff denne hyggelige gjengen fra Corrado-klubben: Var også endel herlige franske biler der: Og en herlig Maserati: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3691 Skrevet September 28, 2008 Den renault 5 turbo2'n var det noe kjent med! Vi prøvde å selge den for en lege som eide den for lenge siden før den ble satt inn i bilsportsgarasjen i oslo for salg. Var bl.a på hellerudsletta på bilustilling med den. Utrolig morsom bil. 1,4L med 210 hk gikk som et uvær! Ser ut som den holder seg i bra stand! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3692 Skrevet September 28, 2008 Dumt jeg ikke svingte innom Tyrigrava istad da, for jeg kom fra Oslo idag med Viper'n og planen var å ta en liten omvei og innom grava, men så gadd jeg ikke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3693 Skrevet September 28, 2008 Jøss, kanskje vi ikke skal selge XM'en til madammen likevel... *humre* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3694 Skrevet September 28, 2008 Corrado-klubben ja Var i grunnen en fin miks av VACN og CCN der gitt Supert oppmøte i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3695 Skrevet Oktober 6, 2008 bilde fra en mini photoshoot (grunnet regn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3696 Skrevet Oktober 6, 2008 Kult bilde David! Driver å leker meg med de jeg tok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3697 Skrevet Oktober 6, 2008 et annet bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3698 Skrevet Oktober 7, 2008 hei hei er det noe treff i dag? evt. hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3699 Skrevet Oktober 7, 2008 hei hei er det noe treff i dag? evt. hvor? Treffene er partallsuker, altså neste uke i følge min kalender... Ref. fra http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=86305&highlight=follo+treff&page=10 Burger King på Vinterbrosenteret kl. 20:00 i partallsuker. Skal se om ikke jeg får tatt en tur nå også etterhvert ettersom treningstider er flyttet så jeg kan få med meg litt lokaltreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3700 Skrevet Oktober 12, 2008 På fredag fant Thorbjørn tilfeldigvis en notis i ØB at det skulle være bakkeløp i Oksrudveien på Siggerud. Dette er ett løp som man kjørte frem til 1983. Alle fra DAV avd. Låven stilte opp i løypa med nyladet kamera og nytraktet kaffe. Det var mildt sagt stor forskjell på både biler og førere. Alt fra Cross-Kart Til historisk racing: Bilcross pug med 1,9 Noen bobler: Golf2 8v Disse kartene gikk noe inni h***te fort: Det var endel folk og bikkjer i løypa, den her heter Hercules! Thorbjørn hadde med hele familien som koste seg i det fine høstværet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...