#3501 Skrevet Juli 19, 2008 Poloen er utrolig stilig, David! Gromme felgs Selge? ....men - blått oblat....? oblatene er ikke kommet, å felgene skal selges bare å by 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3502 Skrevet Juli 19, 2008 takk alle sammen. er en happy man nå. smile kommer med en gang jeg gir litt gass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3503 Skrevet Juli 20, 2008 å felgene skal selges hva slags dim brede er det på felg og dekk? ET ? hviket dekkmerke ? fin bil du har kjøpt deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3504 Skrevet Juli 20, 2008 hva slags dim brede er det på felg og dekk? ET ? hviket dekkmerke ? fin bil du har kjøpt deg det må jeg undersøke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3505 Skrevet Juli 20, 2008 Grattis med ny fin bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3506 Skrevet Juli 20, 2008 Grattis med ny fin bil!! takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3507 Skrevet Juli 20, 2008 Denne så ganske så snerten ut ja Gratulerer så masse med ny bil! Fikk ikke noe mindre lyst på ny bil jeg nå nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3508 Skrevet Juli 20, 2008 Må nesten legge ut ett til da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3509 Skrevet Juli 20, 2008 hva slags dim brede er det på felg og dekk? ET Tar vel ikke skammelig feil om jeg antar 8X17 ET 52. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3510 Skrevet Juli 20, 2008 Gratulerer så jævli mye David! Den var feit!! Åssen motor sitter det i noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3511 Skrevet Juli 20, 2008 Åssen motor sitter det i noe sånt? 1,8T 150hk (orginalt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3512 Skrevet Juli 20, 2008 Tar vel ikke skammelig feil om jeg antar 8X17 ET 52. må da se at det er 8*17 ET 60 Bilen er chippet, Miltek eksos å noen smågreier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3513 Skrevet Juli 20, 2008 Grattis med ny bil David! Knall kul!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3514 Skrevet Juli 20, 2008 David er ikke fornøyd med hjula og ville testet P-slutsa: Håkon har fått senka Multivennen: Også fikk vi besøk av en (støv)suger...: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3515 Skrevet Juli 20, 2008 Håkon har fått senka Multivennen: Dæven Håkon! SÅNN skal det være! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3516 Skrevet Juli 20, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3517 Skrevet Juli 20, 2008 det blei fett håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3518 Skrevet Juli 21, 2008 Storfint besøk fra are sia fjorn (les dialekt) idag. Sondre og Jon fikk etter litt myk overtaling dele kake med Håkon. Så bar det til Låven for henting av enda en motor til Zender prosjektet... Jeg var også innom jobben for "testing" av nye felger til Geilhecken: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3519 Skrevet Juli 21, 2008 Er det igjen noe kake til meg når jeg kommer en tur over i morgen..? Må få henta understellet til Corradoen før jeg seiler ut på sjøen igjen onsdag... Tenker Multivennen ble glad for endelig å bli kvitt høydesyken. Tøft ble det også! Hva slags felger er det du har testet, J-A? Tror de kan bli riktig så snasne på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3520 Skrevet Juli 21, 2008 Takk for kake J-A!! selv om Håkon ikke heeelt frivillig ville dele... Var artig å stikke innom låven å se både sprø og tildels sinnsyke prosjekter!! 1000 takk for hjelpen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3521 Skrevet Juli 21, 2008 Jeg fikk ikke kake... Og jeg trenger litt ekstra rundt ramma.. Hyggelig å hilse på dere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3522 Skrevet Juli 21, 2008 Jeg fikk ikke kake... Og jeg trenger litt ekstra rundt ramma.. Hyggelig å hilse på dere! Ikke så rart! vi spiste jo opp alt!! hehe.. Ja,moro å få ett ansikt til bilen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3523 Skrevet Juli 25, 2008 DAV gutta på tur: Og her er HMS virkelig i høysetet...står hos lakkereren til Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3524 Skrevet Juli 26, 2008 DAV gutta på tur: Seriøst John-Arne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3525 Skrevet Juli 29, 2008 En liten smakebit fra min tur til USA;) Mye fine biler i California Andreas på Laguna Seca, det ble desverre ikke noe av den planlagte kjøringa der, da idioten som lovet meg kjøring i stedet har svindlet meg for nærmere 20000 spenn Og litt reklame for Ford Mustang V8 Det var en knallbra tur og veldig mye kult å se på både i Michigan, Toronto Canada, Niagra New York, California, og Nevada... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...