#201 Skrevet September 2, 2010 når er det avreise fra Hamar på lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet September 2, 2010 Jeg kjører fra Oslo i morgen ca 12-13, om noen andre skal oppover tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet September 2, 2010 Jeg kjører fra Oslo i morgen ca 12-13, om noen andre skal oppover tidlig Hmmm? Er ikke treffet på lørdag? Eller skal du campe over? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet September 3, 2010 Treffet er på Lørdag ja. (Altså i morra) og 12-13 fra Oslo er litt vel sent siden man må ha stillt ut bilen innen 13:30 for å få den bedømt på utstillinga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet September 3, 2010 Jeg drar 12-13 fredag (idag) ja Venninne som har flytta til lillehammer for å studere så benytter anledningen for å besøke samtidig. Så drar opp endag før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet September 3, 2010 noen fra toten/gjøvik- traktene som skar oppover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet September 3, 2010 Håper så mange som kan , vil komme! Vi i MECA holder butikken oppe grunnet treffet og alle er velkommen inn for en titt, vi kjører også litt tilbuds priser på vaskeprodukter, sveisemasker osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet September 3, 2010 JEEEE KJÆM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet September 3, 2010 Eg kjem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet September 3, 2010 det er bra folkens, været ser ut til å bli bra også Det er knall!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet September 3, 2010 jeg kommmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet September 3, 2010 noen fra toten/gjøvik- traktene som skar oppover? Je skar oppover:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet September 3, 2010 Får vell prøvet og få kommet vell : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet September 3, 2010 Sjøn Helga. Isj kome isj kome. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet September 3, 2010 blir vel så vi tar turen oppover med gamle bilen. coupen har desvere ikke fåt skilt. grrr. men kommer vel sterkere tilbake neste år. så da for a6 kome med på et siste treff. og den er jo til salg også hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet September 3, 2010 Kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet September 3, 2010 Lagt ut tråd ang kolonne her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=194705 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet September 3, 2010 Oi, hmm kanskje jeg reiser dit. Så ikke tråden før nå..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet September 3, 2010 Je skar oppover:) 12,15 på statoil mjøsstranda?!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet September 3, 2010 Oi, hmm kanskje jeg reiser dit. Så ikke tråden før nå..... Heng på meg oppover da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet September 3, 2010 12,15 på statoil mjøsstranda?!!! Skal ikke si 12:00 istedenfor, sånn at vi har bittelitt ekstra tid? Så slenger man seg bare på med Hamar-folket fra Mjøsbrua? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet September 3, 2010 tviler på det blir så mange ta øss så hekter oss på kolonna på mjøsbrutraktene halv 1?! men vi kan sikkert prøve og være på gjøvik til 12... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet September 3, 2010 Pokker at det er denne helga jodle- og masurka-festivalen er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet September 4, 2010 12,15 på statoil mjøsstranda?!!! Skal ikke si 12:00 istedenfor, sånn at vi har bittelitt ekstra tid? Så slenger man seg bare på med Hamar-folket fra Mjøsbrua? tviler på det blir så mange ta øss så hekter oss på kolonna på mjøsbrutraktene halv 1?! men vi kan sikkert prøve og være på gjøvik til 12... Regner med det er mange som skal vaske og dead line for utstilling er 13.30 så er bra med god tid. Hadde tenkt å foreslå 11.30? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet September 4, 2010 skal ikke være bråsikker men trur vi drøyern til 12 på gjøvik. da heng vi på m hedmark-kolonna.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...