Tour De Mjøsa 2010. Siste treffet nå på Lillehammer 4 September.

Anbefalte innlegg

Sluts gold, rosa leketøy og vannflaska Kristin! Dette skulle du fått med deg.. :P

Du kan få låne alt sammen ? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åhh...dæven kjipt å gå glipp av legendariske Sluts Gold:p

 

Ja synd du ikke får vært med på denne morroa :P hehe

 

Sluts gold, rosa leketøy og vannflaska Kristin! Dette skulle du fått med deg.. :P

Du kan få låne alt sammen ? ;)

 

Ja ser du er klar med vannflaska. det er bra :D

 

 

Ikke lenge igjen nå, og vær prognosen for helga er meldt meget bra! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok til å ta turen innom på Møller på Hamar/Furnes/Nydalen, men har desverre ikke anledning til å bli med på Helgøya. Må nesten benytte sjansen til å vise frem Boraen en siste gang også før jeg får Sciroccoen om forhåpentligvis kun få uker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey :)

 

Når på søndag har dere tenkt å starte ?

Jeg er nede på fastlandet en liten tur og Sciroccoen har lyst å dra på treff.. :D

Men lørdag passer dårlig, så søndag hadde vært knall å ta en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey :)

 

Når på søndag har dere tenkt å starte ?

Jeg er nede på fastlandet en liten tur og Sciroccoen har lyst å dra på treff.. :D

Men lørdag passer dårlig, så søndag hadde vært knall å ta en tur :)

 

Hei. Dette er jo da et 2 dagers treff, dvs at vi begynner med bil utstilling på Møller bil i Furnes fra kl 13,00 lørdag 24/7 og deretter blir det da en felles cruising derfra og til Skurven på helgøya. Der blir det da grilling,musikk og litt festlige lag til sent på natt.

Deretter blir det så vi camper der og våkner dagen etter og med påfølgende premieutdeling på søndagen.

 

Så vi er der fra morgenen, det er nok helt sikkert ;)

 

Vel møtt : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Dette er jo da et 2 dagers treff, dvs at vi begynner med bil utstilling på Møller bil i Furnes fra kl 13,00 lørdag 24/7 og deretter blir det da en felles cruising derfra og til Skurven på helgøya. Der blir det da grilling,musikk og litt festlige lag til sent på natt.

Deretter blir det så vi camper der og våkner dagen etter og med påfølgende premieutdeling på søndagen.

 

Så vi er der fra morgenen, det er nok helt sikkert ;)

 

Vel møtt : vinke :

Oki, dvs det er kun premieutdeling på søndag da, og ikke noe annet som skjer ?

Når planlegges avsluttingen av treffet søndag ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Premieutdeling på Søndag? Det må jo bare være litt teit, ettersom ikke alle kommer til å overnatte - meg inkludert: rolleyes Greit å få med seg premieutdelinga, men orker ikke å dra til Helgøya på Søndag kun for å få med premieutdelinga. Trodde jo at denne skulle være der selve utstillingstreffet ble holdt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Premieutdeling på Søndag? Det må jo bare være litt teit, ettersom ikke alle kommer til å overnatte - meg inkludert: rolleyes Greit å få med seg premieutdelinga, men orker ikke å dra til Helgøya på Søndag kun for å få med premieutdelinga. Trodde jo at denne skulle være der selve utstillingstreffet ble holdt.

 

sikkert for å få flest mulig til å overnatte, men om det er en velykket manøver kan sikkert diskuteres. Tror ikke det blir noen overnatting på meg, men artig å få med seg treffet allikevel, med eller uten premieutdeling :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å glede seg. en dag igjen : )) fint vær å : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til treff i morra ! :D

 

 

Er det forresten noen som har erfaring med soveposer fra Biltema ?

Ble plutselig litt stress med pakking her nå som vi ikke fant igjen de gamle soveposene... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

man sovner i dem åsså :):P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

man sovner i dem åsså :):P

 

Haha :P

 

Men holder man varmen da ? Det jeg er mest bekymra for : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en selv som jeg brukte på gatebil nå sist å den funka gull den ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da funker Biltema posen sikkert på TDM også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å ha en varm sovepose ja om det blir like kjølig som det var i natt... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere skal vel helle på noe frostvæske i kroppene så da går det vel bra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var faktisk nede i 3.2 grader her i natt iallefall : eek :

 

Så det er greit med en varm sovepose uansett tror jeg ...

 

Blir det tur på deg da Stig Arne ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil være avslutting av rebusløpet, siste runde med evt turbokasting og såklart premieutdeling på søndagen. Det er også kjempefine muligheter for å ta fine bilder av bilen sin i sola.

 

 

Grunnen til at premieutdelinga er på søndag er jo såklart at vi ønsker å ha med oss flest mulig til skurven. Alle må skrive navn og tlf nr på lappen så de som vinner vil få sin pokal evt hvis de forlater oss på lørdagen uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar for treff og camp :) må finne en rolig krok bare da junior også ville være med og far ikke har noe barnevakt. Får håpe ikke det blir for kaldt da bare: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar for treff og camp :) må finne en rolig krok bare da junior også ville være med og far ikke har noe barnevakt. Får håpe ikke det blir for kaldt da bare: klø :

 

Hvor gammel er junior da ?

 

Ta med godt med ullpledd og klær og diverse så går det nok bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er hele 2 år og gleder seg stort til å sove i combicampen. Får ta med en ekstra dyne og et pledd så går det nok fint ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ikke tur på meg nei Vivian. Sorry..

Men stiller nok sterkere på disse endags-treffa deres håper jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

100 stk som "deltar" i følge tryneboka, hadde vært utrolig moro om det ble så mange.. men jeg tviler på at alle som har sagt ja kommer : rolleyes

Men det haddet vært rått!!!

 

ses i morgen folkens : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må huske på at det ikke er alle som er aktive på FB også da - så det kan bli mange fler ;)

 

Soveposer er innkjøpt og vi er klare for morgendagen! Talaz : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Været er strålende!

Kjører snart for og vaske litt jeg i alle fall.

Vaske muligheter for de som kommer langt fra er statoil på på andre siden av veien.

For de som er litt kjent er jo esso ved maxi ett godt alternativ med skikkelig høytrykk å innehall..

 

Vel møtt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.