Tour De Mjøsa 2010. Siste treffet nå på Lillehammer 4 September.

Anbefalte innlegg

Da fyrer vi igang igjen og inviterer til Tour De Mjøsa 2010. (nå kjent som TDM videre i tråden)

 

Treffene under TDM har blitt en god tradisjon for lokallag Mjøsa å holde så vi ser ingen grunn til å slutte nå.

 

Datoene dere kan huke av i kalenderen er:

 

24-25 Juli på Hamar +;)

 

8 August på Gjøvik

 

4 September på Lillehammer

 

 

 

 

 

Lillehammer:

Da er det duket for årets siste Tour De Mjøsa treff og dette er som de fleste har fått med dere på Lillehammer. Vi har vært så heldige å få en kjempeavtale med Fyksen (http://www.fyksen.no) hvor de stiller med lokaler og hygge.

 

Vi vil tilby benking av bil til redusert pris denne dagen. Det blir bindende liste og for de som ønsker å benke bilen sin så tar dere kontakt med Tor Egil Hannestad, 90597402 / teg-hann@online.no. Bindende påmelding etter mandag 30 august.

Kan bremse 6-12 biler avhengig av om det er FWD eller AWD. Pris denne dagen

1200kr!!!!!!!

 

Som litt ekstra bonus denne dagen tilbyr vi GRATIS mat til alle oppmøtte. Grillen er varm mellom 14:00 og 16:00

Mat tilbudet er, Pølser, Hamburgere og brus. :)

 

Ellers tider er satt for utstilling fra kl 13:30 dvs dere som vil stille ut bilen og få vurdert denne må møte opp og ha stillt klart til dette tidspunktet. Bedømmingen begynner da fortløpende med premieutdeling ca 16:30

Vi bedømmer topp 5 audi, topp 5 vw, fyksen's choice og longest distance. Det kommer muligens et par ekstra pokaler men det tar vi etter hvert som dagen nærmer seg. Pris på utstilling 50,-

 

Meca som er nær nabo vil også holde ekstra oppe denne dagen fra 11:00 til 15:00

 

Møller lillehammer stiller med 2 biler å se nærmere på. Både Ny Rocco og facelift Touran skal finne veien til treffet for nærmere titt :)

 

Vi vil sette ut veiforklaring opp til plassen samt at veiforklaring også ligger på http://www.fyksen.no

 

Hvis det er noen som kunne tenke seg å stille opp som medhjelper både innenfor grilling, parkering / utstilling, bedømming osv ta gjerne kontakt med en av styremedlemmene i Mjøsa. eller undertegnede

 

Så da ønsker jeg alle velkommen til en skikkelig avslutting på årets runde i Tour De Mjøsa.

 

Link til Facebook event

http://nb-no.facebook.com/event.php?eid=134697569906117

Inviter gjerne mange venner og bekjente

 

 

 

Annen info:

Servering vi kommer til å ha på alle treffene er:

 

Pølse (grillet) og lompe

Hamburgere

Brus

Kaffe

 

Vi kommer også til å ha med lokallags t-skjorter, skiltplater, klistremerker og div annet til salg for de som ønsker å pynte seg eller bilen.

 

Det er foreløbig bare planlagt med utviding av pokaler til Hamar treffet men blir det mye interesse rundt andre pokaler så får vi her også vurdere etter ønsker fra dere.

 

Denne tråden vil bli oppdatert fortløpende som info kommer inn til oss. Følg med.

Priser på utstilling, helgetreff, t-skjorter osv kommer

 

Da er det bare å diskutere. glede seg, og gjøre klar bilene til treff i sommer :D

 

 

Vel møtt.

 

GAMMEL INFO UNDER:

 

Hamar:

 

I år fortsetter vi VW og Audi sine treff som vi i region Mjøsa har arrangert de siste årene også kaldt Tour de Mjøsa.

 

Vi begynner Lørdag 24 Juli med samling fra klokka 10.00 på Møller bil Hamar i Furnes vis a vis statoil stasjonen.

Her vil det bli servering av pølser, kaffe,brus og div klubbmateriale som skiltplater,klistremerker,t skjorter etc..

 

Det vil også selvfølgelig bli en del kåringer og premieringer, så møt opp folkens men nyvaskede biler som glinser, ta med godt humør og la oss få Møller bil Hamar til å se at klubben virkelig lever og trekker folk.

 

Det vil være mulig å kjøpe bånd til campingen ved innkjøring på utstillinga og utover dagen. Det vil være sjekk av bånd så ikke noe sniking ;)

 

Håper så mange som mulig stiller opp og sprer det videre til VW og Audi medlemmer.

 

Da kan jeg gladelig rapportere at vi har fått spikret oss Skurven på Helgøya som overnattingssted. For dere som ikke har hørt om stedet ligger dette idyllisk til på Helgøya utenfor Hamar rett ved mjøsa. Her er det egne grill plasser. Stor gressplass å utfolde seg i lek på. og masse blankt og fint mjøsvatten å bade i.

 

Vi stiller med tønnegriller, underholdning og mye godt humør.

Vi har også tilgjenngelig båt med både vannski og tube så for de som vil leke seg på vannet er det bare å ta med badeshorts/bikini.

 

Nytt i år med tanke på at dette er 2 dagers treff er at vi velger å gå bort fra utdeling av pokaler på Møller på dagen og vente med å dele ut disse til utpå dagen på Søndagen istede. Vi skal ha litt ekstra med konkurranser på Skurven så da er det greit å ta alt under ett. Litt også såklart er jo at vi ønsker å få med alle på å campe og kose oss på Skurven.

 

Da er også underholdning i orden. Vi har booka spilling og scene så her blir det liv.

 

Så da er det bare å notere dette i kalenderen så gleder vi oss til å ta sommern med storm :D

 

 

PRISER:

 

Utstilling på Møller Lørdag ink camping på skurven 100,-

50 kr pr pers for camping utenom.

 

MAT:

Pølse 20,-

Brus 20,-

Hamburger 50,-

Kaffe 10,-

 

UTSTYR:

T-shirts til lokallaget 100,- vi har mange størrelser.

Klistremerker til bilen 10,- pr stk

Skiltplater 50,- pr stk.

 

 

PREMIERING:

 

Topp 5 Audi

Topp 5 Vw

Fineste luftkjølte (oh yes, vi vil ha luft også på treffene våres)

Tøffeste Ratlook (på tide at noen tar denne på et treff og? )

Show'n'shine (finn fram pussekluten og støvsugern, vi tar med lupe ;)

Longest Distance

og sist så har vi en som vi har valgt å kalle Møllers Choice. kun 1 bil skal få lov til å stikke av med denne.

 

Vi velger å ikke ha peoples choice samt fineste felger, lakk og stereo da vi føler det går under helhetspakka show'n'shine. Peoples choice har vi med erfaring sett at det er uansett lett å kuppe hvis man har med seg nok venner. Heller ta noen flere innenfor sjangre vi ikke alltid går etter.

Håper dette kan friste litt ekstra for folk.

Gjøvik:

 

Her gjør vi også som i fjor og arrangerer på plassen til CC martn ved mjøsa.

Dette er på søndag den 8/8 og vi starter kl 13:00

Her blir det servert pølser og burgere samt noe leskende for de fleste.

Bedømming starter kl 14:30 og premiering vil bli etter dommerne er ferdig ca rundt kl 16:00 Alt etter hvor mange som kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får slenge meg med på Rolf her og ønske alle sammen vel møtt til mye hygge og morro og ikke minst se hvordan interressen for "2 dagers" treffet på Hamar blir :) jeg tror det kan bli gøy med litt forandring..

 

Har forøvrig laget Facebook event's også som dere kan verve andre medlemmer etc på

her er linkene:

 

Tour de Mjøsa Hamar: http://www.facebook.com/event.php?eid=386889257784&ref=ts

 

Tour de Mjøsa Gjøvik: http://www.facebook.com/event.php?eid=378565790199&ref=ts

 

Tour de Mjøsa Lillehammer: (kommer)

 

Vel møtt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

detta ser jeg fram til :D helgetreff er absolutt ikke feil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg allerede! Hegletreffet på hamar kan bli sinnsykt bra med bra oppmøte! :D skurven som er planen på helgøya da tenker jeg? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skal jeg prøve å få med meg, men hva med å ha litt hamburgere på grillen også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skal jeg prøve å få med meg, men hva med å ha litt hamburgere på grillen også?

 

Flott, da kan vi kjøre i følge;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helgeøya? Helgøya du prøver å komme fram til her Rolf? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en potet er en potet :P Men ja. Skurven på helgøya.

 

Burger er notert og her må vi sjekke opp hva slags avtaler vi får så de ikke blir overpriset ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte jo bare få alt på det klare, for alt jeg vet kan det være en liten holme utafor hamar som kalles helgeøya ;)

men skurven er helt topp til sånne sammenkomster :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overpriset burger er den beste da :)

 

Får slenge inn en søknad om rom på Hotell Nilsen jeg da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2-dæggers treffet høres artig ut det. Håper å kunne ta turen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tour de Mjøsa 2010, jeg gleder meg!

 

Virkelig spent på nysatsingen med 2-dagers treffet på Hamar/Helgøya. Jeg har trua!

Absolutt ett fint tiltak for dem som bor ett stykke unna. Sosial vw/audi camp med grilling, underholding og premier på noen av bilene; kan det bli noe bedre?? :D

Så oppfordrer alle, Totninger, Vagværer, Gjøvikfolk, Stanginger, Skjåkværer, Moelvsingere, Lillhamringere, Gausdøler, Kongsvingere, Hamaringere og ALLE ANDRE, nær eller fjærn fra Mjøsa, til å møte opp!

SKAL BLI SÅ GØY! :D

 

Men for all del, ikke glem av TDM på Gjøvik og Lillehammer òg!

 

Så er det bare å be til værgudene om knallvær alle 3 helgene!

Vel møtt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2-dæggers treffet høres artig ut det. Håper å kunne ta turen :)

Håper? Regner med at du setter av datoen og ikke dobbelbooker nå nei! ;)

Så får du prøve å dra med deg resten av vag-folket oppi dalen, jeg skal være med å mase litt på dem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ta med combicampen å fixe hengerfeste på passaten da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper? Regner med at du setter av datoen og ikke dobbelbooker nå nei! ;)

Så får du prøve å dra med deg resten av vag-folket oppi dalen, jeg skal være med å mase litt på dem!

 

Okå mor skal gjæra det, og prøve få med fleir vag-freaks ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta hadde vært morro å fått med seg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overpriset burger er den beste da :)

 

Får slenge inn en søknad om rom på Hotell Nilsen jeg da :)

 

eller bare kjøre oppover samme dagen som oss dødelige mannfolk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og hopp folkens. Som noen av dere våkne der ute så har dere sikkert lagt merke til har vi måtte endre dato'en for det første Tour De Mjøsa treffet. Altså helgetreffet. Det har dukket opp et bryllup som flere av styret skal være deltagere i den helga så da ble det vanskelig å få dette til. Så da får dere flytte hakket i kalenderen ett hakk lengre fram i år. Altså helgen etter.

 

Vi tar gjerne i mot tips om hva dere ønsker å ha som både underholdning, "leker" og annet vi kan tilby på treffene. Både helgetreffet og de andre såklart. Greit å ha noe å bruke tiden på i løpet av treffet bortsett fra å sparke dekk også ;)

 

Håper at de fleste av dere uansett velger å ta turen på alle treffene som blir :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag til "leker"...

Hva med et rebusløp? I bil.... Helgøya rundt feks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag til lek:

"Hvem kaster fiat-motoren/felgen/turboen/starteren/dynamoen/blokka lengst"..: rolleyes

 

Eller hva med Farmen-inspirerte ting:

-sage en stokk fortest med bue-sag

-spikre 5 spiker raskest mulig og en øl på styrten...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes den rebussen som var sist gang der oppe var helt konge. det burde dere absolutt gjøre igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, mye bra forslag her, alt blir notert ned og tatt med til vurdering av oss i styret.

Takker for gode forslag.

 

"keep'em comi'n" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er overnatiingsmulighetene under dette treffet? Hotell i nærheten f.eks?

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hotell / motell er et stykke unna. ca halvtimes kjøring faktisk. Er mulig det er noen camping hytter litt nærmere men det er noe vi evt må få sjekket opp. Her er jeg ikke så kjent utpå selv så skal høre med Ledern ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.