Kolonne; Vårmønstringa på Hadeland 24 april.

Anbefalte innlegg

Helvete, dette blir tidlig å reise fra helt oppi her... : faint :

 

Dere som kommer nordfra, hvor skal dere vente? Rasteplassen på nordsida av mjøsbrua?

Og når er kolonna på mjøsbrua? Ca. kl. 08:30?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hvor de pleier å vente men jeg tipper på at de står på rastplassen rett ved rundkjøringa, også gir vi et lite vink/sms/tlf når vi har kjørt gjennom tunnelen i moelv.

Passerer vel Moelv sånn ca 08.15 - 08.20 tenker jeg... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fifan, jeg er rå på å gjette tidsbruk da! : smil :

Jaja, hvis alt går veien så jeg kommer meg nedover, blir jeg sikkert ikke alene ved mjøsbrua.

 

Har faktisk utsatt en kundebil fra fredag til mandag for å ta en vårshine på Golfen... Hehe...

Som om det hjelper på en bil som er lakkert her og der med boks... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endre Dahlen skal også møte på samme sted så ta kontakt med han så kan dere i det minste holde sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brage: Møtes på rasteplassen før rundkjøringen litt over åtte. Rolf slår på tråden når de nærmer seg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god. Jeg har faktisk aldri kjørt i kolonne til treff før, så dette blir gøy :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god. Jeg har faktisk aldri kjørt i kolonne til treff før, så dette blir gøy :P

 

Jeg roper deg opp på kanal 7 når jeg nærmer meg..Rubberduck her...hva er ditt..? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir vel sheriff Borgnine jeg da : smil :

 

Rogertifiremottattover!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rubberduck

 

hahaham gode gamle "Konvoi" filmen : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaham gode gamle "Konvoi" filmen : haha :

 

Jepp..tøffe karer der...: rock :

 

Og jeg er like tøff som kjører en pitteliten jetta...*not*..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg blir med fra Hamar i stedet. Kommer helt an på hvor tidlig jeg blir ferdig med å shine Golfen på fredag. Blir det tidlig, reiser jeg til Elverum på kvelden, og kjører derfra.

Frister liksom ikke så veeeeeldig å reise hjemmefra kl. 05...

 

Arti læll ! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det kjøring gjennom bommen eller ikke?

 

Og når skulle man møtes på Statoil Kallerud?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke :

 

Slenger meg med Hamar kolonnen jeg òg! :)

 

Får prøve og overtale bruttern til og ta turen også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god. Jeg har faktisk aldri kjørt i kolonne til treff før, så dette blir gøy :P

 

Seriøst Brage.. aldri..?

Var ikke du med på rææææset nedover til Gatebil det ene året?

Meg: "er det klart over krøn?"

Ståle: "Jepp."

Meg: "Kommer!"

 

Huff.. ikke alt som er like bra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er uansett masse plass å stå på etter bommen på RV-4. Så om folk betaler, kjører til siden, og står å venter, så klarer vi fint å holde kolonnen samlet. En annen ting jeg kom på er at på morgenen så pleier det å være veldig lite trafikk på shell. Det er for det meste i "rushtiden". Er også god vaskehall der, dersom noen skulle trenge det.

 

Kan tenke meg det er plass til rundt 15-20 biler om vi stokker godt å står litt trangt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

15-20 biler? vi var over 30 i kolonna i fjor. og plass etter bommen til alle de eller på shell er det ikke. Vi prøvde etter bommen i fjor. Det lot seg regelrett ikke å gjøre uten å sperre veien for de som hadde autopass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem andre enn meg kaster seg på fra on the run brumunddal ? : vinke :

 

regner med jeg blir med fra dala også. menom det blir med eller uten coupe uvist. rop ut vis noen har en biltralle man kan låne billig fra fredag kveld til lørdag. har dem bestemt seg for når dem reiser fra hamar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ref autopass; er det noen her som har autopass-brikke som kan sperre den fila evt ?

 

Ser for meg at det kan bli basete for vedkommende å snike seg over i "myntpåkast"-fila igjen til slutt hvis det ligger mange biler bak :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hvor de pleier å vente men jeg tipper på at de står på rastplassen rett ved rundkjøringa, også gir vi et lite vink/sms/tlf når vi har kjørt gjennom tunnelen i moelv.

Passerer vel Moelv sånn ca 08.15 - 08.20 tenker jeg... : rolleyes

 

Mulig jeg står der sjæl...ikke bestemt meg for om jeg drar fra Oslo, Moelv eller Gjøvik ennå.... men Statoil Hamar - Mjøsbrua på 20 min? Vel vel... hehe... Får prøve å være der 08.15 i tilfelle da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker 35 min fra Hamar til gjøvik da så ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var det siste mulighet for og få tak i biltralle selv borte. treng virkelig og låne en tralle for og få med meg coupen til hadeland. så rop ut på pm eller tlf 48882444 vis dere vet om noen man kan leie billig. gidd itte og bruke 1000 kr på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var det siste mulighet for og få tak i biltralle selv borte. treng virkelig og låne en tralle for og få med meg coupen til hadeland. så rop ut på pm eller tlf 48882444 vis dere vet om noen man kan leie billig. gidd itte og bruke 1000 kr på det.

 

Statoil rett på are sia ta CC-mart`n på Hamar tar 650/døgnet..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg blir med fra Hamar i stedet. Kommer helt an på hvor tidlig jeg blir ferdig med å shine Golfen på fredag. Blir det tidlig, reiser jeg til Elverum på kvelden, og kjører derfra.

Frister liksom ikke så veeeeeldig å reise hjemmefra kl. 05...

 

Arti læll ! : smil :

 

 

Brage; har du lyst å bli med å shine Jettan min på fredags-kvelden på Hamar..? Ser ut som hâdjäfjällajôkurrji har pompa all dritten fra lort-skya inni bilen...:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var det siste mulighet for og få tak i biltralle selv borte. treng virkelig og låne en tralle for og få med meg coupen til hadeland. så rop ut på pm eller tlf 48882444 vis dere vet om noen man kan leie billig. gidd itte og bruke 1000 kr på det.

 

Har 4stk biltraller vi=) bror min driv utleie, er på lena da. men ikke lange biten, 600 får ett døgn med strøkne problemfrie traller med tipp, send pm ved interesse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seriøst Brage.. aldri..?

Var ikke du med på rææææset nedover til Gatebil det ene året?

Meg: "er det klart over krøn?"

Ståle: "Jepp."

Meg: "Kommer!"

 

Huff.. ikke alt som er like bra..

Haha! Den turen hadde jeg fortrengt :P

Dere kjørte jo ræva av meg med min stusselige Nissan... : flau :

 

Brage; har du lyst å bli med å shine Jettan min på fredags-kvelden på Hamar..? Ser ut som hâdjäfjällajôkurrji har pompa all dritten fra lort-skya inni bilen...:o

 

Svarte i tråden din jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.