Anbefalte innlegg

Inspirert av Stavanger!

 

På tide med en sånn tråd her også, sånn at vi kan snakke om blomster og bier osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FLOTT!

Skal fylle ut denne tråden litt etterhvert.

Visste du at det beste forumene i verden hadde aldri blitt så bra uten en OFFTOPIC section!

 

Lenge leve OT :tilber:

 

Thread-Offtopic-Jules.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha om denne får stå så skjønner jeg ikke hvordan i svarte de kunne slette min som var klin lik sett bortfra at jeg ironisk kalte den ; En liten ONtopic tråd..

 

Med forklaring på at det ikke var noe andre topic der enn det folk ville prate om i det første innlegget der.. ler meg ihjel ass!!! For ca 30 min siden! snakker vi forskjellsbehandling?? Eller rett og slett 0% humor? eller sans for ironi..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha om denne får stå så skjønner jeg ikke hvordan i svarte de kunne slette min som var klin lik sett bortfra at jeg ironisk kalte den ; En liten ONtopic tråd..

 

Med forklaring på at det ikke var noe andre topic der enn det folk ville prate om.. ler meg ihjel ass!!!

 

Skal ikke være lett Stian.

Kanskje fordi du bor på FEIL side av byen? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha om denne får stå så skjønner jeg ikke hvordan i svarte de kunne slette min som var klin lik sett bortfra at jeg ironisk kalte den ; En liten ONtopic tråd..

 

Med forklaring på at det ikke var noe andre topic der enn det folk ville prate om i det første innlegget der.. ler meg ihjel ass!!! For ca 30 min siden! snakker vi forskjellsbehandling?? Eller rett og slett 0% humor? eller sans for ironi..

 

: dum :

Du får spørre pent om en tilbakemelding da ?

30 min er lenge det... iallefall når du venter på at noe godt skal skje.

Jeg tipper på forskjellsbehandlig... ^^

 

Nei, Stian vi få se hvor lenge denne tråden lever da ^^... noen som vil begynne å telle ned fra 100?

 

Skal ikke være lett Stian.

Kanskje fordi du bor på FEIL side av byen? : haha :

 

HAHA!

Stakkars Stian.

og jeg bor ikke i byen en gang ^^ jeg bor i en åker i følge det jeg stoler på. (ikke slett meg) ^^

 

og forresten grattis med eksos som sitter riktig! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge denne tråden får leve så er det bare et tydelig bevis på total mangel på respekt for medlemmer blandt en eller annen med et sykt makt behov.. som helt klart burde vurdere andre ting å drive med:) Ikke noe negativt om tråden her da:) det var jo hele poenget mitt med en slik tråd for oslo/m fler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spiste spagetti til middag i dag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke bare lage tidenes offtopic tråd.. Den er jo allerede laget! Hehe..

 

Ja, skal bli morsomt å se hvordan det ender med denne tråden.. Våres lever jo enda i beste velgående, men er vell litt pga at hvis de stenger den så har de et av landets største lokallag pissesure.. Hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vestlandet større enn østlandet?

 

Hvordan er medlemsmassen fordelt etter region?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke anelse faktisk.. Hehe.. Men vil nå tro at vi er ganske store i stavanger pga aktive medlemmer både på treff og forum. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrytpeisa høre hjemme i nordnorge! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som tråden får leve ..... ! ..... ------ la oss lage THE

best_thread_ever_by_homer.jpg

^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å montere dump på min A4 1.8T? Hvordan kobler man opp rosa neon?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

633802202918840145-excellent.jpg

 

Hvordan er det å montere dump på min A4 1.8T? Hvordan kobler man opp rosa neon?

 

Alle veit jo det da.... Du må brokoble snerkelpumpa og regulere relespenninga..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

også må du huske å bytte den roterende bunnpanna og sist men ikke misnt blinklysoljen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digg! Stått på skøyter idag. Bare synd at skøytene er litt for smale.. får så utrolig vondt under føttene! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digg! Stått på skøyter idag. Bare synd at skøytene er litt for smale.. får så utrolig vondt under føttene! :(

 

best for deg at du er klar til i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsov meg idag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsov meg idag.

 

Me 2 :o ikke bra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lavtone hornet mitt døde i dag:( Nytt neste tirsdag :D Flaut å tute med bare pipehorn hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med vagcom som har muligheten til å hjelpe til med å kode vindusspyling på en Golf V i kveld?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn eller Arve pleier å være hjelpsomme på det feltet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har peil på foliering av lykter? så slipper jeg å bestille å bare hente det i postkassen å levere det direkte i søplekassa :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med vagcom som har muligheten til å hjelpe til med å kode vindusspyling på en Golf V i kveld?

 

halla, glemte helt den folien. møtes i kveld eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Realcar i Oslo i går. Her har vi ingen avtale, men dersom jeg kunne dokumentere medlemsskap i klubben så kunne vi inngått en avtale. Så tenkte jeg for meg selv: "Medlemskort, hva er det? Har jeg fått noe slikt?"

Så dro derfra med uforettet sak! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.