BBS CH 8,5" ET20 vs 10" ET20 på en RS4 ?

Anbefalte innlegg

Dette er nok et20 ......95% sikker .....

 

bbs leverer ikke et20 i i 5 x 112. Med mindre noen tar opp en bestilling på 150 stk :)......

 

Men det er noen replika felger i tyskland som lager dem med 5 x 112. Kan jo alltid kjøpe dem. Er litt i tenkeboksen der :)

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noen formening om vilket et disse har?

rs4%20ch.jpg

 

 

Det er bilen min med samme felger før lakk, så ja, ET20

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stemte det gitt (et med et20 altså) :)

 

 

Her kommer enda ett bra bilde med et20 felgene .........bilen er jo skapt med disse et20 felgene. Passer utrolig bra ....

BBS_CH_10x19_kule.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er nok et20 ......95% sikker .....

 

bbs leverer ikke et20 i i 5 x 112. Med mindre noen tar opp en bestilling på 150 stk :)......

 

Men det er noen replika felger i tyskland som lager dem med 5 x 112. Kan jo alltid kjøpe dem. Er litt i tenkeboksen der :)

 

 

Robert

 

har ikke noen bilder av dem replika felgene? spørs veldig på hvor like dem er om dem blir aktuelle eller ei.

kanskje vi kunne fått bbs litt billigere vist vi er to el fler som hadde bestilt sammlet,samme med omgjøringen av boltemønsteret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke noen bilder av dem replika felgene? spørs veldig på hvor like dem er om dem blir aktuelle eller ei.

kanskje vi kunne fått bbs litt billigere vist vi er to el fler som hadde bestilt sammlet,samme med omgjøringen av boltemønsteret?

 

 

Her kan du se replika felgene (Klikk på side 7 like ved felg navnet så ser du den "blanke" utgaven).

http://www.fk-automotive.de/websale7/FK-Felge-Edition-3---10x19.htm/?shopid=fk%2dautomotive&act=product&prod_index=1600117&cat_index=3%2d5052&ref=preisroboter&subref=preisroboter

 

 

 

Nå ser det ut som jeg har fått til en løsning som blir ganske bra. Jeg bestiller fra tyskland og får dem til å sende dette til sverige (fikk tips fra Nima om dette). Det koster meg ca 12 000 inkl frakt til sverige fra tyskland. Så gjør de i sverige om til 5 x 112 for 800 kr per felg. Så må de i sverige sende dette videre til meg. Det koster vel ca 1500 kr. Da kommer jeg på ca 17-18k totalt tenker jeg. Hvis jeg kan få bbs ch til denne prisen, så tror jeg nesten jeg går for det. Ellers så kjøper jeg kanskje de replika felgene. (hvis det skjærer seg noe med den tyskland-sverige-norge dealen)

 

Jeg håper å få dette bekreftet imorra. Hvis du vil ha 4 stk bbs ch 10x19 et20 5x120 (samme som jeg bestiller), så kan jeg eventuelt høre med han i tyskland om han har flere ?

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem replika felgene utgår helt klart.

 

hadde vært fint om du hadde giddi og hørt om han hadde flere. må vel betale moms på felgene når dem blir sendt fra sverige til norge?

 

hadde vert fint om du kunne fikset dette for meg også når du først skal bestille til deg selv:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem replika felgene utgår helt klart.

 

hadde vært fint om du hadde giddi og hørt om han hadde flere. må vel betale moms på felgene når dem blir sendt fra sverige til norge?

 

hadde vert fint om du kunne fikset dette for meg også når du først skal bestille til deg selv:-)

 

 

Jeg tror også vi må betale frakt fra sverige til norge. Men da er jo varen allerede åpnet av dem i sverige. Så kanskje man slipper unna mva da ? Er det mulig å kunne sende felgene til ett postkontor like ved svenske grensen ? så kunne jeg bare ha hentet dem på ett postkontor på svinesund....Er bare 1 t og 15 min kjøring fra Oslo, så det burde kanskje gå ....

 

Kan sjekke med han i tyskland om han flere ja. Du får svar fra meg imorra. Kan prøve å prute (på mail da), men tviler litt på det. 1500 euro inkl frakt til sverige er ganske billig....

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med vist du får den prisen du har nå også jeg:-) vet du hvor i sverige dem ligger dem som fikser felgene? vet du kan sende pakker til en "leid" adresse på postkontoret i strømstad så det bør la seg gjøre det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med vist du får den prisen du har nå også jeg:-) vet du hvor i sverige dem ligger dem som fikser felgene? vet du kan sende pakker til en "leid" adresse på postkontoret i strømstad så det bør la seg gjøre det

 

 

Det er iallefall den prisen jeg fått til nå. Skal få bekreftet dette imorra. Send meg en SMS på 995 39 855 så skal jeg gi deg beskjed med engang jeg har noe klart.

 

Firmaet i Sverige holder til i Stockholm. Du finner linken her. (Er folk inne her som har brukt disse til å få omgjort boltsirkelen)

http://www.intera.nu/

 

 

Jeg kan høre med dem om dem sende felgene til ett postkontor i navnet mitt uten adresse i nærheten av strømstad. Eventuelt ett verksted som dem kjenner til. Siden pakken er åpnet, så er jo delen brukt, så da burde vel egentlig ikke tollvesenet ta mva på dette da ? Jeg kan jo ha kjøpt felgene i norge, kjørt til Stockholm og få dem levert tilbake til Norge....men for å være på den sikre siden kan man jo prøve å få dem levert til Strømstad.

 

Bor du rundt Oslo ?

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her noen bilder hvor dere kan se forskjellen mellom et35 vs et20 (et20 felgen er 10", mens et35 felgen er 8,5")

et35_og_et20_b_small.jpg

et20_fra_siden_small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen til :)

 

 

bilder til høyre: Fra venstre ser du 2 stk et35, så et20 .

 

Robert

et35_vs_et20_skråvinkel_small.jpg

et35_vs_et20_frasisden_small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen på forumet som skaffer BBS CH 10x20 ET20? Eller er det like greit og handle direkte fra Intera?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skaffe de felgene til 15 900 pr sett. Har de ikke på lager nå, så det kan gå noe tid før jeg har dem ....

 

Ett selskap i fredrikstad kan også endre boltsirkelen på disse ....

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.