valg oslo lokallag 2010 (VALGDATO 14.06.10)

skal oslo velge styret i lokallaget 1 gang i året?  

29 stemmer

  1. 1. skal oslo velge styret i lokallaget 1 gang i året?

    • Ja
      25
    • Nei
      4


Anbefalte innlegg

Valg av lokallagstyret skal vell strengt tatt holdes årlig :o så her har jeg og Mikale gjort en alt for dårlig jobb, MEN er jo heller ingen som har rent oss ned med ønske om å ta over ;)

Har absolutt ikke noe imot at du tar dette opp Arve, tvert i mot. Friske tilskudd i lokallaget er noe vi absolutt trenger for å ikke bare gå i den samme gamme gangen sesong etter sesong.........

Stemmen min er uansett avgitt og som Ola L. sier. Dette er ikke noe som burde ta så alt for lang tid på et lokallagsmøte bare man får satt opp en kandidatliste med kandidater og hvilke roller de ønsker å stille til valg på. Stemmer for Arve til valgkomitee på årets valg ;)

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valg av lokallagstyret skal vell strengt tatt holdes årlig :o så her har jeg og Mikale gjort en alt for dårlig jobb, MEN er jo heller ingen som har rent oss ned med ønske om å ta over ;)

Har absolutt ikke noe imot at du tar dette opp Arve, tvert i mot. Friske tilskudd i lokallaget er noe vi absolutt trenger for å ikke bare gå i den samme gamme gangen sesong etter sesong.........

Stemmen min er uansett avgitt og som Ola L. sier. Dette er ikke noe som burde ta så alt for lang tid på et lokallagsmøte bare man får satt opp en kandidatliste med kandidater og hvilke roller de ønsker å stille til valg på. Stemmer for Arve til valgkomitee på årets valg ;)

 

: vinke :

 

takker for det Ørjan. hyggelig å høre.

 

jeg stiller gjerne til valg jeg.

 

jeg må uansett nok en gang få skryte både deg og mikeal opp i skyene for den jobben dere har gjordt her de siste årene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det Arve her sier tror jeg kanskje kunne vært en idè, da får man jo med de underlagene også. (Follo og Asker/Bærum) :)

 

visst det blir under lokallag av oslo igjen så kunne det kanskje vært greit at det sitter en person ansvarlig for de lokallagene også kunne hatt et verv i oslo lokallag.

 

altså:

 

leder

nestleder

kasserer

styremedlem (oslo øst)

styremedlem (oslo vest)

 

Follo lokallag ligger IKKE under Oslo lokallag og et eventuelt Asker/bærum lokallag vil heller ikke ligge under Oslo lokallag, men det er ikke dærmed sagt at vi ikke kan sammarbeide lokallagene i mellom.

Follo lokallag og et eventuelt Asker/bærum lokallag ligger under Region Øst på lik linje som Oslo lokallag med de samme retinghetene/mulighetene til støtte som Oslo lokallag og alle andre lokallag i klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hjelper gjerne til i oslo lokallag selv om jeg holder til i follo! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Follo lokallag ligger IKKE under Oslo lokallag og et eventuelt Asker/bærum lokallag vil heller ikke ligge under Oslo lokallag, men det er ikke dærmed sagt at vi ikke kan sammarbeide lokallagene i mellom.

Follo lokallag og et eventuelt Asker/bærum lokallag ligger under Region Øst på lik linje som Oslo lokallag med de samme retinghetene/mulighetene til støtte som Oslo lokallag og alle andre lokallag i klubben.

 

nei, det ble litt feil formelering av meg det der så jeg. jeg mente det som at det hadde vært greit å kunne hjelpe hverandre visst det trengs. og dermed også fått samlet disse lokallagene litt mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da drar jeg opp igjen denne. skal vi prøve å få gjordt noe med dette til uka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Ørjan har skrevet tidligere, så kan vel du - Arve - være valgkomitté?

 

Finne ut hvem som har lyst å stille og legge det ut her i tråden :)

 

Og så må vi finne ut om vi skal ta afstemning kun på nett, kun ved personlig oppmøte, eller om vi kan finne ut en måte å kombinere begge deler uten å få dobbeltstemmer : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil noen av dere ha min stemme, så må det være mulig å stemme på nett : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey, visst det er noen som kunne tenke seg å hjelpe til litt i oslo lokallag så håper jeg dere kan sende meg en pm med litt info om dere og hvilken rolle dere måtte ønske å stille til

 

det vi trenger er :

 

leder

nestleder

kasserer

styremedlem

styremedlem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så langt så har vi disse som ønsker å stille til valg

 

jeg tror vi slår sammen nestleder og kasserer jobben ettersom vi er så små.

 

leder:

Arve Egeberg

nestleder/kasserer:

Mikael Grønholm Geertsen

styremedlem:

Kristian halvorsen

hans martin bråthen

knut-erik jacobsen

Stian Exi Skogly

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg prøvd å høre litt om det er noen som ønsker å stille til andre posisjoner i styret men så langt så er det kun de som står oppført nå som stiller.

 

skal vi ta et valg på dette til uka folkens?

 

er det noen som har noen de ønsker å anbefalle til noen stillinger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her kommer den en liten beskrivelse av hvert enkelt person som stiller

 

leder

Arve Egeberg

 

Navn : Arve Egeberg

 

Alder : 26

 

Interesser : stort sett alt på hjul

 

Bidra med : Jeg har nå vært medlem i klubben i snart 8 år og har i hele denne tiden vært medlem av oslo lokallag. jeg har alltid hatt et stort ønske om å bidra til både klubben og lokallaget og ønsker derfor å stille som leder i oslo lokallag. Jeg kjenner tidligere lokallagsledere godt og har også vært med på å arrangerer oslo treffet 3 år på rad. jeg er en blid og åpen person som ikke er redd for å si min mening og håper jeg kan få muligheten til å kunne bidra til å kunne prøve å løfte opp oslo lokallag til et lokallag hvor det faktisk er størst medlemsmasse på landsbasis.

 

jeg ønsker også å kunne hjelpe både medlemmer og nye medlemmer til å komme mer inn i varmen.

 

hilsen Arve Egeberg

 

nestleder

Mikael Grønholm Geertsen

 

Navn : Mikael Grønholm Geertsen

 

Alder : Snart 36

 

Interesser : Familie, venner, bil og bilpleie

 

Bidra med : Har siden jeg ble medlem av VACN i november 2005 vært aktiv på alt av lokallagssamlinger. Etter jeg ble nestleder har jeg bl.a. tatt på meg ansvar for felleskjøring til diverse treff, samt prøvd å få til felleskjøring til Drammen sine lokallagssamlinger vinteren 2008-2009. Jeg har vært med på å planlegge og gjennomføre to utstillingstreff i Oslo, og prøver å være positiv og imøtekommende både for nye og eksisterende medlemmer.

 

Det viktigste for meg er den sosiale delen av klubben. At vi kan møtes og snakke sammen uformellt, utveksle erfaringer og fleipe med hverandre, uansett om man er til utstilling eller banekjøring, VW eller Audi, nye biler eller gamle klassikere!

 

Jeg kommer til å jobbe for gjennomføring av Oslotreff 2010, samt at lokallagsstyret skal fortsætte å være tilgjengelig og inkluderende.

 

styremedlem

 

Kristian halvorsen

 

navn : Kristian Halvorsen

alder : 23

interesser : Bil, Data, Venner osv

bidra med : Det jeg trengs til, pleier å være aktiv på de fleste treff og kan gjerne være med og arrangere ting og stille opp der det trengs.

 

hans martin bråthen

 

navn :Hans Martin Bråten

alder :45

interesser :familien,bil/treff og reiser

bidra med :Alt som jeg kan brukes til

 

knut-erik jacobsen

 

navn : Knut-Erik Jacobsen

alder : 30

interesser : Alt som bråker og går fort.

bidra med : Lokallags treffet til Oslo.

 

Stian Exi Skogly

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da prøver vi å få tatt et valg neste mandag (den 14.06.10)

 

jeg kommer også til å ta imot på mail for de som ønsker dette. men avventer en egen mail for oslo.

 

kommer tilbake med info så fort som mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig inaktiv for tiden p.g.a. eksamenstid på skolen, men kommer til å være mere aktiv igjen snart. Er forøvring borte 14.06, men er levende og vell fra 16.06 igjen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.