** Do you think you got STANCE? 27. juni **

Anbefalte innlegg

Etterfulgt av tråden om stuk/stance på Bilforumet, har interessen for et rendyrket stance-treff uavhengig av merke vokst. Dette har vært arrangert flere ganger i USA med suksess, og det man håper på er at vi sammen kan få til noe lignende i Norge. Det innebærer at alle som føler at de har en bil med stance er velkomne, og vi får på den måten vist at også vi kan her i Norge.

 

Det blir ingen salg av drikkevarer eller vafler, ingen premiering men heller ingen inngangspenger. Det er ikke et vanlig streetmeet, ikke noe rånetreff, men hvis mange nok kommer blir det en koselig sammenkomst for mennesker med samme interesse.

 

Stance er subjektivt, og det meste er tillatt. Når det er sagt, originalbiler overhodet uten stance vil henvises til et annet parkeringsfelt/rad (avhengig av hvor mange biler som møter opp), akkurat som hvis du stiller på et VACN-treff i en Toyota :) Velkommen til å titte er du uansett hva du kjører!

Sjåfører som burner, herjer eller kjører uvettig inne på området er derimot ikke det, og vil bli bortvist. Dette er ikke et rånetreff!

 

Når: 27. juni, treffet begynner ca klokken 12

Hvor: Liertoppen kjøpesenter, Buskerud (NB: fortsatt litt usikkert, men vil være i samme område), parkeringsfelt B

 

Denne sammenkomsten vil være en pekepinn på hvor stor gruppen av biler i Norge (iallfall på østlandet) som har stance, eller hvor stor gruppen av mennesker som interesserer seg for det, er. Blir dette vellykket åpner det for muligheter for å spikre sammen et ordentlig treff senere. Med andre ord, jo flere som setter av datoen jo bedre :)

 

IMG_0358_1.jpg

For dette og mer, ta turen til Lier 27. juni

 

Vel møtt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres ut som ett kanon konsept !! Liker meget godt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2 :)

 

kommer kanskje om jeg rekker å få bilen "ferdig"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth liker dette : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og for meg og alle andre som plutselig følte seg som tenåringsforeldre som ikke skjønner ungenes slang-ord: WTF er "Stance" ?

 

:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahah, du er neppe den eneste. : smil :

 

stance: (verb) - to adjust a car's camber, ride height, and spacing, so that the sidewall of the tire sits as flush as possible with the fender/quarter panel. A common trend and style impersonated on drift and show cars alike, originating from the older Japanese domestic market.

-- Urban Dictionary, http://www.urbandictionary.com/define.php?term=stance

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.

 

Stance/stuk/hvordan bilen "sitter", hvordan felgdim, dekkdim og senk "harmonerer".

 

Stance:

mercedes190germanstylelmk5.jpg

 

Ikke stance:

Fiat%20Multipla%202002%20001.jpg

 

U see, grandpa? :D

 

Edit: Mr. Lindstad slo meg på målstreken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekkert illustrert! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Damn, jeg vil også på treff..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekkert illustrert! :D

:D

 

Eirik: Topic og info stemmer ikke overens. Står 27. Juni i topic, og 27. Juli i infoen:) Vil tro at det førstnevnte er riktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, en liten typo jeg nettopp ble gjort oppmerksom på på et annet forum.. Flytter om dagen så har ikke hatt nett på en stund.. JUNI er riktig, JUNIJUNIJUNI :)

 

Liker at folk liker dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.

 

Fiat%20Multipla%202002%20001.jpg

 

U see, grandpa? :D

 

Edit: Mr. Lindstad slo meg på målstreken.

 

multipla er er bare må ha bil på min liste, senk får man jo også til de bilene :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar gjerne med meg kameraet og og kommer og kikker :cool:

 

Har ikkeno med skikkelig stance sjøl for øyeblikket : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for oss som ikke kan stikke innom for å titte så er det fint med bildetråd etterpå! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på endel materiale fra samlingen ja :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'm in :D hvis jeg får lov Eirik? Godkjent?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

You're in boi ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne litt.

 

Hvor mange er det som tror de mest sannsynlig kommer, da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer gjerne om coiloversene er på plass til da, ser "noe" feil ut akkurat nå :P

 

CIMG1862.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut.. :) Uke igjen nå, blir spennende å se hvor mange som møter opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med ny-innkjøpt golf på prøveskilt! Noen som reiser fra Østfold/Oslo området som har tenkt å kjøre samlet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok Moldetur i stedet på meg :(

 

http://moldestuket.com/

 

Jøss, så sent det var i år da?

Var der i fjor, vi kjørte opp fra oslo på fredag ettermiddag, på treff i Molde på lørdag og på vårmønstring i Follo morgenen etter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.