#26 Skrevet Juni 26, 2010 Jeg kommer med ny-innkjøpt golf på prøveskilt! Noen som reiser fra Østfold/Oslo området som har tenkt å kjøre samlet? Jeg kjører forbi Oslo området i alle fall. Regner med å dra fra Lillestrøm rundt 11. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 27, 2010 Målet er å dra rundt 10:30 fra Toten, men kjenner jeg meg selv (og dama) rett, så drar vi sikkert rundt 11:00:p Vi kommer, men mulig det blir noe over 12:00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 27, 2010 Jeg og Anders kommer fra hamar i alle fall. drar 9 fra vikingskipet med hans BMW og vento vr6.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 27, 2010 drar litt før 10 fra hamar og kjører innom Alex før vi kjører vidre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 27, 2010 flere bilder her Flick.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 27, 2010 Takk for bildet (og praten!) Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 27, 2010 Takk for bildet (og praten!) Henrik Takk for ett utrolig bra arrangemang Eirik Og nå kan det bare gå en vei med Stance treffet, oppover edit: Bare å snekre en simpel hjemmeside med fin layout og enkel beskrivelse av Stance og tidspunkt/sted for neste treff og eventuelt legge ut bilder fra dette arrangementet så folk ser at det var bra oppmøte. Gøy å titte på annet enn bare VAG biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 27, 2010 Jupps! Takk for en fin fin dag God start på et kommende arrangement (les. arrangemang) (kremt* Henrik) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 27, 2010 Takk for bildet (og praten!) Henrik Hva er stance? Og hva er stance med denne bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 27, 2010 Stance er senking som er lavere en normalen. Coilovers helt i bånn og et sett felger er stance. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 27, 2010 Ok, så da har jeg stance på A6-varianten min da? Fiffig! Da skal jeg lage kromma klistremerke som sier STANCE å ha på bakruta mi. Det blir knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 27, 2010 Bra dag dette her, spesielt mtp at det er første gangen det arrangeres;) Tok bilder i raw, men gidder ikke å endre på de som er litt for overeksponerte, så legger de ut sånn de er rett fra kamera. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 27, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 27, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 27, 2010 Skostance: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 27, 2010 Polish? Nei takk!: Eirik har fortsatt mer å gå på: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 27, 2010 Bilder tatt av Smurfen på Bimmers: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 27, 2010 Flere av BMWene hadde reist fra Hamar-traktene, men dette er bilen som uten tvil hadde flest mil under beltet i dag; Håvard Falck kjørte fra Koppang i Østerdalen, Hedmark før 6 i morges.. Hats off! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 27, 2010 masse gode bilder i dag:D og var også fin laidback stemning, som på flere av bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 27, 2010 nice- tenkte jeg skulle ta en tur ,men er nok litt for høy i ræva for dette...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 27, 2010 Virket som ett fint treff dette ja. Godt å se at flere merker kan møtes og se på hverandres biler men fremdeles ha en avslappet stemning som nevnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 28, 2010 Gøy å titte på annet enn bare VAG biler Yes, akkurat dèt synes jeg også(selv om det igrunn bare var vw/audi og bmw, sett bort ifra den KNALLTØFFE City'n og 245'n)!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 28, 2010 Takk for ett kult treff ja;) Var ikke så mye biler sånn egentlig, men var bra stemning og det som var der var jo bra! Den brune BMW E30'n vi kjørte i følge ned... ja, den var jo perfekt Enig i det som dere andre sier, kult og ha ett treff med flere bilmerker.. Gøy og se noe annet også Yes, akkurat dèt synes jeg også(selv om det igrunn bare var vw/audi og bmw, sett bort ifra den KNALLTØFFE City'n og 245'n)!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 28, 2010 Ser at jeg må ha meg en E30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 28, 2010 Kommer det flere slike treff i år? Irriterer meg fortsatt grønn over at jeg ikke fikk kommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...