Anbefalte innlegg

Krever BT penger av folk som må vise bilene sine?

 

Ja, selvsagt må du betale for kontrollen.

 

Jeg gidder ikke å trille oppover med Transporteren engang, den har jo spoiler både foran og bak...

 

Latterlig... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, selvsagt må du betale for kontrollen.

 

Jeg gidder ikke å trille oppover med Transporteren engang, den har jo spoiler både foran og bak...

 

Latterlig... : bh :

 

visst man får mangellapp så skal du ikke betale noe. men, visst man tregner å få noe godkjent så må man ut med noen kroner for nytt vognkort. :)

 

(hilsen an som har 4 mangellapper på ryggen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei.

Men om jeg ikke kan ved oppsatt(e) dato(er), så kan jeg da i teorien "utsette" det til mer passende tidspunkt? :P

 

Hva skjer om man blir stoppet, men allerede har mangellapp?

"Meg trenger du ikke sjekke, har mangellappen her alt!" `? :D

 

Hvis du ikke kan på opsatte datoer blir bilen din begjæret avskiltet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er HELT latterlig. Jeg skjønner HVORFOR de gjør det, de får jo tatt mange med ulovlige biler, men på en annen side så er det bedre at folk samles og kjører bilen på banen fremfor å kjøre fort på vanlig vei. Laser kontroll har jeg ingen problemer med, men teknisk kontroll på et biltreff er faktisk helt latterlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste kontrollen vi så i helgen var kun en laser på vegen opp til gatebil, men ingen av oss ble stoppet. Det var heller ingen kontroller på vegen hjem på søndagen. De jeg pratet med oppe der hadde heller ikke sett noen kontroller.

 

Så skjønner ikke helt hvor folk får dette med så mye kontroller fra?: klø : Mulig det var flere kontroller i fjord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På fredag var det kontroller "alle steder".... Alle 4 bilene de brukte observert på Flisa fredag kveld da de sikkert skulle ha seg en matbit etter en "velykket dag på jobben"........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste kontrollen vi så i helgen var kun en laser på vegen opp til gatebil, men ingen av oss ble stoppet. Det var heller ingen kontroller på vegen hjem på søndagen. De jeg pratet med oppe der hadde heller ikke sett noen kontroller.

 

Samme her, så ikke noen kontroller hverken lørdag eller søndag ved banen eller på strekningen mot Elverum. Men har noen kammerater som var der fredagen også, og da stod de ved innkjøring mot banen i flere timer til langt utpå kvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var kun fredag det var full aktivitet med kontroller overalt. Snakket med en del karer som ble stoppet og dem var hissige på soting og felger. Helt utrolig at dem var snille på lørdag og søndag, tar av meg hatten for det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var teknisk kontroll på strekka Hamar - Elverum på lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her, så ikke noen kontroller hverken lørdag eller søndag ved banen eller på strekningen mot Elverum. Men har noen kammerater som var der fredagen også, og da stod de ved innkjøring mot banen i flere timer til langt utpå kvelden.

 

Siste innkjøringen? slik at de fikk med seg de som kom fra vestsiden og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste kontrollen vi så i helgen var kun en laser på vegen opp til gatebil, men ingen av oss ble stoppet. Det var heller ingen kontroller på vegen hjem på søndagen. De jeg pratet med oppe der hadde heller ikke sett noen kontroller.

 

Så skjønner ikke helt hvor folk får dette med så mye kontroller fra?: klø : Mulig det var flere kontroller i fjord?

 

Var kontroll på RV25 mellom Løten og Elverum iallfall på lørdag. Purk og biltilsyn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanonvær, mye bilkjøring, masse kjekke folk, grilling å pilsing. Såg ikke en eneste kontroll på totalt 100 mil T/R Ålesund. Som mange sier så va denne Gatebilstreffen sånn som Gatebil va en gang i tiden, dvs akkurat passelig me folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.