Anbefalte innlegg

Når kjører folket til Våler?

Hadde vært flott med en kolonne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når kjører folket til Våler?

Hadde vært flott med en kolonne :)

 

Oppmøte på shell kl 9 for våres del ivertfall. (utgangspunktet ivertfall) :=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da blir det avreise ca 11.30 i kjent stil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligens legen kl 11 så jeg er klar etter den..

 

Men er d telt som er planen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligens legen kl 11 så jeg er klar etter den..

 

Men er d telt som er planen?

 

Blei vist Støa Camping iår også:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei vist Støa Camping iår også:D

 

reservert noe da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei vist Støa Camping iår også:D
Haha trodde alle Ålesundera va bannlyst derifra til evig tid e : haha : Nei det e jo på campen nedafor bana det e morro å bo da. Mye mere sosialt det enn å bo i dissa kaninbur-hyttene på Støa ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MÅ få tak i henger og dragbil no i uken så det blir tur på mej med! Blir til å sjekke leigebil på mandag men hvis noen veit om en bil som går at låne til en rimelig peng så SHOUT IT OUT LOUD!!

 

Hvis ja tar mej til Våler så kommer det en kompis fra sverige med en Golf V R32 turbo og kjører på bane:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha trodde alle Ålesundera va bannlyst derifra til evig tid e : haha : Nei det e jo på campen nedafor bana det e morro å bo da. Mye mere sosialt det enn å bo i dissa kaninbur-hyttene på Støa ;)

 

greit å få sove litt da, så får andre ta sej av festinga:)

 

vi har ei 8mannshytte som e reservert, og den e full.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde planer å kjøre sånn cirka i 12 tida... Har ikke skaffet hytte eller noe enda.. så viss noen booker inn på type stor hytte, så blir sikkert jeg og kansje et par til med på den... Viss ikke blir det telt.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vør kjekt å kjørt nedover i lag en gjeng da :)

 

vi skal SEFF bo på campen me vågna :P ekkje biltreff uten å sove på campen å feste ? : klø :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vør kjekt å kjørt nedover i lag en gjeng da :)

 

vi skal SEFF bo på campen me vågna :P ekkje biltreff uten å sove på campen å feste ? : klø :: rock :

 

Det spørs korsen man ser det:p

Jeg skal ivertfall ha en god natt søvn på fredagsnatta. Det er det ikke sjangs til på campen. Natt til lørdag lure vi oss nokk opp på campen for havarifyll :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs korsen man ser det:p

Jeg skal ivertfall ha en god natt søvn på fredagsnatta. Det er det ikke sjangs til på campen. Natt til lørdag lure vi oss nokk opp på campen for havarifyll :P

 

E har no sove vær fredag jeg har vært på treff å aldri slete med det på campen :) Bare å ikke ligge å tenkte på dinna alkoholen så går det bra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E har no sove vær fredag jeg har vært på treff å aldri slete med det på campen :) Bare å ikke ligge å tenkte på dinna alkoholen så går det bra ;)

 

Ja, men det går jo ikkje:p

hehe

Det var faktisk plan og campe der, men Muldal hadde vist reservert og det hadde ej glømt. Så da blir det ivertfall hytte ditte året også. Treff blir det uansett!!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men det går jo ikkje:p

hehe

Det var faktisk plan og campe der, men Muldal hadde vist reservert og det hadde ej glømt. Så da blir det ivertfall hytte ditte året også. Treff blir det uansett!!: rock :

 

Ken som skal på den hytta da? å er det der vi var i fjord?

Å ken skal ellers?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, slippe vel å ver sjåffør ej i år sia ej skal bo på campen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg var fast bestemt på att eg skulle på det treffe her, men no lar feriepengene vente på seg, så da får eg ikkje råda til å reise :-( snufssnufs... Kan der være så snill dere som reiser å ta masse bilder for meg fra treffe og alt rundt det, så eg får litt følelsen av å ha vært der likevel? Den er snill å gjøre det, kan du/dere sende meg PM... ;--)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen! Du må komme deg til stavanger campen for å gi litt trøst til en stakkars vr6 taper!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal ikke vere redd for at det ikke blir nok bilde Ben Cato ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi Ørsta gjengen reiser nok Fredag mellom kl 12-13 tida.

Vi kjører over Strynefjellet, så vi møtes nok rundt Otta/Lillehammer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det flesteparten her som har hytte? Kommer forhaapentligvis heim fra jobb paa torsdag,men maa planlegge litt her :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ken som skal på den hytta da? å er det der vi var i fjord?

Å ken skal ellers?

 

Gisle Kaldhusdal, K.Muldal, Anders Holkestad og dama, en som heite Kjetil og så blir det ej å svogern min. Det e der vi var i fjor ja.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det flesteparten her som har hytte? Kommer forhaapentligvis heim fra jobb paa torsdag,men maa planlegge litt her :P

 

Det blir bare jeg og Jørgen i Passaten, så der er jo plass. Har en ekstra plass i hytta pga Ole Kristian trekte seg.(mest sannsynlig)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo på campen det skjer folkens!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo på campen det skjer folkens!!!!!!

 

ja derfor vi tar turen opp på lørdag da...Men å sove i et telt for så å bli vekt av en tosk som ramla over. Nei takk :P da e d bedre at d e ej som ramla over en annens telt oppatt i senga på hytta:p

 

Uansett. så blir avreise for oss utsatt. blir ikke før 1300 tiden. He nemlig fått oppkjøring på BE sertifikat på fredag 10.50. snakk om i grevens tid da. Så vi kommer no luskende nedover på kveldinga en gang vi da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.