Anbefalte innlegg

Det er jo på campen det skjer folkens!!!!!!

 

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja derfor vi tar turen opp på lørdag da...Men å sove i et telt for så å bli vekt av en tosk som ramla over. Nei takk :P da e d bedre at d e ej som ramla over en annens telt oppatt i senga på hytta:p

 

Uansett. så blir avreise for oss utsatt. blir ikke før 1300 tiden. He nemlig fått oppkjøring på BE sertifikat på fredag 10.50. snakk om i grevens tid da. Så vi kommer no luskende nedover på kveldinga en gang vi da.

 

Derfor har vi campingvogn! Da må man klatre for å ramle oppå! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vør kjekt å kjørt nedover i lag en gjeng da :)

 

vi skal SEFF bo på campen me vågna :P ekkje biltreff uten å sove på campen å feste ? : klø :: rock :

Får ta med garasje-jekk så vi får legge vogna på sia da : haha :: rock :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta med garasje-jekk så vi får legge vogna på sia da : haha :: rock :: smil :

 

jaggu. Skal du også nedover Pål??;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ej fær no først å fremst for å kjøre bane ej da men.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaggu. Skal du også nedover Pål??;)
Hehe jepp må jo nedover å lage litt helvete på campen....velte litt campingvogne osv osv : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir bare jeg og Jørgen i Passaten, så der er jo plass. Har en ekstra plass i hytta pga Ole Kristian trekte seg.(mest sannsynlig)

Sign me up Johnny! :)

Faar sjekke om jeg kan ta fri fredag,saa er jeg steika klar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sign me up Johnny! :)

Faar sjekke om jeg kan ta fri fredag,saa er jeg steika klar :)

 

Kan jo sei så masse at i reiser uansett ikke før 1tiden pga vi ikke fikk oppkjøringa til hengerlappen før kl 10.50. så da får du sove deg litt frampå også vist du får fri: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo sei så masse at i reiser uansett ikke før 1tiden pga vi ikke fikk oppkjøringa til hengerlappen før kl 10.50. så da får du sove deg litt frampå også vist du får fri: rock :

Sove mej frampaa? Dinna karen her sove aldri,,hekje tia til slikt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sove mej frampaa? Dinna karen her sove aldri,,hekje tia til slikt :)

 

hehe. nei det e vell så sant som det kan bli det:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 tida høres jo bra ut! e må på legen kl 11:40 så er ikke klar før etter den tid å d blir vel ca 12 om ikke jeg skal mye piss der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen! Du må komme deg til stavanger campen for å gi litt trøst til en stakkars vr6 taper!

 

Ja skal nok finne d! Håpe jeg er frisk nok til en dram eller to å da så kan vi sikkert løyse et kvart problem :D Har jo vr6 sjøl no så e kan nesten ikke mobbe d heller :P

 

 

 

Men flere som har troa på hytte? jeg har troa på hytte siden forma er ræv å kroppen ikke i form til å ligge i telt lenger.. Jeg å daniel er klar for hytte tror jeg :P Pris pr haud OLE?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi ha med lokallagsteltet nedover? OM det er i brukendes stand siden sist det ble brukt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi ha med lokallagsteltet nedover? OM det er i brukendes stand siden sist det ble brukt?

 

vi kunna tatt de me i vogna nedover å søtte de opp da? : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kunna tatt de me i vogna nedover å søtte de opp da? : rock :
Jepp,god plan !! Greit å ha et stor telt å samles i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp,god plan !! Greit å ha et stor telt å samles i.

 

ja ringte akkurat harald å spurte, og teltet leve enda :P

 

om vi e ei 5 - 6 stykk som GIDDE å hjelpe til å slå de opp så kan vi godt ta de me : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ringte akkurat harald å spurte, og teltet leve enda :P

 

om vi e ei 5 - 6 stykk som GIDDE å hjelpe til å slå de opp så kan vi godt ta de me : vinke :

 

Jeg hjelper lett til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men flere som har troa på hytte? jeg har troa på hytte siden forma er ræv å kroppen ikke i form til å ligge i telt lenger.. Jeg å daniel er klar for hytte tror jeg :P Pris pr haud OLE?

 

Ej he faktisk bestilt ei sann der lita fillehytte. Blei 750 kr for 3 daga og der e plass til 4.

Men fikk beskjed om at bråk etter 23 førte til at purken kom. Så vi får ta festen på campen på lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt hjelpe å slå opp telt vi i Ørsta Crewet også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken vei kjører dere?

 

Vi fra førde kjører stryn hvertfall.. Har planer om å møte en gjeng fra dombås og omheng på statoilen ved nydal klokka 1730-18, for de som er interessert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fra ålesund kjøre Åndalsnes, Dombås, også videre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, hadde vært kult om dere som reiser rundt 12 hadde timet det med oss og statoil på nydal da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kunna tatt de me i vogna nedover å søtte de opp da? : rock :

Det var en god ide..:D Men da maa vi huske aa ha med oss teltstenger dinne gangen : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge yr.no blir det 0 mm heile nedbør heile helga og SOOOOL : smil :: rock : Dvs. overhengende fare for den typiske solbrente Våler-nakken : haha :

 

Legger ved skjerm-dumpen ifra Yr.no : rock :

våler-dump.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DA TAR VI MED TELTET : rock :

 

ekkje nokken som he en feit grill eller nokke da? tønnegrill eller nokke ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.