#26 Skrevet Mai 31, 2010 Det er jo på campen det skjer folkens!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 31, 2010 ja derfor vi tar turen opp på lørdag da...Men å sove i et telt for så å bli vekt av en tosk som ramla over. Nei takk da e d bedre at d e ej som ramla over en annens telt oppatt i senga på hytta:p Uansett. så blir avreise for oss utsatt. blir ikke før 1300 tiden. He nemlig fått oppkjøring på BE sertifikat på fredag 10.50. snakk om i grevens tid da. Så vi kommer no luskende nedover på kveldinga en gang vi da. Derfor har vi campingvogn! Da må man klatre for å ramle oppå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 31, 2010 hadde vør kjekt å kjørt nedover i lag en gjeng da vi skal SEFF bo på campen me vågna ekkje biltreff uten å sove på campen å feste ? Får ta med garasje-jekk så vi får legge vogna på sia da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 31, 2010 Får ta med garasje-jekk så vi får legge vogna på sia da jaggu. Skal du også nedover Pål?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 31, 2010 Ej fær no først å fremst for å kjøre bane ej da men..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 31, 2010 jaggu. Skal du også nedover Pål?? Hehe jepp må jo nedover å lage litt helvete på campen....velte litt campingvogne osv osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 31, 2010 Det blir bare jeg og Jørgen i Passaten, så der er jo plass. Har en ekstra plass i hytta pga Ole Kristian trekte seg.(mest sannsynlig) Sign me up Johnny! Faar sjekke om jeg kan ta fri fredag,saa er jeg steika klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 31, 2010 Sign me up Johnny! Faar sjekke om jeg kan ta fri fredag,saa er jeg steika klar Kan jo sei så masse at i reiser uansett ikke før 1tiden pga vi ikke fikk oppkjøringa til hengerlappen før kl 10.50. så da får du sove deg litt frampå også vist du får fri: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 31, 2010 Kan jo sei så masse at i reiser uansett ikke før 1tiden pga vi ikke fikk oppkjøringa til hengerlappen før kl 10.50. så da får du sove deg litt frampå også vist du får fri: rock : Sove mej frampaa? Dinna karen her sove aldri,,hekje tia til slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 31, 2010 Sove mej frampaa? Dinna karen her sove aldri,,hekje tia til slikt hehe. nei det e vell så sant som det kan bli det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 1, 2010 1 tida høres jo bra ut! e må på legen kl 11:40 så er ikke klar før etter den tid å d blir vel ca 12 om ikke jeg skal mye piss der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 1, 2010 Espen! Du må komme deg til stavanger campen for å gi litt trøst til en stakkars vr6 taper! Ja skal nok finne d! Håpe jeg er frisk nok til en dram eller to å da så kan vi sikkert løyse et kvart problem Har jo vr6 sjøl no så e kan nesten ikke mobbe d heller Men flere som har troa på hytte? jeg har troa på hytte siden forma er ræv å kroppen ikke i form til å ligge i telt lenger.. Jeg å daniel er klar for hytte tror jeg Pris pr haud OLE? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 1, 2010 Skal vi ha med lokallagsteltet nedover? OM det er i brukendes stand siden sist det ble brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 1, 2010 Skal vi ha med lokallagsteltet nedover? OM det er i brukendes stand siden sist det ble brukt? vi kunna tatt de me i vogna nedover å søtte de opp da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 1, 2010 vi kunna tatt de me i vogna nedover å søtte de opp da? Jepp,god plan !! Greit å ha et stor telt å samles i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 1, 2010 Jepp,god plan !! Greit å ha et stor telt å samles i. ja ringte akkurat harald å spurte, og teltet leve enda om vi e ei 5 - 6 stykk som GIDDE å hjelpe til å slå de opp så kan vi godt ta de me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 1, 2010 ja ringte akkurat harald å spurte, og teltet leve enda om vi e ei 5 - 6 stykk som GIDDE å hjelpe til å slå de opp så kan vi godt ta de me Jeg hjelper lett til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 1, 2010 Men flere som har troa på hytte? jeg har troa på hytte siden forma er ræv å kroppen ikke i form til å ligge i telt lenger.. Jeg å daniel er klar for hytte tror jeg Pris pr haud OLE? Ej he faktisk bestilt ei sann der lita fillehytte. Blei 750 kr for 3 daga og der e plass til 4. Men fikk beskjed om at bråk etter 23 førte til at purken kom. Så vi får ta festen på campen på lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 1, 2010 Kan godt hjelpe å slå opp telt vi i Ørsta Crewet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 1, 2010 Hvilken vei kjører dere? Vi fra førde kjører stryn hvertfall.. Har planer om å møte en gjeng fra dombås og omheng på statoilen ved nydal klokka 1730-18, for de som er interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 1, 2010 Vi fra ålesund kjøre Åndalsnes, Dombås, også videre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 1, 2010 Ok, hadde vært kult om dere som reiser rundt 12 hadde timet det med oss og statoil på nydal da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 1, 2010 vi kunna tatt de me i vogna nedover å søtte de opp da? Det var en god ide.. Men da maa vi huske aa ha med oss teltstenger dinne gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 2, 2010 Ifølge yr.no blir det 0 mm heile nedbør heile helga og SOOOOL Dvs. overhengende fare for den typiske solbrente Våler-nakken Legger ved skjerm-dumpen ifra Yr.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 2, 2010 DA TAR VI MED TELTET ekkje nokken som he en feit grill eller nokke da? tønnegrill eller nokke ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...