Lokallagstreff Follo, bedre oppmøte!

Hvor og når skal vi ha lokallagstreff?  

7 stemmer

  1. 1. Hvor og når skal vi ha lokallagstreff?

    • Parkeringen utenfor Ski Storsenter på mandag
      0
    • Parkeringen utenfor Ski Storsenter på tirsdag
    • Parkeringen utenfor Ski Storsenter på onsdag
    • Parkeringen utenfor Ski Storsenter på torsdag


Anbefalte innlegg

Som nevnt tidligere rundt dette med ski og andre plasser, er at i good old days så var parkeringsforholdene i ski helt forskjellig.

Parkeringen ved Eastpoint var tom, det var gratis og det var ikke en bygningsarbeider å se i mils omkrets..

Så ble det flyttet til Vestby, som iofs fungerte bra, oppmøtet var stort, vi hadde ett eget hjørne på parkeringen som var "vår" hvor vi sto litt samlet..

Så flyttet vi tilbake til ski, men da var det ikke lenger noe system på pakeringene. Det var biler over alt, noen parkerte her og noen der, og det var ikke lenger mulig å samles ved bilene, (det ble ihvertfall ikke gjort) og oppmøtet sank, så ble det vel flytting til vinterbro.. her også var det vel størst fokus på MAT og ikke så mye på BIL.. selv om det etter min mening fungerte bedre enn Ski.. også har det vel blitt flyttet og flyttet og flyttet..

 

Summa sumarum tror jeg at den geografiske lokalisasjonen ikke har så mye å si, vi er vel kjøreglade folk, og Vestby har etter min mening best parkeringsmuligheter for å stå samlet i nærheten av der det skal spises, og det er god kapasitet :)

Og ikke minst får vi gleden av å se igjen den velkledde familien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at jeg lagde pollen var for å få noen innspill og diskusjon rundt dette.

Noe jeg klarte.

 

Skjønte det, men nå er jo pollen i gang! Så da foreslår jeg nok en gang at vi bruker denne til å bestemme om vi skal treffes annenhver; mandag, tirsdag, onsdag eller torsdag!!!??? :) Og lage en ny poll med treffsted, når vi har bestemt dag.

 

Som nevnt tidligere rundt dette med ski og andre plasser, er at i good old days så var parkeringsforholdene i ski helt forskjellig.

Parkeringen ved Eastpoint var tom, det var gratis og det var ikke en bygningsarbeider å se i mils omkrets..

Så ble det flyttet til Vestby, som iofs fungerte bra, oppmøtet var stort, vi hadde ett eget hjørne på parkeringen som var "vår" hvor vi sto litt samlet..

Så flyttet vi tilbake til ski, men da var det ikke lenger noe system på pakeringene. Det var biler over alt, noen parkerte her og noen der, og det var ikke lenger mulig å samles ved bilene, (det ble ihvertfall ikke gjort) og oppmøtet sank, så ble det vel flytting til vinterbro.. her også var det vel størst fokus på MAT og ikke så mye på BIL.. selv om det etter min mening fungerte bedre enn Ski.. også har det vel blitt flyttet og flyttet og flyttet..

 

Summa sumarum tror jeg at den geografiske lokalisasjonen ikke har så mye å si, vi er vel kjøreglade folk, og Vestby har etter min mening best parkeringsmuligheter for å stå samlet i nærheten av der det skal spises, og det er god kapasitet :)

Og ikke minst får vi gleden av å se igjen den velkledde familien :)

 

Vinterbro ble vel nedstemt fordi det stengte for tidlig, og Balkan i Drøbak har vel ikke veldig bra parkeringsfasiliteter! : klø :

Nå er ikke jeg så avhengig av matfasilitetene, da jeg pleier og være ferdig spist når vi skal ha treff!!

(selvom jeg seff spiser en hel meny alikevel : dum :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.