Anbefalte innlegg

Får opp at jeg har oppgitt feil passord på wiki-sidene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk akkurat logget inn. :) Liker idéen, håper dette blir en bra ressurs!

(La imidlertid merke til mye skrivefeil i infotekster o.l., som ikke er redigerbare.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får "logget inn" på hovedsiden. Det står i hvert fall "Hi marius.christoffersen#gmail.xom." i boksen hvor det tidligere var innloggingsmulighet. Samtidig står det helt øverst på siden at det er en error fordi username er over 30 bokstaver.

Får ikke logget inn på wiki.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette virker som en bra ide! Håper det fylles opp med mye god info! Likte den posten om reg.rem skift på 1,8t motor!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får heller ikke logget inn, får beskjed om feil passord.

Er innlogget på hovedsidene

Er innlogget på forum

Kjører Windows 7 Ultimate, rykende fersk installasjon

Kjører nyeste Opera

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får fortsatt ikke logget inn på hovedsiden, har prøvd både med fierfox og safari, restarta pc'n og sletta cookies. får meldinga "din økt er utgått. logg inn på nytt" uansett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får fortsatt ikke logget inn på hovedsiden, har prøvd både med fierfox og safari, restarta pc'n og sletta cookies. får meldinga "din økt er utgått. logg inn på nytt" uansett

Da er vi to..

Har prøvd fra 3 pc'er nå, med minst 2 forskjellige nettlesere på hver av de, får samme melding uansett.

Bjørn jobber med saken nå, så er spent på hva han finner ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får heller ikke logget inn, får beskjed om feil passord.

Er innlogget på hovedsidene

Er innlogget på forum

Kjører Windows 7 Ultimate, rykende fersk installasjon

Kjører nyeste Opera

Det ser ikke ut til at du har hatt en vellykket pålogging på hovedsidene. Det skal så "Hi, " og emailadressen din der logginn boksen var når du er logget inn. Kan du sjekke om det gjør det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får "logget inn" på hovedsiden. Det står i hvert fall "Hi marius.christoffersen#gmail.xom." i boksen hvor det tidligere var innloggingsmulighet. Samtidig står det helt øverst på siden at det er en error fordi username er over 30 bokstaver.

Får ikke logget inn på wiki.

Slik det ser ut burde du ha fått logget inn på wiki. Har du brukt fullt navn som brukernavn når du prøvde å logge inn på wiki ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får opp at jeg har oppgitt feil passord på wiki-sidene..

Det ser ikke ut til at du har hatt en vellykket pålogging på hovedsiden. Dette må først fungere før du får logget på wiki'en. Det er noe som har problemer med å logge inn på hoved sidene. Det vil bli sett nærmere på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får det ikke til :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har trua på at de problemene som eksisterer vil bli funnet en løsning på.

Og dette med wiki har jeg skikkelig trua på! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv og logg av forumet før dere logger på hovedsiden, hvis det ikke er nevnt lengre oppe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har trua på at de problemene som eksisterer vil bli funnet en løsning på.

Og dette med wiki har jeg skikkelig trua på! :)

Brukeren din skal nå fungere på wiki. Logg på med fullt navn og passord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv og logg av forumet før dere logger på hovedsiden, hvis det ikke er nevnt lengre oppe :)

Det kan se ut som dette hjelper. Så det er bra tips å prøve dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan se ut som dette hjelper. Så det er bra tips å prøve dette :)

Ja det funket i alle fall for min del :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå logga jeg av forumet å prøvde. da fikk jeg en helt hvit skjerm som det sto Invalid Token oppe i hjørnet. den fikk jeg på IE, fierfox og safari.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukeren din skal nå fungere på wiki. Logg på med fullt navn og passord.

Der kom jeg inn! :)

Takker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det fylles opp med mye god info! Likte den posten om reg.rem skift på 1,8t motor!

Bare å sette i gang det:p Du kan jo dra i gang 1,8t registertråden?;)

Nå har i hvertfall jeg startet med registertråden til 2,5tdi R5. Går litt tregt om dagen, så noen må gjerne fortsette der jeg slapp. Har også lagt inn linken til den orginale tråden på DIY-forumet så det burde ikke være noen heksekunst.

Yngve:

Forslag: Mulig vi burde ha inn "Momenter" i malen? De fleste rep-guider må jo oppgi momentet på noen bolter.

Er det mulig å bytte ut * med - som punktliste? Lettere å kopiere fra forumet da.

Er det mulig å justere hvor på sidene bildene kommer?

Ellers hadde jeg litt trøbbel med innlogging men kom inn til slutt, har dog gjort følgende oppdagelser:

- Navnet mitt hadde liten S i etternavnet da navnet kom opp på wikien.

- nettleseren måtte lukkes etter å ha logget på hovedsiden første gang, ellers kom jeg ikke inn på wiki.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag: Mulig vi burde ha inn "Momenter" i malen? De fleste rep-guider må jo oppgi momentet på noen bolter.

Er det mulig å bytte ut * med - som punktliste? Lettere å kopiere fra forumet da.

Er det mulig å justere hvor på sidene bildene kommer?

Ellers hadde jeg litt trøbbel med innlogging men kom inn til slutt, har dog gjort følgende oppdagelser:

- Navnet mitt hadde liten S i etternavnet da navnet kom opp på wikien.

- nettleseren måtte lukkes etter å ha logget på hovedsiden første gang, ellers kom jeg ikke inn på wiki.

Jeg har også tenkt på momenter som eget punkt i guidene. Jeg legger det inn i malen.

Det er ikke mulig å bytte ut "*" med "-" som punktliste. Dette er "språket" til mediawiki.

Det er mulig å justere hvor på siden bildene kommer. Finnes flere måter å gjøre dette på. Står litt om dette her : http://www.mediawiki.org/wiki/Help:Images#Horizontal_alignment

Hadde litt problemer med små og store bokstaver i begynnelse. De første brukerne ble registert litt ymse hva som hadde store bokstaver. Nå er dette fikse, derfor ble navnet ditt fikset fra liten forbokstav til stor forbokstav.

Det er noe "muffins" med kobinasjonen med innlogging på hovedsidene og innlogging på wiki. Vi har ikke helt funnet ut av dette ennå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå fikk jeg logga inn på hovedsiden et par ganger ved å skrive inn mail adressen og passordet, uten å bruke autofyll. men nå funker det ikke lenger, fikk heller ikke logga inn på wiki når jeg var logga inn på hovedsiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå funker alt :D ser veldig bra ut, kan bli nyttig med en slik side.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det til til slutt jeg også.

Har et spm til dette; Finnes det muligheter for å laste opp *.pdf filer?

Isåfall kunne jeg bidratt en del til dette om ønskelig.

Legger ved 1 fil.

test.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det til til slutt jeg også.

Har et spm til dette; Finnes det muligheter for å laste opp *.pdf filer?

Legger ved 1 fil.

Det er mulig å laste opp pdf'er, men Wiki er ikke tiltenkt slike typer dokumenter. Det er primært sider med ren tekst. Minner på at innhold som legges inn på wiki ikke må bryte med opphavsretten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I lys av Yngves svar om opphavsrett og at vi ønsker oss teksten vist direkte på nettsiden:

Da kan vel bidra uansett, ved å skrive av hiddenene selv i wikien? Fancy tabeller får vi vel greit til i wikien.

Alternativt om du kan skaffe bladene hvis noen andre kan støtte med avskriften.

Det er jo ikke hiddenene det er opphvasrett på men selve formatet i pdf'en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.