Anbefalte innlegg

Sett i gang. Wiki-en er under utprøving, så det er bare å gjøre endringer som du mener gjør den bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er flere som er begynt å legg inn innhold og strukturere wiki'en. Dette er veldig bra. Her er det bare å kjøre på. Jo flere som bidrar jo bedre er det. Dette kan jo bli riktig så bra :)

 

Tips, bruke menyvalget "Siste endring" for å se hva som er av nytt innhold.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lagt til info som det har passet meg, og er ikke helt gjennomtenkt hvor det plasseres hen i artikkelene, prøver og feiler litt. :)

 

Det som hadde vært greit, er å sette opp en standard slik at det blir enklere for hvordan en skal forholde seg til oppsett av wikien.

 

Slik har jeg laget oppsettet for modellinfo til Audi

 

Modellinfo(modell, Audi 80 feks) -> Karosseri (B4 feks) -> Info:

-Modeller, med Type nr og når de ble produsert - Hentet noe fra wikipedia og google.

-Motoralternativer - Der har jeg hentet info fra catalog.meca.no

-Div tiltrekningsmomenter og slikt

 

Noen innspill på hva mer en burde ha? Ser for meg en kategori med tips og triks for den aktuelle modellen med kjente feil ol.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden er avklistret. Ny tråd med føringer for videre utvikling vil trolig komme etterhvert. Gode ideer vedr utvikling og bruk av Wiki kan fortsatt postes i denne tråden. Personer som er interessert i å ta en sjau med å skrive litt kan gjerne si fra i denne tråden.

 

Mitt forslag til flere temaer i Wiki er kjøpsguider eller erfaringsopplysninger som man kan finne før man vurderer å kjøpe annen bil. Det kommer til stadighet nye tråder her på forumet hvor folk lurer på styrker og svakheter med ulike biltyper med spesifikke motorer/girkasser/utstyr. Slik informasjon er for lite systematisert på forumet til at man lett finner frem i det så da kan det muligens egne seg godt for utvikling på Wiki.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har Arild gjort en god jobb og fått inn en del stoff i Wiki :)

 

Styret (v/Aadne som pt jobber med nye web sider) ønsker at vi fortsetter med Wiki, da det vil ha en naturlig plass ved siden av hovedsidene og forumet.

 

Vi har vært så heldige å få Robin A til å ta over stafettpinnen og være litt primus motor for å få oss andre til å bidra litt i Wiki. Han vil se nærmere på hvilket stoff vi skal prioritere å få inn, hvordan den bør organiseres og forsøke å få oss alle til å bidra til det. Vi hører nok derfor mer fra Robin etterhvert når han har satt seg inn i dette.

 

Arild vil fortsatt bidra litt, og vi er på jakt etter andre som er interesserte i å få Wiki mer på beina.

 

De som vil kan bare gå inn og begynne, eller melde fra her i tråden og evt avvente nærmere prat med Robin.

 

Her er ny infotråd om wiki som heretter skal brukes: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=225706

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.