#476 Skrevet Juli 18, 2012 Bare ring eller send meg Mail. Holder til ved Asker men.. Det gjelder forsåvidt stort sett alt av jobber. Fikser det meste, i eget verksted med bukk, presse osv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#477 Skrevet Juli 18, 2012 flott! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#478 Skrevet Juli 18, 2012 Det gjelder forsåvidt stort sett alt av jobber. Fikser det meste, i eget verksted med bukk, presse osv:) REGREIMBYTTE OGSÅ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#479 Skrevet Juli 18, 2012 Fikser det mest holder til på kjeller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#480 Skrevet Juli 18, 2012 Mulig jeg tar deg på ordet der Roger. Har kjøpt meg VEMS sprut og siden du fikser det meste OG er trikker er det stor fare for at du kan få montere det for meg når den tid kommer. Jeg vet ikke hvilken vei jeg skal holde tegningen over el nettet engang og det kan fort bli dyrt å koble feil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#481 Skrevet Juli 19, 2012 Mulig jeg tar deg på ordet der Roger. Har kjøpt meg VEMS sprut og siden du fikser det meste OG er trikker er det stor fare for at du kan få montere det for meg når den tid kommer. Jeg vet ikke hvilken vei jeg skal holde tegningen over el nettet engang og det kan fort bli dyrt å koble feil:) det lar seg vel sikkert fine en løsning på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#482 Skrevet Juli 19, 2012 REGREIMBYTTE OGSÅ? På hva da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#483 Skrevet Juli 21, 2012 (endret) Noen som monterer Short Shifter på en A4 b5 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#484 Skrevet Juli 21, 2012 Noen som kan kode nøkkel osv opp mot ny komfort modul? Har ingen anelse om hva som må gjøres i vag-com ved bytte av komfort modul, men setter pris på om noen kan gjøre det. Vet forøvrig heller ikke om den nye modulen har riktig softkoder eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#485 Skrevet Juli 26, 2012 Trenger en kjapp VAG-COM for endring av Concert 2 (aktivere CD-skifter) samt aktivere automatisk låsing av dører ved fart over 15km/t. Koden for concert har jeg klart å finne, fartslåsen er det værre med. Bor i Oslo Nord. Edit: Jeg trenger også skiltplater til bilen, så kanskje jeg bare tar turen innom McD på mandag. Er det noen som skal dit som har med seg VAG-COM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#486 Skrevet Juli 26, 2012 Trenger en kjapp VAG-COM for endring av Concert 2 (aktivere CD-skifter) samt aktivere automatisk låsing av dører ved fart over 15km/t. Koden for concert har jeg klart å finne, fartslåsen er det værre med. Bor i Oslo Nord. Edit: Jeg trenger også skiltplater til bilen, så kanskje jeg bare tar turen innom McD på mandag. Er det noen som skal dit som har med seg VAG-COM? jeg har utstyret men jeg har ikke snøring på ommkodingen. så vist du vet howto så er det bare stikke innom kjeller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#487 Skrevet Juli 26, 2012 jeg har utstyret men jeg har ikke snøring på ommkodingen. så vist du vet howto så er det bare stikke innom kjeller Skulle ikke være værre enn det her: http://www.ibiblio.org/tkan/audi/radios/concert2.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#488 Skrevet Juli 26, 2012 Trenger en kjapp VAG-COM for endring av Concert 2 (aktivere CD-skifter) samt aktivere automatisk låsing av dører ved fart over 15km/t. Koden for concert har jeg klart å finne, fartslåsen er det værre med. Bor i Oslo Nord. Edit: Jeg trenger også skiltplater til bilen, så kanskje jeg bare tar turen innom McD på mandag. Er det noen som skal dit som har med seg VAG-COM? Kan man gjøre slik at alle Audi låser seg selv over 15km/t? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#489 Skrevet Juli 26, 2012 Kan man gjøre slik at alle Audi låser seg selv over 15km/t? De fleste litt nyere ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#490 Skrevet Juli 26, 2012 Skulle ikke være værre enn det her:http://www.ibiblio.org/tkan/audi/radios/concert2.html vel du treffer meg i instituttveien 15 på kjeller. 95807143 så kan du trykke enter selv:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#491 Skrevet Juli 26, 2012 vel du treffer meg i instituttveien 15 på kjeller. 95807143 så kan du trykke enter selv:) hehe Takker og bukker, slår på tråden med en gang jeg har fått ipod converteren i posten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#492 Skrevet Juli 31, 2012 Noen i nærheten av Oslo/Lillestrøm som monterer senkesett? Tenker da på justerbart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#493 Skrevet Juli 31, 2012 på A3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#494 Skrevet Juli 31, 2012 Jess sir! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#495 Skrevet Juli 31, 2012 send pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#496 Skrevet August 1, 2012 Nå er jo ikke akkurat det her relatert til å skru, men lurte på om det var noen her som har god kunnskap om restaurering av skinn og som har mulighet til å gjøre en ok jobb på ett ratt? Om det ønskes noen kroner for jobben så kan det ordnes Skal vi se her, først ett lite bilde av hele rattet: Og den vinkelen jeg fant som viste slitasjen mest: Drar opp denne igjen da jeg fortsatt ikke har fått ordnet det enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#497 Skrevet August 2, 2012 Drar opp denne igjen da jeg fortsatt ikke har fått ordnet det enda http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=132450 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#498 Skrevet August 2, 2012 Drar opp denne igjen da jeg fortsatt ikke har fått ordnet det enda http://www.ebay.de/itm/Leder-Lenkrad-VW-Golf-IV-4-R32-Jubi-GTI-Cult-US-Passat-/130617043583?pt=DE_Autoteile&hash=item1e6961ea7f#ht_8904wt_1163 Kjøp R32 ratt på ebay isteden Passer med samme airbag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#499 Skrevet August 2, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=132450 Er bare rattet som skal tas, pluss at jeg mulig skal bytte bil snart. Så vil gjerne ikke sitte igjen med en del lærprodukter som jeg ikke kommer til å bruke http://www.ebay.de/itm/Leder-Lenkrad-VW-Golf-IV-4-R32-Jubi-GTI-Cult-US-Passat-/130617043583?pt=DE_Autoteile&hash=item1e6961ea7f#ht_8904wt_1163 Kjøp R32 ratt på ebay isteden Passer med samme airbag.. Dette er jo ratt som det jeg har som er blitt lagd til å se ut som R32 ratt, hadde vært gøy med R32 ratt, men ikke nødvendig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#500 Skrevet August 2, 2012 Noen her inne som vil ta på seg regreim-bytte (inkl vannpumpe) på en 1998 AKL mk4'er? Har kit'et (mangler nye strammebolter, men det fikser jeg) - men har ikke sted å stå eller all verdens av kunnskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...