Anbefalte innlegg

Justeringen ordner du greit selv. Har du nytt tåkelys??

 

OK. Det bør la seg gjøre på egenhånd? Jeg har nye tåkelys, men har forstått at fangern må av for å få bytte dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK. Det bør la seg gjøre på egenhånd? Jeg har nye tåkelys, men har forstått at fangern må av for å få bytte dem?

 

Jeg hadde prøvd å løsne di 3 skruene som lykta sitter i og dratt den pent ut og sett om jeg hadde klart å løsne kontakten. Tror det skal mulig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som har lyst til å hjelpe meg litt med min audi 80 1,9TDI? trenger hjelp med timing og å se hvor mye som må plukkes ned/byttes i forbindelse med att den har kugga over

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fortsatt på utkikk etter noen som kan lakere litt på bilen. Ny fanger, panser og framskjermer som skal lakeres, også litt zinkslipp på bakskjærmene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har mulighet og legge om dekk fra ett sett felger til ett annet + avballangsering iløpet av uken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan prøve å få tid, Frank.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan prøve å få tid, Frank.

 

supert får nemlig de nye felga ikveld og da får jeg solgt de gamle snart og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du til 19" Marius?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil bytte register på en Golf II?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

19" er ikke noe problem. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kan lakkere plast her inne?

skal lakkere helt ned

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg fått meg vagcom, så stiller gjerne opp med og få lest ut feilkoder for folk. er ikke noe dreven i vagcom, men alt kan læres ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

er det noen her som er gode på å sveise bakluke? Jeg har bilen stående inne på ett sted på rud i sandvika. dette er da snakk om å får sveisa skiltplata på bakluka til en a4 fra 97. Bilen har ikke skilter så litt kronglete å drasse med seg den men om du har sveise apparat så kan jeg få ordnet med å komme oss ut dit. :)

 

Ta kontakt på pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærlyset(xenon) på min '99 b5 facelift har streika.

Er det noen her som gidder å hjelpe meg med feilsøking?

Mistenker at det er ballasten/tenneren som er gåen, men kjipt å kjøpe en ny sånn til den nette sum av 4500,- hvis det skulle vise seg at problemet ligger et annet sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tar seg av lakkering av calipere i Oslo/Lillestrøm området?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen her inne som har det spesialverktøyet man trenger for å få ut pinnen som sitter i visker bladet på bakruta.hvis ingen har så må jeg prøve å banke den pent ut uten at ruta sprekker.kan jo bli spennende.

hele visker motoren er løs.mangler bare å få ut av ruta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelp! Skal på EU-kontroll torsdag 12. april, og bremseklossene foran (regner med at det er foran det varsles for) må i hvert fall skiftes. Mangler jekk og verktøy. Noen som raskt kan skifte disse mot betaling i Oslo-området?

 

Kontakt meg gjerne på 402 38 602

 

mvh

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har verktøy og jekk, men ikke inneplass. hadde det vært bedre vær skulle jeg gjerne hjulpet..

 

Noen her som kan forklare eventuelt hjelpe meg med og få av nedre reimhjul på 1z motor.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har verktøy og jekk, men ikke inneplass. hadde det vært bedre vær skulle jeg gjerne hjulpet..

 

Noen her som kan forklare eventuelt hjelpe meg med og få av nedre reimhjul på 1z motor.?

 

Flere nedre reimhjul.

 

Reimhjul for dynamoreim eller regreim du skal ha av?

 

distrig60bc3.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reg reim... den skal byttes ettersom jeg likevel har hatt fra hverandre toppen og overhalt den. Så jeg skal ha av så jeg kommer til reg reima og får bytta den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste grunnen til å ta av reimhjulet til regreima er hvis du skal bytte simring på veiva, eventuellt å bytte veiv Eller at reimhjulet ikke lenger sitter som det skal på veiva. Dette reimhjulet er skrudd til med et meget høyt moment og er vanskelig å få av og på med motor i bil.

 

Skal du skifte regreim. Så løsner du 4 umbrako bolter og tar av dynamoreimhjulet, og eventuellt servopumpe reimhjul.

 

Reimhjulet/ene som er tegnet inn til venstre på bildet over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker, det var til stor hjelp. har klødd meg "litt" i hue ang hvordan komme til hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kunne ha lånt bort vag com en liten stund til meg tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lenge er "en liten stund"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.