Anbefalte innlegg

Du må skru av det sorte dekselet, VELDIG kronglete å få den ut, men det går litt lettere inn igjen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekket opp i rep handboka og fikk et godt tips der.. :)

Ut med boksen som hjernen sitter i og vips så var motoren ute. Alt gjort på 20 min.. :)

Nå er det bare å finne en plass å få tak i motoren på..

Enten høgger eller møller.

 

Forbanner meg over at jeg ikke får tak på den via jobben..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i Oslo-området som har verktøy, og kan hjelpe meg å skifte tennplugger på bilen?

Har en 2005 A3 2.0tq :)

 

send meg en pm du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe som er, eller kjenner en billakerer i Oslo området som kunne tenkt seg å sett på en lakkskade på tralla? Etter jeg demonterte skvettlappene fra Golfen, så har det flasset av lakk i hjulbuen på h.side foran. Dette har nå begynt å ruste : bh :

 

Jeg har lagt på en liten skvett ruststopper, slik at det ikke ser helt kokkos ut. Men jeg vil gjerne at en fagmann ser på dette, og kommer med forslag til løsning :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe som er, eller kjenner en billakerer i Oslo området som kunne tenkt seg å sett på en lakkskade på tralla? Etter jeg demonterte skvettlappene fra Golfen, så har det flasset av lakk i hjulbuen på h.side foran. Dette har nå begynt å ruste : bh :

 

Jeg har lagt på en liten skvett ruststopper, slik at det ikke ser helt kokkos ut. Men jeg vil gjerne at en fagmann ser på dette, og kommer med forslag til løsning :confused:

 

Ring Espen Devor : 90858285

 

Hils fra Tore på Statoil. Si du vil ha det uten kvittering :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg å ta bilen uten av nødmodus etter et eksosanlegg er reparert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil hjelpe meg å montere senkefjærer på Golfen? Pakken kom fra P&R i dag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Espen Devor : 90858285

 

Hils fra Tore på Statoil. Si du vil ha det uten kvittering :)

Er det flere som kan ringe og hilse fra Tore på statoil? :P

 

Skulle ha flekklakkert fire skjermer(i hjulbuene). Det blir mao. ikke synlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte litt på det samma... Fikk du god pris Tore Andreas? Trenger skjermlakkering jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å ringe han, litt avhenging av hvor mye jobb det er for tiden. Bare å hilse fra meg til han :) Vi er jo alle venner her ^^,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil hjelpe meg å montere senkefjærer på Golfen? Pakken kom fra P&R i dag :D

 

send meg pm :D ha muligens tid i helgen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er akkurat det her jeg elsker med det forumet her, ALLE vil bare hjelpe! Synes det er fantastisk! :D gleder meg til bilder etter montering per!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

send meg pm :D ha muligens tid i helgen ;)

 

Ja! Glimrende om du har tid i helgen : rock : Sender deg PM

 

det er akkurat det her jeg elsker med det forumet her, ALLE vil bare hjelpe! Synes det er fantastisk! :D gleder meg til bilder etter montering per!

 

Ja, det er konge! Virkelig flott gjeng her inne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er akkurat det her jeg elsker med det forumet her, ALLE vil bare hjelpe! Synes det er fantastisk! :D gleder meg til bilder etter montering per!

Ja, det er faktisk helt rått. Jeg er jo bmw-gutt også, men det nytter sjelden å spørre om hjelp fra den fronten såfremt man ikke kjenner personen.

Flere seriøse og hyggelige folk innenfor VW/Audi familien. Det er iallefall det innntrykket jeg sitter igjen med etter å regelmessig ha vært på biltreff/bilforum tilhørende både BMW og VW/Audi.

 

:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er faktisk helt rått. Jeg er jo bmw-gutt også, men det nytter sjelden å spørre om hjelp fra den fronten såfremt man ikke kjenner personen.

Flere seriøse og hyggelige folk innenfor VW/Audi familien. Det er iallefall det innntrykket jeg sitter igjen med etter å regelmessig ha vært på biltreff/bilforum tilhørende både BMW og VW/Audi.

 

:tilber:

 

Enkelte i VACN kan jo skru litt BMW og... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marius: Du vet den svarte "platen" som skiller fører side-vinduet fra passasjervinduet bak? den flasser av i lakken.. er det noe du kunne hjulpet meg med? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marius: Du vet den svarte "platen" som skiller fører side-vinduet fra passasjervinduet bak? den flasser av i lakken.. er det noe du kunne hjulpet meg med? :)

 

Husker ikke akkurat hvordan den sitter på A3, men jeg skal undersøke det. Det er nok greiest å kjøpe en ny, men skal dobbeltsjekke det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som tar på seg og skifte starter på bilen min? 2000 audi a6 2.7tq

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke akkurat hvordan den sitter på A3, men jeg skal undersøke det. Det er nok greiest å kjøpe en ny, men skal dobbeltsjekke det.

 

Jepp, må ha ny.. Møller skulle ha 300 for delen, men hvis den er lett å montere, samt at noen vet hvordan man gjør det så betaler jeg heller her, enn dyre dommer til møller :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelte i VACN kan jo skru litt BMW og... :P

Ja - men er du rå på å lakkere a? ;) Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, må ha ny.. Møller skulle ha 300 for delen, men hvis den er lett å montere, samt at noen vet hvordan man gjør det så betaler jeg heller her, enn dyre dommer til møller :P

 

Har du kjøpt ny? I såfall kan du komme innom meg etter jobb i kveld, så kan vi se på det?

 

Det er denne du mener:

 

a3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du kjøpt ny? I såfall kan du komme innom meg etter jobb i kveld, så kan vi se på det?

 

Det er denne du mener:

 

a3.jpg

 

Si ifra hvis dere trenger noe hjelp, bor jo rett borti Røakrysset :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du kjøpt ny? I såfall kan du komme innom meg etter jobb i kveld, så kan vi se på det?

 

Det er denne du mener:

 

a3.jpg

 

Det er den jeg mener ja.. Den sitter fast med sånne "blekk skruer" .. jeg har ikke fått kjøpt den enda, men kan hende møller har den liggende, kan ringe dem :) Når er du ferdig Per? jeg begynner på jobb klokka 18.00..

 

Edit: Snakket med møller nå, og den delen er bestilt så de har den på mandag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en 12kant 14mm pipe til låns? Finner det ingen steder, har ikke fått bytta til R-bremser bak enda.. Skulle hatt det gjort før vintern :E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.