Anbefalte innlegg

Hvorfor har vi ikke en slik tråd her?:o

Bare å slette tråden hvis moderator mener at dette ikke har noe på denne delen av forumet å gjøre..

 

Spotta en hvit Einser Cabriolet på Skisenteret idag. Den sto parkert ved siden av meg når jeg skulle dra.

Noen her?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en hvit A5/S5 i lag med en ford ligthning og en mazda mx5 sørgående retning på e6 ved vestby nord i 23 tiden torsdag 22/7.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig litt respons:)

 

Spotta en hvit CE registrert Golf 1 Gti i rundkjøringa på ski for 2 dager siden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta nettopp en steike fin s2 rett utenfor døra :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En tilsynelatende hel og greit bevart Einser-Cabrio sto avskilta i veikanten tvers overfor parkeringa til Frogn VGS da jeg kjørte hjem fra jobb rett over halv 12 i natt. Da jeg kjørte forbi i 11-tida i dag var den flytta inn i veien til parkeringa for de som jobber på bomstasjonen til Oslofjordtunellen. Nå med knust sidevindu og liggende på buken uten hjul. Dersom noen her eier den oppfordrer jeg sterkt til å hente den før helga, for når pøbel, tjuvpakk og annet avskum kommer over denne etter mørkets frambrudd blir den i beste fall bare herpa: mad :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En tilsynelatende hel og greit bevart Einser-Cabrio sto avskilta i veikanten tvers overfor parkeringa til Frogn VGS da jeg kjørte hjem fra jobb rett over halv 12 i natt. Da jeg kjørte forbi i 11-tida i dag var den flytta inn i veien til parkeringa for de som jobber på bomstasjonen til Oslofjordtunellen. Nå med knust sidevindu og liggende på buken uten hjul. Dersom noen her eier den oppfordrer jeg sterkt til å hente den før helga, for når pøbel, tjuvpakk og annet avskum kommer over denne etter mørkets frambrudd blir den i beste fall bare herpa: mad :.

 

Det er jo bare nitrist!!!! : gråter :

 

Ingen som vet hvem som eier denne????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta nettopp en steike fin s2 rett utenfor døra :D

 

Spotta også den i går kveld, blinket på deg ved Spar. ;)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor en hvit einsercab i nærheten av meg i Vestby, velvoksen herre som kjører den.

 

Den som er observert avskiltet har vel blitt offer for BT kontroll ved utløpet av tunellen, et favorittsted de ser ut til å ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor en hvit einsercab i nærheten av meg i Vestby, velvoksen herre som kjører den.

 

Den som er observert avskiltet har vel blitt offer for BT kontroll ved utløpet av tunellen, et favorittsted de ser ut til å ha.

 

For så å ble et offer for lavtstående, kriminelt pakk. Vil tippe at den er så godt som ribba i løpet av helga. Kjørte forbi på vei til jobb i dag og naturligvis var radiosjakta tom og ledningsspaghettien tøt ut. Rundt bilen lå kliss nye hjulbolter strødd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farge på offeret? Kan det være den hvite i nærheten hjemme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor en hvit einsercab i nærheten av meg i Vestby, velvoksen herre som kjører den.

 

Den som er observert avskiltet har vel blitt offer for BT kontroll ved utløpet av tunellen, et favorittsted de ser ut til å ha.

 

Ok, vet et vennepar av foreldrene mine har en slik, de bor i krusebyen, kan det være den?

 

For så å ble et offer for lavtstående, kriminelt pakk. Vil tippe at den er så godt som ribba i løpet av helga. Kjørte forbi på vei til jobb i dag og naturligvis var radiosjakta tom og ledningsspaghettien tøt ut. Rundt bilen lå kliss nye hjulbolter strødd.

 

Var den hvit med Klipper-Kit, og Avus felger??? I så fall er det vel greit og se opp for hvite Avus-felger på finn.no?? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er koksgrå, slik som Joppe var originalt. Felgene var noe moderne 15"/16"-greier i svart og "bling". Bilen er en GLi og i alle fall blanklistverket rundt vinduene er komplett - i og for seg ikke den mest vanlige modellen her til lands.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, vet et vennepar av foreldrene mine har en slik, de bor i krusebyen, kan det være den?

 

Den jeg tenkte på, men tydeligvis ikke den som står i Frogn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte forbi der nå, står ikke der lengre

 

EDIT: Feil står der...bare jeg som ikke så, tatt biler, legger ut straks

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

Noen som kjenner eier? Fant endel nummer som jeg har ringt, men ikke fått tak i han ennå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig litt respons:)

 

Spotta en hvit CE registrert Golf 1 Gti i rundkjøringa på ski for 2 dager siden:)

 

Den er min! men det veit du jo nå allerede! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er min! men det veit du jo nå allerede! :)

 

Der var du ja... Det vet jeg nå:P Takk for praten. Måtte plutselig dra gitt:o

Kommer du på lokallagstreffet i morgen? Jeg tar meg i hvertfall en tur: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min gode venn Jan Andre har kjøpt seg Einser Cab, og er meldt inn i klubben!!! :-)

 

Spotta utenfor Rema'n i Vestby i dag:

ImageUploadedByTapatalk.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en strøken hvit einser cab i ski nå nettopp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en SINT sinnsykt fet RS4 i nordbytunellen i sydgående ca kl 1540 i dag :D Svarte felger med rød kant.

 

Medlemsbil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en strøken hvit einser cab i ski nå nettopp :)

 

Senket, hvite baklykter og stålfelger? Tror eieren jobber på G-sport på senteret, hvis jeg skjønte Didrik riktig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en SINT sinnsykt fet RS4 i nordbytunellen i sydgående ca kl 1540 i dag :D Svarte felger med rød kant.

 

Medlemsbil?

 

Sort?

Kan nok hende det var Nina Marie

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4d11b9ce-0dd7-29be.jpg

 

Spontant lokallagstreff på trappa til Posten i Vestby!! ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.