Anbefalte innlegg

Spotta Bernhard? Grå Passat stv med stickers i bakruta på E6 sydover like ved korsegården like før kl 22 i kveld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På grunn av fett iFøøøøn kamera blir'e QUIZZZZZZZ! :)

 

Hvem spottet jeg på E6 i sta?

 

2e43d3c0-0e26-f47c.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

J-A har som vanlig rett!! ;)

 

Skal nok få til noen flere quizzzzer etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha ja nå kan dere gjette nå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I mitt forsvar, det var aldri meningen at de skulle være vanskelige! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner igjen de harry speila der ja :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit, aldeles nydlig 77/78 Golf GTI kom motsatt vei av meg på Heer midt på dagen i dag på planet til en bergingsbil fra NAF. Så den hadde kliss nye, norske gjestearbeider-skilt, så noen må fortelle den lykkelige eieren at han må kjøpe nye hos Lator;). Håper jeg ser mer til denne godbiten:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta i Vestby i dag! :)

 

54d141c4-df3c-0d85.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blå 3BG STV med klubbmerker i ruta lå side om side med meg oppover Nøstvedttunnelen retning Oslo forrige dagen. DK-skilter.

 

Så også en A3 8P med US blnkers og oransje felger på Shell Nygårdskrysset i stad.

 

Noen herfra?

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet på Bråstoppen i Vestby i går, på vei til jobb i halv tolv tiden! ;)

 

c73dba73.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

norges feteste vinterhjul :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en blid type a gitt! :) Kjente deg nesten ikke igjen der du sto med døra på gløtt, i hvit Mæærce B-klasse : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De felgene er så ufattelig riktige på slik bil at ord blir fattige: ja :. Rundt juletider googla og sto jeg i for å finne bilder av 3BG med slike hjul, men fant bare bilder av biler med Phaeton-varianten. Det ser naturligvis meget bra ut det også, men når man har sett Tiguan-hjula en gang blir varianten med høyere ET ganske bleik i forhold. Det var jo et par slike Tiguan-hjul som lå på FINN til vettug pris i mellom jul og nyttår, så det var en stund at man hadde en god ide eller to:). I mellomtida ble jeg så snusfornuftig at jeg kjøpte 40 H&R-fjærer og har bestemt meg for mindre heftige 18" i brukervennlighetens tjeneste:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De felgene er så ufattelig riktige på slik bil at ord blir fattige: ja :. Rundt juletider googla og sto jeg i for å finne bilder av 3BG med slike hjul, men fant bare bilder av biler med Phaeton-varianten. Det ser naturligvis meget bra ut det også, men når man har sett Tiguan-hjula en gang blir varianten med høyere ET ganske bleik i forhold. Det var jo et par slike Tiguan-hjul som lå på FINN til vettug pris i mellom jul og nyttår, så det var en stund at man hadde en god ide eller to:). I mellomtida ble jeg så snusfornuftig at jeg kjøpte 40 H&R-fjærer og har bestemt meg for mindre heftige 18" i brukervennlighetens tjeneste:).

 

 

Jeg er selvsagt helt enig med deg og sier tusen takk : ja :

Er veldig fornøyd med hjulene men mye vil ha mer, og dette er jo tross alt vinterhjul :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet for en time siden en flott, rød S2 med Evo(?) vinge og gateslicks utenfor Balkan Ski, noen som vet noe om den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Bjørnar i WESTCITY i dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet for en time siden en flott, rød S2 med Evo(?) vinge og gateslicks utenfor Balkan Ski, noen som vet noe om den?

 

Jepp, er en kollega på Nexans sin som også er medlem her.

Glenn Løvik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, er en kollega på Nexans sin som også er medlem her.

Glenn Løvik

 

Da kan du hilse og si at han har en jævli fin bil! Noe krutt i den da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. Er Supra-vinge forresten. Var vel ca. 220 hester i utgangspunktet, men det er jo 20 år siden nå, så tipper ca. halvparten av de har gått av med pensjon :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en SLS AMG i Ski igår. Den var heeeelt grei!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en hvit P&R Beetle i Ski for 45 min siden ;)

 

Ute å råner altså Håkon? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.