#26 Skrevet Oktober 14, 2010 Spontant lokallagstreff på trappa til Posten i Vestby!! ;-) Jøss, er jo meg H-con prater med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 14, 2010 Er nok denne RS4'n det er snakk om da http://www.detailersclub.no/forum/topic/4467-audi-a4-16/page__p__91208__fromsearch__1#entry91208 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 15, 2010 Spottet denne på en parkering på Regnbuen!!!! ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 15, 2010 Tror jeg må ta meg en runde rundt bygget å sjekke dette smykket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 19, 2010 Spotter stadig vekk fete biler i lokalmiløet, møtte denne på Norwegian Outlet nyss!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 19, 2010 Cato sin fine Einser jo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 19, 2010 Cato sin fine Einser jo. Feil!!! Christian sin!!! ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 21, 2010 morsom tråd for lokal folket men just my 0.2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 21, 2010 morsom tråd for lokal folket men just my 0.2 KLYNK!!! Poster jo bilder som bare rakkærn jeg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 21, 2010 KLYNK!!! Poster jo bilder som bare rakkærn jeg!! *klappe på skulderen* det var ikke rettet til deg... ^^ Jeg har fri i helgen, skal gå meg en tur med barnevogn og kamera og så får vi se hva det resulterer i... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 28, 2010 Møtte for en times tid siden en grønn 3-dørs dreiser med Ronal Aero 17"(?), lav profil, litt senk og breddere. Noen som kjenner til denne? Foruten frontlyktene, ble jeg glad inni meg når jeg så den!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 6, 2010 spotta utenfor en jævli kald garasje i Vestby i dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 6, 2010 spotta utenfor en jævli kald garasje i Vestby i dag.. Kaldt nei, var kjempegodt og varmt, øsa starta på første forsøk jo!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 10, 2010 (endret) Spottet denne i går kveld i de dype mørke norske skoger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 11, 2010 (endret) Spottet denne i går kveld i de dype mørke norske skoger Endelig på plass på vinterplassen sin, med nabo: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 12, 2010 Unektelig godt å være entusiastbil der:). Den ubehandlede treveggen gir nesten et hyttepreg - som om bilene er på vinterferie;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 12, 2010 Jeg vil også ha sånn vinterplass til bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 14, 2010 Der var du ja... Det vet jeg nå Takk for praten. Måtte plutselig dra gitt:o Kommer du på lokallagstreffet i morgen? Jeg tar meg i hvertfall en tur: smil : OJ.. hakke vært inne her på en stund, nei var ikke på lokaltreffet, men det har du vel fått med deg nå hehe.. ellers skal golfen stå på låven i vinter, så blir å se i en gammal 100 quattro istedenfor framover:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 13, 2011 Spotta i kveld på en garasjeplass i Vestby! Litt spesielt høy einser aktivitet på denne garasjeplassen!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 13, 2011 Og jeg spotta David på kebaben i Vestby kun minutter etter dette!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet September 2, 2011 hvem eier denne vr6`en? spotta idag på på Shell/7 eleven, ved Da Vinci brua ca 1200. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet September 2, 2011 spotta nettopp en sinnsykt pen A6 type 20010 model eller noe, (Trondheims regga) utenfor Egon i Ski 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet September 3, 2011 spotta nettopp en sinnsykt pen A6 type 20010 model eller noe, (Trondheims regga) utenfor Egon i Ski Satan, har 20010 modellen kommet? Da er ihvertfall Audi tidlig ute nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet September 3, 2011 Satan, har 20010 modellen kommet? Da er ihvertfall Audi tidlig ute nå.. "Vorsprung durch teknik" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet September 3, 2011 Satan, har 20010 modellen kommet? Da er ihvertfall Audi tidlig ute nå.. sikkerlig rart at tråder blir fort fylt opp når du å den kjipe kjeften din fungerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...