#1 Skrevet Juni 29, 2010 Hvorfor har vi ikke en slik tråd her? Bare å slette tråden hvis moderator mener at dette ikke har noe på denne delen av forumet å gjøre.. Spotta en hvit Einser Cabriolet på Skisenteret idag. Den sto parkert ved siden av meg når jeg skulle dra. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2010 Spotta en hvit A5/S5 i lag med en ford ligthning og en mazda mx5 sørgående retning på e6 ved vestby nord i 23 tiden torsdag 22/7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2010 Endelig litt respons:) Spotta en hvit CE registrert Golf 1 Gti i rundkjøringa på ski for 2 dager siden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2010 Spotta nettopp en steike fin s2 rett utenfor døra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2010 En tilsynelatende hel og greit bevart Einser-Cabrio sto avskilta i veikanten tvers overfor parkeringa til Frogn VGS da jeg kjørte hjem fra jobb rett over halv 12 i natt. Da jeg kjørte forbi i 11-tida i dag var den flytta inn i veien til parkeringa for de som jobber på bomstasjonen til Oslofjordtunellen. Nå med knust sidevindu og liggende på buken uten hjul. Dersom noen her eier den oppfordrer jeg sterkt til å hente den før helga, for når pøbel, tjuvpakk og annet avskum kommer over denne etter mørkets frambrudd blir den i beste fall bare herpa: mad :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2010 En tilsynelatende hel og greit bevart Einser-Cabrio sto avskilta i veikanten tvers overfor parkeringa til Frogn VGS da jeg kjørte hjem fra jobb rett over halv 12 i natt. Da jeg kjørte forbi i 11-tida i dag var den flytta inn i veien til parkeringa for de som jobber på bomstasjonen til Oslofjordtunellen. Nå med knust sidevindu og liggende på buken uten hjul. Dersom noen her eier den oppfordrer jeg sterkt til å hente den før helga, for når pøbel, tjuvpakk og annet avskum kommer over denne etter mørkets frambrudd blir den i beste fall bare herpa: mad :. Det er jo bare nitrist!!!! Ingen som vet hvem som eier denne???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2010 Spotta nettopp en steike fin s2 rett utenfor døra Spotta også den i går kveld, blinket på deg ved Spar. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2010 Bor en hvit einsercab i nærheten av meg i Vestby, velvoksen herre som kjører den. Den som er observert avskiltet har vel blitt offer for BT kontroll ved utløpet av tunellen, et favorittsted de ser ut til å ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 30, 2010 Bor en hvit einsercab i nærheten av meg i Vestby, velvoksen herre som kjører den. Den som er observert avskiltet har vel blitt offer for BT kontroll ved utløpet av tunellen, et favorittsted de ser ut til å ha. For så å ble et offer for lavtstående, kriminelt pakk. Vil tippe at den er så godt som ribba i løpet av helga. Kjørte forbi på vei til jobb i dag og naturligvis var radiosjakta tom og ledningsspaghettien tøt ut. Rundt bilen lå kliss nye hjulbolter strødd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 30, 2010 Farge på offeret? Kan det være den hvite i nærheten hjemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 30, 2010 Bor en hvit einsercab i nærheten av meg i Vestby, velvoksen herre som kjører den. Den som er observert avskiltet har vel blitt offer for BT kontroll ved utløpet av tunellen, et favorittsted de ser ut til å ha. Ok, vet et vennepar av foreldrene mine har en slik, de bor i krusebyen, kan det være den? For så å ble et offer for lavtstående, kriminelt pakk. Vil tippe at den er så godt som ribba i løpet av helga. Kjørte forbi på vei til jobb i dag og naturligvis var radiosjakta tom og ledningsspaghettien tøt ut. Rundt bilen lå kliss nye hjulbolter strødd. Var den hvit med Klipper-Kit, og Avus felger??? I så fall er det vel greit og se opp for hvite Avus-felger på finn.no?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 30, 2010 Den er koksgrå, slik som Joppe var originalt. Felgene var noe moderne 15"/16"-greier i svart og "bling". Bilen er en GLi og i alle fall blanklistverket rundt vinduene er komplett - i og for seg ikke den mest vanlige modellen her til lands. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 30, 2010 Ok, vet et vennepar av foreldrene mine har en slik, de bor i krusebyen, kan det være den? Den jeg tenkte på, men tydeligvis ikke den som står i Frogn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 30, 2010 (endret) kjørte forbi der nå, står ikke der lengre EDIT: Feil står der...bare jeg som ikke så, tatt biler, legger ut straks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 31, 2010 Noen som kjenner eier? Fant endel nummer som jeg har ringt, men ikke fått tak i han ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 5, 2010 Endelig litt respons:) Spotta en hvit CE registrert Golf 1 Gti i rundkjøringa på ski for 2 dager siden:) Den er min! men det veit du jo nå allerede! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 6, 2010 Den er min! men det veit du jo nå allerede! Der var du ja... Det vet jeg nå Takk for praten. Måtte plutselig dra gitt:o Kommer du på lokallagstreffet i morgen? Jeg tar meg i hvertfall en tur: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 13, 2010 Min gode venn Jan Andre har kjøpt seg Einser Cab, og er meldt inn i klubben!!! :-) Spotta utenfor Rema'n i Vestby i dag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 13, 2010 Og et til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 13, 2010 spotta en strøken hvit einser cab i ski nå nettopp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 13, 2010 Spotta en SINT sinnsykt fet RS4 i nordbytunellen i sydgående ca kl 1540 i dag Svarte felger med rød kant. Medlemsbil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 13, 2010 spotta en strøken hvit einser cab i ski nå nettopp Senket, hvite baklykter og stålfelger? Tror eieren jobber på G-sport på senteret, hvis jeg skjønte Didrik riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 13, 2010 Spotta en SINT sinnsykt fet RS4 i nordbytunellen i sydgående ca kl 1540 i dag Svarte felger med rød kant. Medlemsbil? Sort? Kan nok hende det var Nina Marie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 14, 2010 svart ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 14, 2010 Spontant lokallagstreff på trappa til Posten i Vestby!! ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...