Felles fotografering av Bergen lokallag!!

Anbefalte innlegg

Det blir felles fotografering av ALLE bilene i Bergen lokallag på vårt neste treff! 01-03-05 på Arenum klokka 1900:glad:se evnt link anngående treff fremover: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=19546

Håper alle stiller på dette sånn at vi kan vise ALLE i klubben hvor mange VW & AUDI entusiaster vi er her i Bergen!: smil :: smil :

Får bare håpe været blir bra da??: klø :

 

Thomas.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak...

Skal prøve og stille....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min er ikke særlig fotogen på så kort varsel, så vet ikke om jeg tør å vise meg på noe medlemstreff på en stund... Men me får sjåo...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som var tanken bak dette var å ta ett oversiktsbilde av ALLE bilene med alle medlemene foran bilene. Da kan du bare ta og parkere litt lengt bak da Karsten : rolleyes Håper du stiller! må jo la folket se hvor mange vi er.: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som var tanken bak dette var å ta ett oversiktsbilde av ALLE bilene med alle medlemene foran bilene. Da kan du bare ta og parkere litt lengt bak da Karsten : rolleyes Håper du stiller! må jo la folket se hvor mange vi er.: ja :

 

Jeg kommer, ja. Bare håper jeg rekker det til klokken 19. Jeg er vanligvis opptatt til kl 20 hver tirsdag så det var dumt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi håper du klarer og event dra litt før fra jobb eller hva du gjør. Vi blir nok der en times tid tenker jeg meg. så du får bare stresse av gårde til Arenum.

Du kan jo ringe meg hvis du er like rundt hjøre sånn at vi kan vente på deg.

 

Thomas 92057720

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, spørs om jeg rekker det... kommer hjem fra jobb den dagen, må hente bilen fra lakk, og sikkert panikkvaske osv osv: faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du stiller da Espen! Vi trenger alle sammen på dette treffet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg blir en bra panserbabe, dette må jeg få med med meg.. kan jo ta fokuset litt vekk fra bilen da men.

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pokkern da....har ikkje fått ny biln enda....oxo er ikkje coupen ferdi enda,å den står på sunnmøre...men ej ska prøve å stille en mann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle nesten ha tatt turen fra stavanger og opp til bergen den dagen, men er nok offshore da : bråk :: bh :

 

Lurer på en ting: Det står at jeg er med i stavanger lokallag, hvem er det som kan fikse det slik at det står bergen lokallag?? Er bergenser som bor midlertidig i stav.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir fantastisk med bilde av hele gjengen, men er jo mørketid enda, og sjelden at alle møter 1900 eksakt, kommer jo alltid dinglende folk noen minutt etter, så viss det skal stilles opp osv videre blir jo klokken gjerne og desto mørkere.

Blitz er jo en fin ting, men dagslys ville vel være best?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagslys hadde jo klart vært det beste.. Blitz er en fin ting ja, men å bruke blitz på biler imørke er ikke alltid så heldig med tanke på refleksjoner av skilt, lys osv.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke om jeg har anledning til å komme, men det er sikkert like greit for bildet sin del.

 

Men jeg lurer også på dette med lyset.. Er jo mørkt klokken 1900.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ett lite tips.... Er jo mange andre lyskilder med bra effekt på kvelden også, bensinstasjon f.eks... ;)

Boble%201.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, spørs om jeg rekker det... kommer hjem fra jobb den dagen, må hente bilen fra lakk, og sikkert panikkvaske osv osv: faint :

 

Må ikke vaske på flett ny lakk :fy: Vent 2 uker minst.... : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke vaske på flett ny lakk :fy: Vent 2 uker minst.... : bråk :

Ja du har rett i det, men jeg tenkte ikke på det som skal lakkes, men resten av bilen, for den så ikke ut etter jeg hadde kjørt 200 mil til sverige rally og tilbake. Selv etter flere omganger med vasking var den møkkete:( Må nok lakkrenses osv....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er jo fare for at det blir mørk men tar vi det tidligere tror jeg det ikke kommer så mange (jobb,unger osv) men det beste hadde jo selvfølgelig vært solnedgang lys! Vi prøver dette nå og hvis det ikke blir perfekt gjøre vi samme opplegget igjen til vår crusingen vi skal ha. : gb :

Alle stiller! : ja :: ja :: ja :: ja :

 

Thomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller jeg..

Kult med bilde av hele gjengen : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei.

Stiller jeg også. Håper det stiller mange. : ja :

Har nettopp fått bilen igjen fra lakkbehandling på Kvikk Mekk i Åsane.

Skikkelig bra jobb de har gjort. Skal bli kult å få vist den frem.

Anbefales. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra greier Terje!!

 

Gleder meg til å se gliset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, vi får legge inn en bestilling på en solnedgang, det er en kjekk effekt.

Blir det ikke bra med bilde denne gang får vi stille oss opp på skolten når det blir lysere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stiller med nyvasket bil.

Blir bra med bilde av alle...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk ei gla melding idag! ej får bilen om 17 dager! å da kan ej bli me på d meste! å da e d vel snart på tide å bestille felger d blir 19"

tsw kyalami.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.