Felles fotografering av Bergen lokallag!!

Anbefalte innlegg

Skal bildet taes i Solheimsviken? Eller blir det felleskjøring videre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planen er å ta bilde på Arenum parkeringen. stiller opp bilene i en stor V med alle sammen stående foran alle bilene. Blir tatt ovenifra og ned. Hvis det lyset blir helt BAD har vi en plan B.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er nødløsningen da? Vi kan jo alltids rekvirere Radio1 helikopteret om montere noen jævler av lyskastere på da! hehe, finnes jo større garasjeanlegg med god belysning...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi får se hva det blir til. Blir det for mørkt før vi se om det noen som vet om noen bra plasser i området. Kom gjerne med innslag om bra opplyste plasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det må da være en eller annen plass med lys i denna byen?: klø :: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rundkjøringen ved Gullgruven. Ha ha. : smil :: haha :

Nei. Det må vel finnes en del plasser vi kan stille oss der det er godt med lys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller i halv åtte-tiden med en burgunder Golf III med stålfelger med kapsler. Bilen er et trist syn men har kun vært i eie hos meg i en uke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er hjertelig velkommen uannsett bil Karsten så lenge det er VAG da hihi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller i halv åtte-tiden med en burgunder Golf III med stålfelger med kapsler. Bilen er et trist syn men har kun vært i eie hos meg i en uke.

 

Bare vent til jeg kommer da hehe, "min er styggere enn din" : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom ned utenfor Arenum i ca 1930-1940 tiden men da var det ingen folk så jeg besluttet å vaske bilen på Statoil i Viken.

 

Hvor kjørte dere alle sammen?

 

 

Øystein: Kan det stemme at du støvsuget bilen i 20-tiden? Grå A8

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom ned utenfor Arenum i ca 1930-1940 tiden men da var det ingen folk så jeg besluttet å vaske bilen på Statoil i Viken.

 

Hvor kjørte dere alle sammen?

 

 

 

1. mars, eller 1. tirsdagen i måneden!! og så er det visst treff 2 ganger i måneden!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom ned utenfor Arenum i ca 1930-1940 tiden men da var det ingen folk så jeg besluttet å vaske bilen på Statoil i Viken.

 

Hvor kjørte dere alle sammen?

 

 

Øystein: Kan det stemme at du støvsuget bilen i 20-tiden? Grå A8

 

1. mars stemmer ja, står i første innlegget... Jeg støvsugde bilen ja, stod du å vasket? Åssen bil? jeg kjørte ned på Nkp`en etterpå og vasket, der kan man vaske med bøtte og svamp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir felles fotografering av ALLE bilene i Bergen lokallag på vårt neste treff! 01-03-05 på Arenum klokka 1900
Nå er det bestemt at vi i Bergen lokallag skal treffes 2 ganger i mnd for å få flest mulig til å komme på våre lokallags treff!

Først kommende treff blir Tirsdag 01-03-05 og deretter blir det 15-03-05 O.S.V

Lurer meg på om ikke det er neste uke jeg......:rolleye:

 

 

edit: dere kom meg i forkjøpet ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha... Skjønner... Jeg var sikker på at det var i går, jeg.. : bh :

 

Øystein: Ja, jeg sto i en av avlukkene nærmest hallen med støvsugerne. Jeg kjørte burgunder Golf III

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:rolleye::rolleye::rolleye: ja det var en uke for tidlig det.:nana: men jeg skjønner at du gleder deg, og det er jo bra! Det er som jeg skrev i første post at første treff blir 01-03-05 også blir det annen vær Tirsdag fremover.: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.