Kolonne til Rudskogen 28-29 August?

Anbefalte innlegg

God dagen.

 

Lufter litt interessen for å ha ei kolonne til Rudskogen når den tid kommer.

 

Det jeg lurer på er om folk ønsker å dra på Fredag eller Lørdag? Med tanke på at dette er et treff som strekker seg over 2 dager så ønsker kanskje folk å gjøre som på Våler å være litt sosiale på Fredag før treffet starter på Lørdag?

 

Også lurer jeg selvfølgelig hvor mange som har tenkt seg dit og ikke? Kanskje vi også kan samkjøre ei kolonne med folk fra Oslo og andre lokallag på veien mot Rudskogen? Hørt noen rykter om at dette var gjort tidligere : rolleyes

 

Når og hvor reiser fra får vi vel heller komme tilbake til :)

 

Avreisetider:

 

Fredag.

Statoil Hamar - 18.00

 

Lørdag.

Statoil Hamar - 05.00 (For de som ønsker å ta følge med Oslofolket fra Esso Ryen)

Statoil Hamar - 10.00 (For de som ønsker å sove litt lenger)

 

 

Mvh.

 

Simen Grasto

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi meg gjerne informasjon om hvem som skal være med og ikke så kan jeg lage en liste på dette :) Prøve å oppnå så mange som mulig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo!

 

Vi er en gjeng som skal nedover vettu, og drev å vurderte å kanskje dra på fredagskvelden elns da?!

Hva er folk ladd for liksom? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har laget en tråd som - så fort det er tilstrekkelig info tilgjengelig - vil ta for seg kjøreplaner for "Region Øst" felleskjøring til Rudskogen-treffet. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=192544

 

Som for Våler-treffet setter jeg samlingssteder og avreisetidspunkt, da for fre-lør-søn ettersom folk drar litt nå og da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo!

 

Vi er en gjeng som skal nedover vettu, og drev å vurderte å kanskje dra på fredagskvelden elns da?!

Hva er folk ladd for liksom? :)

 

Jeg drar også gjerne på Fredag :)

 

Herlig Ola. Jeg skal gi deg informasjon så fort jeg vet litt mer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hey Simen, satt akk og tenkte på dette selv og lurte på å lage en tråd om dette, men der var du meg jaggu i forkjøpet gitt. :P

 

Hvordan ligger det ann, fått med noen flere fra Mjøs området eller?

og evt hvilken dag blir det avreise?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er litt usikker enda om det blir fredag kveld eller lørdag morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er litt usikker enda om det blir fredag kveld eller lørdag morgen :)

 

samme her... : rolleyes

får se ann stemningen etterhvert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEg tror det ligger an til dette for Oslo iallefall!

 

"Med start av teknisk kl 09:00 på lørdag antas det i første omgang avreise Oslo kl 07:00 (inntil annet er vedtatt i

Oslo lokallags tråd). Søndag starter bedømming kl 11:00, med antakelse om utstilling som virkelig starter ca

kl 10:00. Tenkt avreise blir derfor kl 08:00 fra Oslo."

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hey Simen, satt akk og tenkte på dette selv og lurte på å lage en tråd om dette, men der var du meg jaggu i forkjøpet gitt. :P

 

Hvordan ligger det ann, fått med noen flere fra Mjøs området eller?

og evt hvilken dag blir det avreise?

 

hehe, ja, var det gitt.

 

Nei, jeg har egentlig ikke fått vite noe mer enn det som står inne på den tråden her.

 

Skal jeg være helt ærlig så har ikke jeg kjempe lyst til å dra fra Hamar ved 5 halv 6 tia på Lørdags morgen. Men kaster bare på meg med resten jeg. Flertallet bestemmer :)

 

edit: Når vi har fått bestemt noe så kan vel kanskje du sende ut en melding gjennom facebook om avreisested og tid. Slik at vi får med flest mulig ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle sette opp et lite forslag. Vi vil vel helst ha med Oslo folket, og med tanke på at de drar på Lørdag så må vi være veldig veldig tidlig oppe :P Men hva ofrer man ikke for fellesskapet ? :D

 

Sett på Ola sin tråd og de skal møtes på Møller Bil i Asker/Bærum, og senere i Oslo på Esso Ryen. Her kan vel vi henge oss på?

 

05.30 - Avreise Statoil Hamar.

07.00 - Oslo - Esso Ryen.

Shell før moss

Ankomst ca. 09.00 på Rudskogen.

 

Om det er noen innvendinger på det her er det bare å skrike ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal reise fredag kveld?

 

Jeg vurderer det nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal reise fredag kveld?

 

Jeg vurderer det nå :)

 

Jeg også stiller sterkt for det forslaget. Har veldig lite lyst til å stå opp så tidlig på en Lørdag.

 

Om folk ønsker å reise fredag så kan vi gjøre det sånn at vi tar avreise fra Statoil Hamar kl. 18.00?

 

Trenger flere innvendinger på dere skal her folkens. Hvis ikke blir det ingen kolonne :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett på Ola sin tråd og de skal møtes på Møller Bil i Asker/Bærum, og senere i Oslo på Esso Ryen. Her kan vel vi henge oss på?

For å være helt klar, Asker & Bærum møteplassen er kun for å samle oss som skal kjøre om Oslo, og hovedmøteplassen for alle er Esso Ryen : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å være helt klar, Asker & Bærum møteplassen er kun for å samle oss som skal kjøre om Oslo, og hovedmøteplassen for alle er Esso Ryen : ja :

 

Sånn å forstå :) Hadde vært artig å ta følge med dere :) Så tror nok jeg ofrer litt søvn og drar på Lørdag :D

 

Må bare få med meg flest mulig ! Så kom igjen Mjøsa :) Er det ingen som er klar for treff ? ! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dere må belage dere på og dra litt før 05:30 hvis gjengen kjører fra Ryen kl 07:00..

 

Jeg kjører Hamar Oslo (Ulven for og være mer bestemt) på omtrent akkurat 1t og 30-40 min med relativt vanlig kjøring, og med fort 5-10stk på veien så kan det hende noe skjer så dere må stoppe, eventuelt bruker lengre tid, noen kommer litt forsinka osv..

 

Bare et lite innspill ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dere må belage dere på og dra litt før 05:30 hvis gjengen kjører fra Ryen kl 07:00..

 

Jeg kjører Hamar Oslo (Ulven for og være mer bestemt) på omtrent akkurat 1t og 30-40 min med relativt vanlig kjøring, og med fort 5-10stk på veien så kan det hende noe skjer så dere må stoppe, eventuelt bruker lengre tid, noen kommer litt forsinka osv..

 

Bare et lite innspill ;)

 

Sant det Anders. Men tenkte at det er ikke fullt så mange på veien så tidlig på morran en Lørdag. Og jeg bruker også til vanlig 1 time og 30 min til Oslo. Men å dra 05.00 er heller ikke dumt. Men spørs på hvor mange som møter opp da gitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg til all omkjøring, veiarbeid osv på strekka Hamar - Oslo så går det litt tid her også..

Jeg reiser på fredag regner jeg med. Orker ikke opp så tidlig jeg altså.... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok heller et par timer senere på Lørdag for meg :) Da får jeg tatt følge med Kim Rune og Petter Ulen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok heller et par timer senere på Lørdag for meg :) Da får jeg tatt følge med Kim Rune og Petter Ulen :)

 

får se om det blir lørdag eller fredag da ;) det bestemmer vi på fredag :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får se om det blir lørdag eller fredag da ;) det bestemmer vi på fredag :P

 

Tulling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar ihvertfall på Søndag, men aner ikke når enda. Målet er å rekke utstillinga og premieringa, så fritt frem for å joine meg og fruen fra Skreia:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stikker nok ned etter jobb på fredag. Skal kjøre ned med ny lånt vogn på 2 tonn så tar vell litt lengere tid en før :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir fredag på meg :) så må klare å få til ei stor kolonne da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.